کد خبر 223679
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۹

با گذشت 11 ساعت از آغاز انتخابات صفوف انتخابات در خوزستان همچنان پر شور است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، از خوزستان، مردم جنوب غربی‌ترین نقطه ایران اسلامی امروز شوری دیگر به پا کرده‌اند و دوشادوش مردم ایران در حماسه‌ای بزرگ شرکت کردند.

حماسه‌سازان دیروز دفاع مقدس امروز در سنگری دیگر و در حوزه سیاسی حماسه آفریدند و با حضور خود پای صندوق‌های رای وفاداری خود به نظام و کشور را به اثبات رساندند.

از ساعت 8 صبح تا لحظه ارسال این گزارش صفوف مردم خوزستان برای مشارکت سیاسی همچنان طولانی است و حتی گرمای بالای 40 درجه ظهر تابستان در این استان نیز مانع این حضور نشد.

مشارکت مردم این استان در نقاط مختلف به گونه‌ای که است که در اکثر شهرها برخی شعب با کمبود تعرفه مواجه شدند.

هم‌اکنون که بیش از 11 ساعت از آغاز انتخابات می‌گذرد همچنان بر حضور مردم افزوده و صف‌های طولانی رای‌گیری در شعب مختلف این استان ادامه دارد.

* 20 درصد تعرفه اضافه در اهواز پیش بینی شده است

فرماندار اهواز گفت: با توجه به احتمال کمبود تعرفه در شعب رای گیری این شهرستان 20 درصد اضافه بر تعرفه‌های مورد استفاده در دوره‌های گذشته انتخابات برای اهواز پیش بینی شده است.

عبدالعزیز فدعمی اظهارکرد: در 29 منطقه‌ای که انتخابات در اهواز برگزار می‌شود پیش‌بینی لازم برای کمبود تعرفه‌ها انجام شده است.

وی افزود: با توجه به تمدید زمان رای‌گیری احتمال کمبود تعرفه در برخی از شعب رای‌گیری وجود دارد.

فرماندار اهواز تصریح‌کرد: در این راستا به همه شعب اعلام شده است در صورت نیاز به تعرفه جدید بلافاصله اعلام تا نسبت به تهیه آنها اقدام شود.

فدعمی اضافه‌کرد: استقبال مردم اهواز از انتخابات بسیار پرشور بود و در طول 11 ساعت زمان برگزاری انتخابات صف‌های طولانی پای صندوق‌ها وجود داشت.

 *توزیع تعرفه اضافی در ماهشهر

فرماندار ماهشهر گفت: به دلیل استقبال فراوان مردم از انتخابات، کمبود تعرفه‌های رای در شعب انتخاباتی جبران شده است.

منوچهر در ماهشهر از شوق بی‌نظیر مردم این شهرستان در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: امسال نیز در انتخابات پرشور حاضر شدیم تا پیروی از راه امام راحل و مقام معظم رهبری بار دیگر آویزه گوش جهانیان شود.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی توسط مردم در 24 خرداد و حماسه اقتصادی توسط رییس جمهور منتخب محقق شده است، خاطرنشان کرد: با برگزاری باشکوه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مقتدرانه به مسیر رشد و توسعه خود ادامه می‌دهیم.

فرماندار ماهشهر همچنین عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات نقش بسیار مهمی در سربلندی و عزت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و به طور قطع در روز 24 خرداد مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی حماسی بزرگ خلق خواهند کرد.

وی ادامه داد: اتحاد و انسجام در انتخابات برای حضور در پای صندوق‌های رای بسیار ارزشمند است که خوشبختانه با وجود اقشار مختلف مردم امروز در شهرستان ماهشهر چون سایر شهرهای کشور محقق شد.

حیاتی اضافه کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی این شهرستان نیز همواره در عرصه‌های مختلف خصوصا انتخابات حضور همه جانبه و گسترده داشته‌ و در این انتخابات هم مشارکت حداکثری را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه به دلیل استقبال فراوان مردم از انتخابات، کمبود تعرفه‌های رای در شعب انتخاباتی جبران شده است، گفت: امروز در ماهشهر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در کمال امنیت و سلامت انتخاباتی در حال برگزاری بوده و تاکنون هیچ مورد تخلفی گزارش نشده است.

 *کمبود تعرفه در شادگان جبران شد

فرماندار شادگان گفت: با اقدامات در دستور کار، کمبود تعرفه رای در شهرستان جبران شد و هم‌اکنون هیچ مشکلی پیش‌ روی رای‌دهندگان وجود ندارد.

عبدالزهرا سنواتی امروز در شادگان اظهار کرد: امروز چشم دشمنان نظام به حضور کمرنگ مردم دوخته شده بود، اما انبوه جمعیت در ساعات نخستین رای‌گیری نشان داد که مردم ایران اسلامی همیشه و در هر شرایطی پشتیبان رهبری و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: حساسیت این دوره نیز با توجه به شرایط اقتصادی و فشارهایی که دشمنان بر ما کشور وارد می‌کنند، از دیگر عوامل تفاوت این دوره با دوره‌های قبل است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: در این شهرستان نیز مردم پا به پای مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه استقبال بسیار زیاد مردم شهر و روستاهای شهرستان انتخابات شادگان را با کمبود تعرفه مواجه کرد، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات در دستور کار، کمبود تعرفه رای در شهرستان جبران شد و هم‌اکنون هیچ مشکلی پیش‌روی رای دهندگان وجود ندارد.

سنواتی تصریح کرد: این دوره از انتخابات چه در داخل به لحاظ وضعیت اقتصادی و چه در خارج از کشور به این دلیل که چشمان زیادی به انتخابات ما دوخته شده، بسیار مهم است.

وی در پایان از شهروندان و رای‌دهندگان خواست رای خود را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند و هر چه سریع‌تر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

*برخی شعبه‌های اخذ رای دزفول تعرفه اضافه درخواست کردند

فرماندار دزفول گفت: به علت ازدحام جمعیت و حضور پرشور مردم مجبور به اضافه کردن نیروهای اجرایی و دادن برگه‌های اضافه تعرفه به شعبه‌های اخذ رای شدیم.

علیرضا احسانی‌نیا در اهواز اظهار کرد: از  ابتدای شروع رای گیری ، مردم دزفول حضوری حماسی در پای صندوق‌های رای داشتند.

وی افزود: در بسیاری از شعبات اخذ رای، درخواست برگه‌های تعرفه کرده‌اند. به علت ازدحام جمعیت و حضور پرشور مردم مجبور به اضافه کردن نیروهای اجرایی در شعبه‌های اخذ رای شدیم.

احسانی‌نیا در ادامه  با اشاره به مشارکت حداکثری مردم گفت: مردم در خلق حماسه‌ای دیگر می‌کوشند و صفوف مردم برای انتخابات نشان دهنده علاقه آن‌ها به وطنشان و نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار دزفول ادامه داد: در این شهرستان نیز مردم با حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه آفریدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و ایران زدند.

*پیش‌بینی تمهیدات لازم برای جبران کمبود تعرفه در خرمشهر

فرماندار خرمشهر گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده است و کمبود تعرفه نخواهیم داشت.

عبدالله حسینی در خرمشهر اظهار کرد: حضور شهروندان خرمشهری در این دوره انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در پای صندوق‌های رای بی‌نظیر است.

وی افزود: تمام تمهیدات امنیتی و لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی در شهرستان اندیشیده شده است و هیچ مشکلی در این زمینه پیش روی رای دهندگان نیست.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه به اندازه کافی تعرفه رای در اختیار داریم، تصریح کرد: در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است و کمبود تعرفه نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: حضور مردم خرمشهر در انتخابات امسال بسیار باانگیزه‌تر و پرشورتر بوده و این امر نشان از اهمیت دادن آنها نسبت به تعیین سرنوشتشان است.

وی در پایان گفت: هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان، کار نظارت را به خوبی انجام داده و در این زمینه مردم و سایر مسئولان نیز بیش از پیش با آن‌ها هماهنگ و همسو هستند.

*در پایان...

با توجه به گزارشاتی که از شهرهای مختلف استان خوزستان رسیده است به نظر می‌رسد هم گرمای 42 درجه‌ای هوا و هم تعرفه‌های انتخاباتی در برابر اراده خوزستانی‌ها برای خلق حماسه سیاسی کم آورده‌اند و خوزستانی  عزم خود را برای رکوردشکنی در انتخابات امروز جزم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس