کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد من بعد از صحبت‌های سرمربی کره‌جنوبی، صحبتی نکردم اما خون که هیچ برای کشورم جانم را می‌دهم، اما بازیکن بهتر است فوتبال بازی کند نه اینکه اینگونه صحبت کند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر کره‌جنوبی که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه "مونسو" برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برای ما همه چیز دست خودمان است. می‌دانیم بازی سختی است اما این بازی حکم صعود به جام جهانی را دارد، به همین دلیل تمرینات خودمان را به بهترین شکل انجام داده‌ایم و فقط به این بازی فکر می‎کنیم.

وی با بیان اینکه به بازی دیگری فکر نکرده و همه تمرکزمان را روی این بازی به کار می‌بندیم، اضافه کرد: با تمام وجود و آمادگی در این بازی به میدان می‌رویم تا بتوانیم با کسب نتیجه دلخواه به جام جهانی صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اظهار نظر سونگ میونگ می بازیکن تیم ملی کره‌جنوبی مبنی بر اینکه کاری می‌کنیم نکونام در زمین خون گریه کند، یادآور شد: من بعد از صحبت‌های سرمربی کره‌جنوبی، صحبتی نکردم اما خون که هیچ برای کشورم جانم را می‌دهم، بهتر است تنها به فوتبال فکر کنیم. من برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم و جانم را با افتخار برای کشورم می‌دهم. بازیکن بهتر است فوتبال بازی کند نه اینکه اینگونه صحبت کند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد مشکات ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    من پرسپولیسی هستم ولی همه بازیکنان تیم ملی رو دوست دارم وبه تواد نکونام هم میگه ماشااه با این پاسخ کوبندهت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس