کد خبر 223487
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲

تیراندازی در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری آمریکا دست کم چهار کشته جا گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزی خبر، شبکه های تلویزیونی در آمریکا اعلام کردند این حادثه بعد از ظهر پنجشنبه به وقت آمریکا داخل ساختمانی اداری در مرکز سنت لوئیس روی داد. پس از این حادثه پلیس اقدام به تخلیه این ساختمان کرد و سه نفر در این خصوص بازداشت شدند ولی ظاهرا عامل تیراندازی هنوز آزاد است. هنوز علت وقوع این حادثه و انگیزه عامل یا عاملان آن مشخص نشده است.

مسئولان محلی ایالت لوئیزیانای آمریکا نیز اعلام کردند بر اثر انفجار شدیدی که روز پنجشنبه در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی در این ایالت روی داد ، یک تن کشته شد و 77 تن نیز زخمی شدند.

این انفجار ساعت هشت و سی و هفت دقیقه به وقت محلی (12و37 دقیقه به وقت گرینویچ) در کارخانه تولید مواد شیمیایی « ویلیامز اولفینز » در منطقه گیسمر ، در سی کیلومتری جنوب شرقی شهر باتون روژ ، مرکز ایالت لوئیزیانا روی داد و موجب وقوع آتش سوزی شد که چندین ساعت به طول انجامید.

سخنگوی پلیس این ایالت گفت امدادگران جسد یک مرد 29 ساله را که شناسایی شده است ، کشف کردند.

وزارت بهداشت و بیمارستان های آمریکا در آخرین گزارش خود از مجموع 77 زخمی خبر داد. بابی جیندال ، فرماندار این ایالت در کنفرانسی مطبوعاتی شمار زخمیان را 73 نفر اعلام کرده بود.

بنا به اعلام منابع بیمارستانی ، جراحت بیشتر این افراد سطحی است و تنها حال سه نفر از آنها وخیم است. 51 تن نیز تا کنون از بیمارستان ها مرخص شده اند.

به گفته ساکنان این منطقه ، صدای این انفجار بسیار مهیب بود و دود سیاه غلیظی در آسمان دیده می شد.

هنگام وقوع این انفجار حدود 600 کارگر در محل کارخانه حضور داشتند.

جاده های نزدیک این کارخانه مسدود شده اند و مقامات به شهروندان هشدار داده اند در خانه ها بمانند و درها و پنجره هایشان را ببندند ؛ هر چند که براساس آزمایش های اولیه ، میزان مواد شیمیایی در فضای اطراف کارخانه ، در سطح خطرناکی نیست.

این انفجار در حالی روی داد که کمتر از دو ماه پیش نیز بر اثر انفجاری در یک کارخانه تولید کود شیمیایی در ایالت تگزاس ، 15 تن جان خود را از دست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس