کد خبر 224482
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی با بیان اینکه نمی‌دانم صحبت‌هایم در مورد تیم ملی ایران چگونه منعکس شد، گفت: سرمربی ایران به صحبت‌هایی که از قول من انجام شد، واکنش نشان داد اما دیگر اکنون همه چیز تمام است و باید به فکر بازی زیبا در دیدار روز سه‌شنبه باشیم.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، "چوی کانگ هی" در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی کره‌جنوبی برابر ایران که بعدازظهر امروز دوشنبه در محل کنفرانس ورزشگاه "مونسو" برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بازی آخرمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی است که باید آن را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما دنبال این هستیم که به بهترین شکل مسابقات را به پایان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه تمرکزمان فقط روی این دیدار و برد برابر ایران است، از آمادگی بازیکنانش برای این بازی خبر داد و تاکید کرد: بازیکنان تیم ما برای دیدار با ایران از نظر فیزیکی و بالانس تیمی در بهترین شرایط قرار دارند.

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی در مورد ترکیب تیمش هم اظهار داشت: هرچند مشکلاتی داریم که سعی داریم آنها را حل کنیم، البته گزینه‌های بسیاری را برای بازی فردا در اختیار دارم و به عنوان سرمربی هیچ نگرانی بابت این مسابقه ندارم. مطمئن هستم هر کدام از آنها که در ترکیب قرار بگیرند، بهترین عملکرد را خواهند داشت. اگر نفراتی همچون "کیم چی او" در بازی فردا گل بزنند، مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: می‌خواهیم این دیدار خانگی را حتما با پیروزی پشت سر بگذاریم. یک مقدار مشکلات وجود داشت و تلاش کردیم آن را به بهترین شکل برطرف کنیم. بازیکنان در روزهای گذشته تمرینات شادی را پشت سرگذاشته‌اند تا با آمادگی برابر کره به میدان بروند.

کانگ هی در پاسخ به این سوال که چرا شما با صحبت‌های خود بازی فوتبال که از نظر فیفا باید جوانمردانه و زیبا باشد را به جنگ تبدیل کردید؟، اظهار داشت: در مورد آن صحبت‌ها دیگر چیزی نمی‌خواهم بگویم و دنبال ارائه یک بازی زیبا هستیم.

وی با تاکید مجدد بر اینکه نمی‌دانم آن صحبت‌هایم چگونه منعکس شد، یادآور شد: سرمربی ایران به صحبت‌هایی که از قول من انجام شد، واکنش نشان داد و دیگر اکنون همه چیز تمام است و باید به فکر بازی زیبا در دیدار روز سه‌شنبه باشیم.

سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی در مورد احتمال بارندگی در بازی روز سه‌شنبه تاکید کرد: هرچقدر هم باران ببارد، کاری نداریم. ما تنها بازی معمولی خودمان را انجام می‌دهیم و آماده دیدار هستیم. تلاش‌مان این است بهترین بازی خودمان را ارائه کنیم و همه چیز آماده این بازی است.

"کیم چین او" مهاجم تیم ملی کره‌جنوبی هم در مورد این بازی گفت: من و دوستانم تلاش می‌کنیم، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم  و در نهایت با تعداد گل‌های بالا ایران را شکست دهیم.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه .... نوبتی هم باشه نوبت ماست ... برد مقابل ایران رو تو خواب هم نمیتونی ببینی
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
    0 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه .... نوبتی هم باشه نوبت ماست ... برد مقابل ایران رو تو خواب هم نمیتونی ببینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس