کد خبر 229288
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶

مراسم گراميداشت سالروز اسارت حاج احمد متوسليان و يارانش در بهشت زهراي تهران برگزارشد.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، مراسم گراميداشت سالروز اسارت حاج احمد متوسليان و يارانش به دست مزدوران رژيم صهيونيستي در لبنان، در گلزار شهداي بهشت زهراي تهران برگزار شد.  
 
در اين مراسم كه تعداد بسياري از همرزمان حاج احمد متوسليان و خانواده شهدا و جانبازان حضور داشتند سردار عباس برقي از همرزمان حاج احمد متوسليان به ذكر خاطراتي از وي پرداخت.  
 
سردار برقي با اشاره به اين موضوع كه حاج احمد با اينكه مجروح بود به ديدار امام خميني (ره) رفت گفت: در آن ديدار امام(ره) به وي فرمودند: "جنگ را به پيروزي برسانيد" و پس از آن نيز حاج احمد به رزمندگان اعلام كرد عازم عمليات جنوب هستيم و بعد از سه روز به لبنان رفت.
 
در اين مراسم همچنين سرهنگ اصحاب كريمي معاون اجرايي سپاه محمد رسول‌الله با اشاره به يادواره‌هايي كه تاكنون براي شهداي لشكر 27 محمد رسول‌الله برگزار شده اظهار داشت: يادواره فرماندهان گروهان‌ها در اسفندماه سال جاري برگزار خواهد شد.  
 
همچنين در اين مراسم ستاد يادواره خورشيد دوكوهه، فراخوان طراحي يادمان جاويدالاثر حاج احمد متوسليان را در گلزار شهداي بهشت زهراي تهران را اعلام كرد و در اين زمينه از خانواده‌هاي معظم شهدا، ايثارگران، رزمندگان، دانشجويان،‌طلاب، دانش‌آموزان و تمامی هنرمندان، طراحان، معماران، مجسمه‌سازان و صاحبان ايده‌هاي خلاق براي اين منظور دعوت به عمل آورد.  
 
در پايان اين مراسم شركت‌كنندگان به سمت محل تعيين شده براي اين يادمان رفتند و با آرمان‌هاي حاج‌ احمد متوسليان تجديد ميثاق كردند و نيز در اين مراسم مداحي اهل بيت (ع) انجام شد.  
 
گفتني است؛ قرار بود در اين مراسم سردار كوثري نماينده مجلس شوراي اسلامي و سردار كاظميني فرمانده سپاه محمد رسول‌الله حضور يافته كه اين امر ميسر نشد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس