به گزارش سرویس سیاسی مشرق، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در همایش خادم مظلوم که از سوی حامیان گفتمان سوم تیرماه در سالن سید‌الشهدای هفتم تیر برگزار شد، با اشاره نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، گفت: ما باید نه تنها در روز ولادت امام بلکه در تمام روزها ذکر، دل و اندیشه‌مان به سمت امام و در راه امام باشد.
 
وی با بیان اینکه انسان موضوع اصلی هستی است، افزود: خدا همه عالم را برای انسان خلق کرد. همانطور که ما تا الان می‌دانیم زندگی سه مرحله دارد که اولین آن از ازل تا این مرحله از دنیا بوده است.
 
رئیس‌جمهور ادامه داد: ما از ازل بوده‌ایم و تا ابد نیز خواهیم بود اما در این دوره از زندگی، خداوند ما را در پایین‌ترین مرتبه یعنی خاک خلق کرده است.
 
احمدی‌نژاد گفت: اما خداوند یک ماموریت بسیار بزرگ را بر دوش انسان گذاشته است تا انسان خود را از خاک تا خدا بالا بکشد.
 
وی افزود: خواست خداوند این است که انسان تجلی خدا بشود آیینه تجلی اسماء و صفات خدا باشد. ظرف معرفی خدا بشود و یک سیر کمالی بی‌انتها را در این عالم آغاز کند.
 
وی افزود: خداوند دراین دنیا به انسان اجازه انتخاب داده است چراکه اگر اجازه انتخاب نباشد کمال، حرکت، رشد و بالندگی بی‌معناست.
 
رئیس‌جمهور ادامه داد: خداوند ماموریت انسان را در راه کمال و رسیدن به خدا و قله‌های انسانیت و اسماء الهی قرار داده است.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ماموریت دوم در این کره خاکی، یک زندگی سعادتمند و سرشار از زیبایی است، گفت: زندگی بر پایه عقل، عدالت و بخشش است که موجب کمال کرامت انسان می‌شود. البته ماموریت اول نیز از دل تلاش برای ماموریت دوم می‌گذرد.
 
وی با اشاره به اینکه اجرای این دو ماموریت نیازمند عواملی است، گفت: اولین نکته این است که انسان نیازمند الگوست. باید کسی در قله باشد و همه را به قله دعوت کند.
 
رئیس‌جمهور ادامه داد: دومین نکته آن است که انسان نیازمند راه است. نیازمند راهنماست، نیازمند کسی است که خود تجلی اسماء الهی در عالم باشد.
 
احمدی‌نژاد گفت: اگر هر کس الگویی را برای خود تدارک ببیند، ماموریت انسان مشخص نخواهد شد.
 
وی افزود: نکته بعدی اینجاست که ما نیازمند امام هستیم و امام بالاترین هدیه خدا به عالم هستی و واسطه رحمت است.
 
رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به اینکه انسان تنها به واسطه رسیدن به انسان کامل بود که پا در این دنیا گذاشت، گفت: خداوند جلوه‌ای را به انسان نشان داد و انسان‌ها هم به عشق همین جلوه پای به این جهان که همه آن سختی است گذاشت.
 
احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بزرگترین موفقیت شیطان این بود که انسان را از مفهوم امام منحرف کرده است، گفت: به جز راه امام راه دیگری برای رسیدن به سعادت وجود ندارد.
 
وی افزود: این امام است که مورد وحدت همه هستی است و بدون امام محال است که انسان در جامعه بشری به وحدت برسد تمام آرزوهای تاریخی و الهی در وجود امام است و بدون امام وحدت، حرکت و انسانیت بی‌معناست. بزرگترین دشمنی دشمنان بشریت نیز با امام بوده است.
 
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امام واسطه تمام الطاف الهی است، گفت: به واسطه امام است که یک گل می‌شکفد و سعادت جاری می‌شود.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به برخی سخنانی که در ابتدای این جلسه درباره وی گفته شد، اظهار داشت: به خدا من خاک پای نوکران رده دهم امام زمان(عج) هم نیستم. بالاترین افتخار برای من این است که نوکر نوکران امام زمان(عج) باشم و شما عزیزان نوکران امام زمان(عج) هستید.
 
وی با اشاره به اینکه بین ما و امام هیچ فاصله‌ای وجود ندارد، گفت: فاصله بین ما و امام بسیار کم است. این ما هستیم که باید به سمت امام برویم، امام هست و همواره بوده است اما این جامعه بشری است که باید به درک امام برسد.
 
رئیس‌جمهور ادامه داد‌: اگر 1170 سال پیش انسان و جامعه بشری به نقطه میعاد می‌رسید، امام در آن زمان ظهور می‌کرد.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه باید جامعه بشری رشد کند تا بتواند امام را بشناسد، گفت: امام جامعه‌ای کمال‌یافته می‌خواهد و تنها یک جامعه کمال‌یافته می‌تواند طالب ارزش‌های الهی و بشری باشد. انسان‌ها باید از اسارت‌‌ها آزاد شوند تا بتوانند امام را درک کنند.
 
وی افزود: ارزش‌های الهی برای امام زمان جهانی هستند، عدالت جهانی است، پاکی جهانی است و به لطف خداوند جامعه بشری به سرعت و با شتاب بسیار بالا به سمت قله حرکت می‌کند.
 
رئیس‌جمهور ادامه داد: رسیدن به امام در فطرت انسان‌ها است امروز در آمریکا، آمریکای لاتین، در آفریقا همه می‌گویند که ما منتظر هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه بالاخره شیطان و نوکران شیطان به دنبال دست‌اندازی هستند، گفت:‌ حرکت الهی انسان در نقطه اوج شکوفایی است. البته توهین‌های بسیاری به ما شد و در ایران سابقه نداشته است که چنین توهین‌هایی به دولت شود اما در اینجا یک کلمه می‌‌گویم ما سینه خود را برای هر سرنیزه‌ای آماده کردیم. اما محال است که کلمه‌ای خلاف عدالت و حقوق مردم بیان کنم.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه دولت احمدی‌نژاد پاک‌ترین دولت تاریخ دولت ایران است، گفت: در سال 89، رئیس این رژیمی که از ما دلخور است به خاطر اینکه همه رشته‌های آنها را پنبه کرده ایم گفت ما باید کاری کنیم که احمدی‌نژاد در ایران به یک ننگ تبدیل شود. بعدها معاون دولتی که سازمان ملل در آن زنجیر است در یک لجنه یهودی (که همه شما آن را می‌شناسید) گفت: ما ایران را در گوشه رینگ برده بودیم اما ناگهان عده‌‌ای آمدند و دولت را در دست گرفتند و آمریکا را منزوی کردند و فعالیت‌های هسته‌ای ایران را به کرسی نشاندند. ما به این نتیجه رسیدیم که باید این دولت را از داخل بزنیم و یک سال و نیم است که موفق شدیم این دولت را زمین‌گیر کنیم.
 
احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه به آنها می‌‌گویم که من تنها قطره‌ای از ملت ایران هستم، گفت: انشاء‌الله احمدی‌نژاد با صاحب اصلی برخواهد گشت و حال شما را خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه جمعی از پاکان و مومنان را حذف کردند و عده زیادی غصه‌دار شدند و مرتب نیز با من تماس می‌گرفتند، گفت: من در اینجا می‌گویم که اگر دلتان شکست به یاد امام زمان(عج) باشید. 1170 سال است که امام زمان در بین ماست و ما ایشان را نمی‌شناسیم.
 
احمدی‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه تازه ما در اول راه قرار داریم، گفت: تا زمانی که پرچم توحید و عدالت در جهان به اهتزاز درآید،راه روشن است و رفتنی است.


احمدی‌نژاد هوشمندترین و وفادارترین پیرو امام زمان (عج) است


غلامحسین الهام سخنگوی دولت و معاون منابع انسانی رئیس جمهور عصر امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از خدمات محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور گفت: عقلانیت در حکومت جز با باور مهدویت معنایی ندارد، توحید ناب جز در کانون علم و عقل انبیاء جاری نیست و امام هم تجلی توحید ناب است و اگر جامعه به این سو شتاب نگیرد و دانش و معرفت به سوی امام رهنمون نشود، اگرچه حضور است، ولی ظهور نیست.

وی افزود: حکومت حضرت ولی‌عصر (عج) رسیدن جامعه تشنه به سرچشمه جاری و زلال معرفت است و حقیقت آن است که او منتظر است تا ما برویم.

سخنگوی دولت ‌به تقارن ‌روز ولادت حضرت امام عصر(عج) با  حماسه سوم تیر 84 ‌اشاره و با یادآوری مشی دولت‌های نهم و دهم در زنده‌کردن فرهنگ مهدویت خاطرنشان کرد: این دولت در مجامع جهانی و در میان برادرکشی‌ها با ابتکار و خلاقیت برآمده از عشق امام و صرف‌نظر از نحله‌ها، امام را تنها نقطه وحدت و کانون انسجام امت اسلامی قرار داد و فرهنگ مهدویت را از طریق سازمان ملل وارد ادبیات سیاسی جهانی کرد و باعث شد ‌همه به جست‌وجوی امام و یافتن آن مهر روحانی و عدالت آسمانی بپردازند.

الهام با بیان اینکه متاسفانه و صدافسوس که کوته‌اندیشانی که منافع خود را گویی در غیبت امام می‌دانند، همه این باورها را به خرافه تعبیر کردند و وعده دولت عقل را دادند و بدین سان بود که دولت احمدی متهم به عقل‌گریزی شد و عدالت را مهم‌ترین نشانه عقل‌گریزی دولت خواندند، تصریح کرد: آنان که همه فهم‌شان از امام کاسه آبی است که پیش او نهند و گویی خود را ولی نعمت او می‌دانند و حدود باور و دل تنگ خود را معیار ارزیابی احمدی‌نژاد قرار دادند، همچنین در مورد آنان که تلاش‌های داخلی و جهانی او را در ترویج گفتمان مهدویت و فرهنگ انتظار به نهادن یک ظرف خالی در پیشگاه دولت توصیف کردند، باید گفت از کوزه همان تراود که در اوست.

وی در بخش پایانی سخنانش با گفتن این جمله که "احمدی‌نژاد که امام را که نه در خواب که در بیداری و استقامت یافته است، می‌داند که عالم وابسته به وجود امام است و آنان که امامشان به کاسه آبشان نیاز دارد، گو در جهل و خرافه خود تا ابدالدهر بمانند"، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد که هوشمندترین و وفادارترین پیرو امام زمان (عج) بوده و نیابت او را پیروی کرده است، در رجعتی دیگر، همراه با امام عصر(عج) حکومتی مطلوب را پیگیری خواهد کرد.

نگاهی به حاشیه های مراسم:

برخلاف اعلامی که قبلا شده بود ورود به مراسم برای عموم آزاد نبوده و افراد با ارائه کارت می توانستند در سالن حضور یابند.

***در داخل سالن کلیپ های مختلفی از سفرهای استانی دولت نهم در حال پخش بوده و البته در گوشه کنار برخی حامیان رئیس جمهور شعارهایی نظیر "احمدی نژاد دوستت داریم" و "احمدی دلاور مطیع امر رهبر" سر می داند.
 
***غلامحسین الهام، رامین، جوانفکر، شریف زاده، قائم مقامی، عبدالرضا داروی، نادر طالب زاده و جمعی از حامیان دولت پیش از ورود رئیس جمهور وارد سالن شدند.

***شعارهای برخی حاضران در مواردی در حمایت از مشایی سر داده می شد ولی در مقابل جمع دیگری سعی داشتند شعارها را معطوف احمدی نژاد کنند که البته در ادامه این موضوع موجب درگیری میان برخی حامیان احمدی نژاد و مشایی شد.

***شعارهای "مناظره عالی بود جای مشایی خالی بود" و احمدی زنده باد مشایی پاینده باد" با استقبال برخی حاضران و کف های ممتد آنان همراه شد.

***پس از شروع رسمی مراسم مجری برنامه از نادرطالب زاده دعوت کرد تا برای سخنرانی پشت تریبون قرار بگیرد. به محض حضور طالب زاده در مکان سخنرانی برخی از حضار به وی اعتراض کردند که "شما کجا بودید وقتی احمدی نژاد را می کوبیدند؟". طالب زاده نیز سعی کرد به این شبهه پاسخ دهد ولی اعتراض های مجدد نشان داد که زیاد در قانع کردن حامیان احمدی نژاد موفق نبوده است.

***حضور چشم گیر اعضای یک تشکل دانشجویی در این مراسم چشم گیر بود. منصوبان به این تشکل سعی داشتند شعارهایی در حمایت از احمدی نژاد سر دهند و از شعار به نفع مشایی جلوگیری کنند.

***یک سایت خبری نیز که توسط حامیان رئیس جمهور طراحی شده بود توسط الهام افتتاح شد. برخی حاضران می گفتند که این سایت امشب فیلتر خواهد شد!

***حدود ساعت 5 و 30 دقیقه احمدی نژاد به همراه مشایی وارد سالن شد و حامیان وی شعارهای را حمایت از رئیس جمهور سر دادند.
 
***تعدادی از حضار خواهان سخنرانی مشایی بودند و خطاب به مجری مراسم که یکی از حامیان جبهه پایداری بود شعار می دادند "مجری یادت باشه مشایی باید باشه".

***اختلاف عقیده و سلیقه برگزار کنندگان مراسم به خوبی مشهود بود و در جایی یکی از روزنامه نگاران سابق روزنامه ایران خطاب به مدیر مسئول این نشریه که در حمایت از مشایی شعار می داد گفت : آقای ستاریان شما مدیر مسئول یک روزنامه هستید درست نیست اینطور شعار بدهید."

***یکی دیگر از حامیان احمدی نژاد برای سخنرانی به روی سن رفت. ولی زاده با اشاره به خانواده شهید بودنش از برخی شعارها انتقاد کرد و گفت: شما با این کار فرهنگ خودتان را نشان می دهید." این اظهارات باعث شد که برخی حاضران وی را " هووو" کنند!

***یکی از روزنامه نگاران سابق ایران نیز با قرار گرفتن پشت تریبون به سخنرانی پرداخت. وی از عهدش برای بوسیدن دست احمدی نژاد سخن گفت و البته در متن آماده شده اش با طعنه به برخی علما گفت: ما احمدی نژاد را بزرگترین خطر بعد از ظهور اسلام نمی دانیم!

***وی با مقایسه احمدی نژاد با گالیله گفت: چون تو از زمان خود جلوتری باید مانند گالیله محاکمه شوی! البته در ادامه این حامی احمدی نژاد توانست در پائین جایگاه مراسم دست رئیس جمهور با ببوسد.
 
***غلامحسین الهام سخنران دیگر مراسم بود. الهام با انتقاد از برخی منتقدان دولت گفت: برخی منحرفان منافع خود را در نبود امام  زمان (عج) می دانند نه در ظهور ایشان. وی تاکید کرد که احمدی نژاد امام زمان (عج) را فرزند امام حسن عسگری (ع) می داند.
 
***الهام در انتهای اظهارات خود دعای جالبی نیز کرد و گفت: انشاالله احمدی نژاد در رجعتی دیگر همراه با حضرت مهدی (عج) اهداف حکومت مطلوب را پیگیری خواهد کرد.
 
***سخنران آخر این مراسم خود محمود احمدی نژاد بود که البته قبل از سخنرانی دوقاب طراحی شده و پیراهن شهید ولی زاده از طرف خانواده اش به وی اهدا شد.

***رئیس جمهور در زمان قرار گرفتن در پشت تریبون خطاب به برخی افرادی که هنوز در حال شعار دادن بودند گفت: بسه دگیر! بنشینید!

***احمدی نژاد خطاب به حامیان خود گفت: در اندیشه مهدوی دلخوری و ناراحتی و یاس معنا ندارد.

***احمدی نژاد با اشاره به موضوعات مطرح درباره ظهور حضرت مهدی مبنی بر اینکه ایشان بعد از ظهور آنقدر خون می ریزند که تا رکاب اسبشان در خون فرو می رود گفت: این حرف ها ساخته پدر جد همین روسای رژیم صهیونیستی است.

***رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهاراتش سینه خود را آماده ورود هرگونه سر نیزه کینه خواند و افزود: محال است حرفی بر خلاف منافع و حقوق ملت بزنم.
 
***یکی از حامیان رئیس جمهور در ادامه سخنرانی وی با نشان دادن بریده ای از یک روزنامه کشور از احمدی نژاد درباره "ریچارد فرای" ایران شناس توضیح خواست که احمدی نژاد تاکید کرد: دولت احمدی نژاد پاک ترین دولت تاریخ ایران است.
 
***وی به حامیان خود تاکید کرد که اگر می خواهند برای چیزی غصه بخورند برای امام زمان (عج) غصه بخورند که 1170 سال است خانه نشین شده است. وی تصریح کرد که می خواهیم امام زمان را بازگردانیم.
 
***در انتهای این مراسم برخی حامیان رئیس جمهور شروع به گریه کردن کرده و با اشک دور احمدی نژاد حلقه زدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 114
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 44
  • علی ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    1 0
    "انشالله احمدی‌نژاد با صاحب اصلی برخواهد گشت و حال شما را خواهد گرفت." واقعا بر چه مبنایی این سخن از زبان ایشان بیرون اومده؟ شرع! دین! عرف! اجتماع! خرافه!
  • یه بنده خدای متحیر ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    شاید داره از افعال معگوس استفاده می کته
  • ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    1 0
    چه شوخی با مزه ای
  • میثم ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 1
    احمدی نژاد یکی از رؤسای جاودانه ایران خواهد شد...
  • جواد ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    زنده باد احمدی نژاد.اصولگراها درس بزرگی گرفتند.با تخریب احمدی نژاد در واقع خودشونو تخریب کردند.
  • حسن ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    احمدی نژاد را اطرافیانش زمین زدند،نه شخص دیگری.ولی با هاله ی نور و ممه بری لولو و ریختن آب درجای سوزش و یازده روزخانه نشینی و یکشنبه ی سیاه و ادعای حضور هوگو درآخرالزمان و اصرار بر وجود یک وزیر زن درکابینه و ازآن خنده دارترعزل او و هدفمندکردن یارانه ها درتاریخ ایران ماندگار می ماند.
  • مهسا ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    خدا هر چه زودتر دشمناتو رسوا كنه انشالله . محمود جان دوست داريم
  • ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    انشاء‌الله احمدی‌نژاد با صاحب اصلی برخواهد گشت و حال شما را خواهد گرفت.
  • غریبه ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    درود بر تو ای مرد خدا... درود بر توای مظلومترین خادم ملت ... دلم برایت تنگ میشود
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    بعدها معاون دولتی که سازمان ملل در آن زنجیر است در یک لجنه یهودی (که همه شما آن را می‌شناسید) گفت: ما ایران را در گوشه رینگ برده بودیم اما ناگهان عده‌‌ای آمدند و دولت را در دست گرفتند و آمریکا را منزوی کردند و فعالیت‌های هسته‌ای ایران را به کرسی نشاندند. ما به این نتیجه رسیدیم که باید این دولت را از داخل بزنیم و یک سال و نیم است که موفق شدیم این دولت را زمین‌گیر کنیم.
  • 0111 ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    اره بابا اینو که میدنیم :d
  • سعید ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    کجاست احمدی نژاد 84؟؟
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    سه هزار میلیارد
  • نگار ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    دولت احمدی نياد همونقدر پاک ترین دولت تاریخ ایرانه که سایت مشرق هم بیطرف ترین سایت خبری ایرانه!!!ا من که میدونم باز نظرمو نمیزاری مثل همیشه اما من حرفمو باید بزنم
  • محمد313 ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    دولت احمدی‌نژاد پاک ترین دولت تاریخ ایران بود!!!!!! چرا باید یه چنین حرفی رو ایشون بزنند به نظرم اینا همون ضعف هایی هست که باید در رئیس جمهور بعدی نباشه(علاوه بر نقاط قوت موجود این دولت) خدا مکر دشمنان این ملت را به خودشان برگرداند انشاالله...
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    عجیباٌ غریبا
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    خدا قوت. مطمین باش بهار و زمستون هم میره و همه با نیکی از تو یاد میکنن
  • شفق ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    نام اين مرد براي هميشه جاودانه شد.
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    "ما از ازل بوده‌ایم و تا ابد نیز خواهیم بود اما در این دوره از زندگی، خداوند ما را در پایین‌ترین مرتبه یعنی خاک خلق کرده است. " باز اظهار نظر غیر تخصصی. چرا ایشون نمیفهمه بعد از این ۸ سال که راجع به چیزایی که تخصصش نیست نظر نده این بحث کلامی و فلسفی دقیقی داره انسان مخلوقه. مخلوق وجودش از ازل نبوده. خدا ازلی است
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    سی سال بعده که ملت می فهمند چه نازنینی رو از دست دادند . اگر برتراند راسل گفت چه گوارا کامل ترین انسان قرن بیستم است من می گویم دکتر محمود احمدی نژاد کامل ترین انسان قرن بیست و یکم است
  • عجب عجب عجب ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
    0 0
    یعنی رجعت میکنند!!!!!!!!!!!
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    دمش گرم دوسش داریم احمدی رو.
  • ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    جناب دکتر احمدی نژاد شما اشتباهی هستید ... به جای ریاست جمهوری باید یک نظریه پرداز مهدویت می شدید . البته الان هم شاگردان خوبی مثل دکتر الهام تربیت کرده اید امیدواریم با فراغت از کار اجرایی بتونید در بنیاد باران ظرف دو سه مه آینده 313 نفر را کامل کنید و ...... امیدوارم خداوند متعال از ...
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    قرار نبود مشایی و برخی حامیان تندروش در این مراسم باشند
  • ناشناس ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    آقای احمدی نژاد بجای اینهمه توضیح در مورد امام زمان که همه اندازه شما وبیشتر از شما میدانند که امام زمان کیست .بفکر این بدبختیهای ملت باشید چند ماهه برای وام ازدواج دخترم در بانک تجارت ثبت نام کرده ام که هر وقت سوال میکنم میگویند فعلا معرفی نشده .وامهای چند هزار میلیاردی که مردم بردند وپس نمیدهند امام زمان جواب آنها وبانیان آن رابدهد.
  • یاسین ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    خود کرده را تدبیر نیست...
  • حسین ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    راست میگه پاک ترین دولت بوده؟ پاکی رو تو چی دیده این حرفو زده؟تو سه هزار میلیارد یا تو اختلاس بیمه یا تو جریان ارز و سکه؟ راست میگه تاحالا هیچ حکومتی به این پاکی نبوده.
  • محمد ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    ما اربابی داریم که خواهد آمد... اللهم عجل لولیک الفرج درود بر احمدی نژاد مظلوم سرباز واقعی امام زمان(عج)
  • ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    عاشقتیم احمدی...
  • علی اکبر ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام. من یکی از حاضرین در جلسه بودم. برای ورود هیچ کارتی از ما درخواست نشد. خواهشا دروغ نگویید. گفتند کارت، اما کارتی از ما نخواستند.
  • یک نفر ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    واقعا که ... شرم آور است.
  • ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    انجمن حجتیه چیه.؟
  • محسن ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    ما چه قدر بدیم تو دست از سر امام زمان و اعتقادات ما بردارید؟ بسه دیگه ... برخی با دادن شعار امام زمان سعی کردند پاکترین اعتقادات ما رو خرج منافع سیاسی خودشون کنند.ب....
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    مرگ بر تحجر و افراط گري!!!
  • هشترود ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اینکه از امام بگویند و بنویسند خیلی خوب است ولی امام را در خود منحصر نکنند. با وجود مشایی در کنار ایشان امام هم برایشان متاسف است.
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    در نهروان هم گریه بود
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    از الهام بعید بود!
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    مشک آنست که خود ببوید نهع آنکه عطار بگوید. واقعا خجالت هم خوب چیزیه البته به اهلش . لااقل از امام زمانت خجالت بکشید
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    آقای احمدی نژاد !! ما ( مردم ) باید تشخیش بدیم که چه رولتی پاک یا ناپاکه نه جنابعالی . ضمنا تو این انتخابات تا حدودی باید متوجه شده باشید که نظر مردم چیه . حتی با حذف یه عده ای از همین پاکانتان هیچ افاقی هم نیافتاد !
  • حميد ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    يعني انسان هم ازلي است هم ابدي اين كه صفت خداونداست
  • محمد ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    خدا ما را حفظ نماید کار به کجاها رسیده است که یکی از کسانی که باید رجعت کند معلوم کردند . ای کاش امام علی بود و...
  • جلال ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    شکرخدا تمام شد 4 سال بهترین و 4 سال ... با خاطره اندوهبار این پرونده به تاریخ سپرده شد دیگر هرگز بازگشتی وجود نخواهد داشت !
  • بسیجی ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    من خود احمدی نژاد را انسانی پاک می دانم اما اطراف ایشان افرادی مانند....به ایشان ضربه زدند و افرادی مثل ریچارد فرای جاسوس سیا و یک صهیونیست را به ایران اوردند... یا باعث شدند ایشان 11 روز خانه نشینی کند یا در همین انتخابات ریاست جمهوری شایعه می کردند دو روز مانده به انتخابات معجزه می شود و مشایی تایید و با 33 میلیون رای رییس جمهور می شود.. اینها باعث شد که مردم از ایشان جدا شدند و حتی در انتخابات شوراها یک نفر از حامیان دولت در تهران رای نیاورد حتی خواهر اقای احمدی نژاد . اینها به احمدی نژاد خیانت کردند طوری که کشور را در یک سال گذشته رها کردند و گرانی 200 درصد رشد کرد و مردم برای حل ان به اقای روحانی رای دادند .
  • حسین ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    کاش به جای خاک پای نوکر رده دهم امام زمان بودن ، خاک پای نائب امام زمان بودی و اطاعت می کردی تا چنین نمی شد
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    انشاء‌الله احمدی‌نژاد با صاحب اصلی برخواهد گشت و حال شما را خواهد گرفت! در رجعتی دیگر، همراه با امام عصر(عج) حکومتی مطلوب را پیگیری خواهد کرد! خب دیگه چی ؟ خجالت نکشید، بفرمایید!!!
  • فرياد ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    خداوند هر كجا كه هستيد شما را (احمدي نژاد) حفظ كند تا درجهت اهداف ملت و حقوق حقه ملت قدم برداريد و البته زير پرچم رهبري. انشاءا... (پيرو خطر رهبري)
  • گمنام ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    یا مهدی مددی
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    چقدر پر مدعا ...
  • گمنام ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    احمدی نزاد پاک بود و خواهد ماند
  • محمدزاده ازتبریز ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    آدم نمی دونه به این حرفها بخنده یا گریه کنه؟
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    الهام: با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدي نژاد نيز رجعتي دوباره خواهد داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علیرضا ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    با سلام . سخنان هر کدام در جای خود جالب بود ، بنده حقیر یک ایرانی ساکن لبنان هستم ، احمدی نژاد رییس جمهوری است که دیگر نخواهد آمد ، نمی دانم چرا اینقدر هجمه های انتقادی غیر سازنده و شدید الحن علیه این دولت وجود دارد البته بنده طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی از زوایای دیگر نسبت به دولتهای قبلی که نگاه می کنم میبینم که از هر لحاظ این دولت از دولتهای قبلی بالاتر است ، آخر این همه انتقاد به دولت می شود که شود ، یعنی فقط دولت مشکل دارد ، مجلس ، قوه قضاییه ، دیوان عالی ، سازمان بازرسی اینها مشکل ندارند ، حتما مشکل ندارند که کسی انتقاد نمی کند ، یا از تر س انتقاد نمی کنند ، با یک آمریکایی در همین بیروت صحبت می کردم می گفت ایرانی ها آدمهای باهوشی هستند ولی چرا همدیگر ار له می کنند یعنی همدیگر را خورد می کنند ، به او گفتم جوابی ندارم ، با این حال همسرش که اهل ونزوئلا بود گفت ایرانی ها آدمهای قدرمتمندی هستند به همین راحتی نمی توان آنها از پای درآورد به همین خاطر بازی سیاسی درمی آورند ، با این حال طی نظر سنجی که در اروپا و امریکا بین مردم شده بود دولت احمدی نژاد بهترین دولت بود. ببینیم دولت آقای روحانی چه می خواهد بکند. یا علی
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اینکه خارجی ها چه نظری دارند در جای خود ولی مهم این است که ملت ایران چه ارزیابی از دولت دارد در انتخابات 92 مردم جریان فکری و ادامه تسلط این دولت را نفی کردند و به تفکر دیگری رای دادند اعتدال و عقلانیت که در هشت سال گدشته از بین رفته بود ند و هوچیگری سیاسی و افراط و تندروی همه جا را گرفته بود .
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    گفت: انشالله
  • الیکا ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    الا ن دوتا از یاران امام زمان مشخص شد یکی را احمدی نژاد معرفی کرد دومی را الهام اگر ادامه پیدا میکرد مابقی را هم دکتر معرفی میکردند خدا به خیر بگذرد
  • احمد ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    خوبی؟؟؟؟؟
  • احمد ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    تو دنبال چی هستی؟
  • وهاب ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    هر کس دعای عهد را خوانده باشد می داند که رجعت یعنی چه مومن به غیب ایمان دارد
  • علی اکبر ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    زنده باد احمدی نژاد. لعنت بر هرچی بی چشم و رو.
  • علي رضايي ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    درود بر مردان خدا از ادم تا خاتم از خاتم تا به امروز.زنده باد احمدي نژاد
  • محمد313 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • محمد313 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اینگونه از خود تعریف کردن ها را دین، جامعه و عرف نمی پسندد
  • محمد313 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    باید تفکر کنه
  • یه نفر ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    بنازم به تو گل گفتی
  • محمد313 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    منم شکم برد.. این چه حرفیه که برخی از افراد می گن!!!!!!!
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    شما از سربازان امام زمان باخبری ببین ما تو لیستشون نیستیم !
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    احسنت
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    نه احمد آقا فقط تو خوبی
  • محمدی ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    البته هر انسانی میتواند ارزوی هم رکابی با امام زمان را داشته باشد و خود را جزء 313 تن ارزو کند.
  • علي ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اينكه آقاي احمدي نژاد زحمات زيادي كشيده بر كسي پوشيده نيست . به جرات ميشه بگي برخي از اقدامات ايشون در تاريخ يكصد ساله كشور نظير نداره.اما حيف از اين دو سال آخر...!!!
  • ابالحسن ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    شـــــــــاید پاک ترین...؛ اما قطعا بی تدبیری های زیادی مثل این داشته اند...
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    مشرق جواب بده...
  • ابالحسن ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    احسنت2
  • شاهین ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    تاریخ قضاوت خواهد کرد اینقدراز خودتان تعریف نکنید خجال هم خوب چیزی است
  • گیلدا ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    خداوندا تا زنده ام مرا بر موالات و دوستی و دین شما ثابت بدارد و به طاعت شما موفق کند و شفاعت شما را روزی من سازد. و مرا از دوستان خوب شما که پیرو چیزی هستند که شما به سوی آن دعوت نموده اید قرار دهد و مرا از کسانی قرار دهد که آثار شما را پی می گیرند و راه شما را می پویند و به راهنمایی شما راه می یابند و در زمره شما محشور می شوند و در رجعت شما به دنیا بازمی گردند و در دولت شما به قدرت و حکومت می رسند و در زمان عافیت شما شرافت می یابند و در ایام حکومت شما قوت می یابند و فردای روزگار، چشمشان به دیدن شما روشن می گردد. پدر و مادر و جان و خانواده و عالم فدای شما باد. فَثَبَّتَنِيَ اللَّهُ أَبَدا مَا حَيِيتُ عَلَى مُوَالاتِكُمْ وَ مَحَبَّتِكُمْ وَ دِينِكُمْ وَ وَفَّقَنِي لِطَاعَتِكُمْ وَ رَزَقَنِي شَفَاعَتَكُمْ وَ جَعَلَنِي مِنْ خِيَارِ مَوَالِيكُمْ التَّابِعِينَ لِمَا دَعَوْتُمْ إِلَيْهِ وَ جَعَلَنِي مِمَّنْ يَقْتَصُّ آثَارَكُمْ وَ يَسْلُكُ سَبِيلَكُمْ وَ يَهْتَدِي بِهُدَاكُمْ وَ يُحْشَرُ فِي زُمْرَتِكُمْ وَ يَكِرُّ فِي رَجْعَتِكُمْ وَ يُمَلَّكُ فِي دَوْلَتِكُمْ وَ يُشَرَّفُ فِي عَافِيَتِكُمْ وَ يُمَكَّنُ فِي أَيَّامِكُمْ وَ تَقَرُّ عَيْنُهُ غَدا بِرُوءْيَتِكُمْ بِأَبِي أَنْتُمْ وَ أُمِّي وَ نَفْسِي وَ أَهْلِي وَ مَالِي ..................................................... علی اقا بر پایه این دعای زیارت کبیره ! بهتر نیست کمی مطالعات دینیمونو بیشتر کنیم ؟؟؟ از مشرق هم انتظار بیشتری میرفت . همین امروز نبود که 1 مقاله رفته بودی از اقای حیدری ؟؟؟ البته اگه تائید کنی ممنون میشم
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اونوقت امام اینوشخصا به خود شما گفتند ؟؟؟ خجالت هم چیز خوبیه
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    دیدیم رهروان ولایت چه گلی به نظام زدند باش تا صبح دولتشان بدمد و بعد ببین احمدی نژآد منحرف بود یا آنانی که ...
  • انقلابی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اصولگراها هیچ تعصبی به کسی ندارند "میزان حال ادم هاست."
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    مشایی یعنی احمدی نژاد احمدی نژاد یعنی مشایی!
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    برادر غريبه، به خدا در كمتر از 6 ماه مردم دلشان بشدت براي دكتر احمدي نژاد تنگ خواهد شد و افسوس خواهند خورد...
  • علی ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اقا جواد اصول گرایی یعنی پایبندی به اصول نه اصول را فدای شخص کردن ، اگه اشتباهات شخص را نبینیم یعنی غیره اصول گرایی
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    با گفته شما كاملاً موافقم، بايد از ديد مردم خارج از ايران به احمدي نژار نگاه كرد تا بفهمي چه گوهر ارزشمندي است ... مردم اكثر كشور هاي همسايه عقيده دارند كه خوشبحال مردم ايران كه رئيس جمهوري مثل احمدي نژاد دارند... و اين حقيقتي است كه متاسفانه عده اي از ملت نمي دانند... ضمناً مطمئن باشيد كه هيچكسي دولت روحاني را نخواهد توانست مورد انتقاد قرار دهد چون ايشان نوكر مردم نيست بلكه ارباب است ..
  • سعید ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    دولت پاک که این باشه ...
  • تهرانی ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    احمدی نژاد مرد بی ادعا و تلاش گر و رئیس جمهور ساده زیست و مردمی ایران زمین بود مثل او دیگر نخواهد آمد نیازی نیست زمان بگذرد تا متوجه شویم از حالا هم می توان یقین داشت
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    اونوقت ضعف که کسی هم منکرش نیست چه ربطی به پاکی داره ؟؟؟؟
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    ایمان به رجعت یعنی ایمان به غیب ولی هرکس که ایمان داره که رجعت نمیکنه!
  • علی بابایی ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    احمدی نژاد دو تا دشمن داشت یکی اسراییل و دیگری باند ... این ها میلیارد ها خرج کردند تا محبوبیت احمدی نژاد را کاهش دهند و افراد احمق هم به این موضوع کمک کردند...
  • ناشناس ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    0 0
    من به عنوان یک ایرانی صمیمانه از خدمات جناب اقای دکتر احمدی نژاد تشکر میکنم وبرایشان ارزوی سلامت و سعادت دارم چقدرخوب میشد که انسانها سطحی نگرنباشندومغرضانه این همه خدمت رانادیده نگیرند
  • علیرضا ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    بنده روی سخنم با بچه حزب اللهی ست نه اصلاح طلبو امثالهم که اونا تکلیفشون معلومه،روی صحبتم با همونایی که تو سخت ترین شرایطم سید علی مظلومشون رو تنها نمیذارن! برادرا مبادا از خط رهبری فاصله بگیرین «حزب ما حزب علی،رهبر ما سید علی»همین! هر کی در فعل و گفتارش واقعا مطیع رهبری بود در بست چاکرشم هستیم.... هیچ فرد منصفی منکر زحمات(البته اشتباهات اداره کشور هم سر جای خودش) و یکسری خصوصیات مثبت فردی آقای احمدی نژاد(مثل ساده زیستی) نیست اما .... اطاعت اون زمانی معنی پیدا میکنه که وقتی ماموم نظرش با امامش متفاوت باشه(بعد از بیان نظراتش) تنها سر به زیر بیفکند و بگوید«سمعا و طاعتا!».به همین سادگی....
  • هــــــــــادی ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    خطابش با صهیونیست هاست شما چرا ناراحتی داداش من
  • ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    گفتن انشالله رجعت خواهد کرد! یعنی دعا هم اشکال داره!! شماها دیگه کی هستید!!
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    صبر کن دولت بعدی بیاد اونوقت حسرت همین وام را هم خواهی خورد..
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    اینا رو که همه فهمیدن باند های قدرت و ثروت بعضیا مسببش بودن ... آخه چطور میشه که ت احمدی نزاد می یاد تلویزیون صحبت میکنه فرداش همه چی گرون میشه و وقتی هاشمی کاندید میشه و روحانی رای میاره همه چی ارزون؟!! مشکل کسایی هستند که پشت احمدی نژادو خالی کردن که این باند رسوا نشن... سه هزار میلیارد هم ربطی به دولت نداشت
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    هر کس در این نظام اسلامی خدمت کند و زمینه سازی کند برای ظهور می تواند جز سربازان باشد. این اشکالی داره از نظر شما؟!!
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    مشرق شرم کن با تو است
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    امام زمان فقط مال شما و اعتقاد شماست؟!! چرا فکر کردی دین از سیاست جداست؟!
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    خود گویی و خود خندی! عجب مرد هنرمندی!! حالا مگه کسی چنین حرفی زد.. یک دعا کردن که انشاء الله از یاران شویم.. این آسمون ریسمون بافتن ها چیه شما در آوردید. واقعا مردم حق داشتند برن سراغ روحانی.. متحجر و افراطی شمایید...
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    بابا اعتماد به نفس
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    هیچ کس به این جمله دقت کرد؟ خاک پای نوکر رده نهم امام زمان باشم بالاترین افتخار است. چرا رده نهم حالا...!؟3*3=9 شاید منظورش اینه!
  • محمد ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    علی جان اول سرنوشت 3000 میلیارد را مشخص کنه بعد دنبال صاحب اصلی بره . صاحب اصلی ( عج)
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    ناشناس ما دو ساله دلمون برا احمدی تنگ شده ولی.....
  • م م م ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    این که دولتش بهترین بود شکی نیست اما لبنانی عزیزسید حسن هم گفت رهبری در ایران قدرش دونسته نمیشه حتی از طرف دوستان برو ببین چه وقتی این حرف رو زد
  • مریم ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    الهی بگردم .چه با احساس
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    احسنت
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    تو نمیخواد داروغه محل بشی
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    البته پرچم کشور ایران بالای نظرتون هست...اما امان از بی چشم و رو ها.لعنت به خبیثان.
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    نکات رو بخون شاید از جهل مرکب بیای بیرون. از آدم احمق متنفرم.یکیشم تو
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    اطاعت بله. منتها از نظر شما اطاعت یعنی هیچ مگو هیچ مفهم. آقا هم با این تفکر مسخره شما مخالفه.تفاوت شما دوست عزیز با وهابیت اخباری گر چیزی غیر از حب اهل بیته؟ اگر حب اهل بیت رو از شما دوست گرامی بگیرن تفاوتی با وهابیت نداری!
  • ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    تشخیشتو بچسب اظهار فضل مفرما که بار گران بر دوش عقل تان تنوان نهاد....
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    امام زمان شمایی؟ که تعیین میکنی کی از امام زمان خجالت بکشه؟
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    مشرق دیگه؟
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    مومن مخلص حتما سرباز امام زمان هست.الزامی نداره تو لیست 313 نفره باشه جناب ناشناس....نمیدونم وقتی به عزیزانمون میگن سرباز گمنام امام زمان، شما ازشون نمیخوای که تو لیست نگاه کنن؟؟؟
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
    0 0
    ناشناس جان پاشو از خواب!! نمازت داره قضا میشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس