کد خبر 229740
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۴

آن چه خواهید خواند، بخشی از یک نامه ی شهید «جواد عنایتی» به خانواده اش می باشد که در آن، «رادیو بی بی سی» را مورد عنایت خود قرار داده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ،‌ «جواد عنایتی» در اردیبهشت سال 1343 ، در محله «فخارخانه» ، در شهرستان «بیدگل» متولد شد. جواد عنایتی ، به تاریخ 21 دی ماه 1365 ،در سومین روز عملیات «کربلای پنج» در منطقه «شلمچه» طی بمباران شیمیایی دشمن بعثی مجروح شد و 6 روز بعد در بیمارستان شهید فیاض بخش تهران ، به دلیل شدت جراحات وارده، پای بر بساط «عند ربهم یرزقون» گذاشت . او در زمان شهادت ، جمعی واحد اطلاعات-عملیاتِ «لشکر 14 امام حسین(صلوات الله علیه)» بود.
آن چه خواهید خواند، بخشی از یک نامه ی شهید «جواد عنایتی» به خانواده اش می باشد که در آن، «رادیو بی بی سی» را مورد عنایت خود قرار داده است. این نامه احتمالا در حد واسط اسفند62 تا اسفند63 نگاشته شده است:



خدمت پدر و مادر عزیزم
 سلام علیکم، پس از تقدیم عرض و سلام سلامتی شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم و امیدوارم شما هم در سلامتی کامل به سر ببرید و هیچ گونه نگرانی ندارم به جز دوری شما. اگر از احوالات اینجانب فرزند حقیر خود خواسته باشید بحمدالله حالم خوب است. باید به شما عرض بکنم راجع به اینکه گفته بودید نامه نمی نویسی. چرا من نامه می نویسم. نامه را در موقع عملیات پست نمی کنند و تا عملیات تمام نمی شود نمی گذارند نامه به شهرستان برسد. باید عرض بکنم ۷ الی ۸ روز پیش من تلگراف زدم دیگر نمی دانم به دست شما رسید یا نه و چون ما در همه عملیات هایی که انجام شده در آن شرکت داشتیم، چون در عملیات بودیم اگر نامه هم می نوشتیم آنها را رد نمی کنند. در این عملیات من را کمی موج گرفته بود که الحمدالله خوب شدم و دوباره در عملیات شرکت کردم و حالا هم که نامه می نویسم سالم هستم و این نامه را به جواد کریمشاهی می دهم تا به دست شما برسد.
 از عملیات برای شما بگویم. پدر و مادرم هر کس می گوید عملیات با شکست روبرو شده به خدا قسم دروغ می گوید. هیچ عملیاتی با این پیروزی که بدست آورده ایم نبوده است. پیروزی های مهمی به دست آمده و اگر شما و حسین استادیان رادیو بی بی سی را گوش می دهید که می گوید جزایر مجنون را عراق دوباره گرفته دروغ می گوید. من چند روزیست که در جزیره مجنون هستم و حالا که نامه را می نویسم آمده ام بروم حمام و یک کمی استراحت کنم و دوباره به جزیره مجنون می روم.
 جای شما در مجمع الجزایر مجنون خیلی خالی است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمید از قم ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    خدایا ما را به شهیدانمان ملحق فرما.
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    عکس های بالای صفحه رو دیدی!!!!
  • ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    روحشان همیشه شاد .
  • محمد ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    نثار روح شهدا صلوات. اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدْ وَ آلِ مُحَمَّدْ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ.
  • ناشناس ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    خدارحمت کندجمیع درگذشتگان
  • سارش ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    درود بر روح پاک شهیدان... درود بر آن مردان بی ادعا... درون بر جانبازان و ایثارگران و آزادگان...
  • مجید ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    به خدا هر چی داریم از برکت شهدا داریم
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    ما اگر گاهی بی بی سی نگاه می کنیم ولی می دانیم که او دشمنی است که زیرکانه دروغ می گوید یعنی یک دروغ را در میان چند خبر کاملا راست چنان ساندویچ پیچ می کند که شنونده متوجه نشود کارشناسان بی بی سی بسیار روانشناس هستند با پخش یک سری خبرهای کاملا صحیح یا حتی گاها به صورت جزئی بر علیه انگلیس سعی در جلب اعتماد مخاطب می کنند تا بعدا مطالب مغرضانه و دروغ را به آسانی و بدون برانگیختن شک و تردید به خورد مخاطب بدهند
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    در عوض کارشناسان صدا و سیما با سانسور بیمورد اخبار جزیی اعتماد مخاطب به صورت کامل از بین میبرن .
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    تصاویر بالای کاغذ رو عشقه!! یکی در میون هستند و نیست شدند!
  • محمد سينا ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    ان ها رفتند تا من در كمال ارامش به مدرسه بروم.بدون بمب و علامت وضعيت سبز و ابي و سفيد و ابي اناري راحت درس بخونم.اما وقتي شنيدم در يكي از دانشگاه هاي ايران چند وقت پيش شهداي گمنامي را مي خواستند خاك كنند ولي عده اي از ياران شيطان كه خود را شبيه دانشجو در اورده بودند به تابوت هاي ان ها حمله كردند،دلم گويي دشنه اي را در خود احساس كرد.من حاضر ام انواع تحقير را بشنوم اما توهين به شهدا را نه.واگر بشنوم تضمين نمي كنم ان فرد توهين كننده زنده بماند.دايي من در كردستان يك فرد عضو جهاد بود.او زير شكنجه ي منافقان كردستان شهيد شد چون براي مردم كردستان مسجد و مدرسه ساخته بود.
  • م م م ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    بله واقعا شهدا از همه چیز گذشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس