کد خبر 223033
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶

در نظرسنجی ملی صداوسیما در تاریخ 21 خرداد بیش از 85 درصد معتقد به بی‌طرفی رسانه ملی در تبلیغات انتخاباتی هستند/ فقط مناظره‌های تلویزیونی رسانه ملی 5/73 درصد مخاطب داشت که از این تعداد 7/74 درصد آنها بعد از دیدن مناظره‌ها نامزد مورد نظرشان را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از نسیم،  رئیس سازمان صدا و سیما در بازدید امروز خود از معاونت صدا با اعلام این خبر از دست‌اندرکاران تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رادیو قدردانی کرد.

مهندس ضرغامی با تأکید بر اینکه امسال یکی از کم‌ هزینه‌ترین و پرشورترین انتخابات را خواهیم داشت، گفت: در این دوره از انتخابات صداوسیما با برنامه‌ریزی مطلوب توانست فضای خوب و اثرگذاری برای همه نامزدهای ریاست جمهوری فراهم کند به نحوی که آنها از هزینه‌های اضافی برای تبلیغات به دیگر شیوه‌ها بی‌نیاز شدند.

رئیس رسانه ملی افزود: این اقدام صداوسیما مورد توجه مردم نیز قرار گرفت به نحوی که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده فقط مناظره‌های تلویزیونی رسانه ملی که از رادیو هم پخش می‌شد 5/73 درصد مخاطب داشت که از این تعداد 7/74 درصد آنها بعد از دیدن مناظره‌ها نامزد مورد نظرشان را انتخاب کرده‌اند .

مهندس ضرغامی با اشاره به سیاست بی‌طرفی رسانه ملی و فراهم کردن فرصت عادلانه برای همه نامزدها گفت: در نظرسنجی ملی دیگری که از مراکز استان‌ها ، شهرستان‌ها و روستاها صورت گرفت 1/85 درصد مخاطبان اعلام کردند صدا و سیما در ارائه برنامه انتخاباتی کاملاً بی‌طرف بوده است.

وی تصریح کرد: این اعتماد سرمایه بزرگی برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی است که با تلاش متعهدانه همکاران رسانه ملی در همه بخش‌ها به دست آمده است.

مهندس ضرغامی در ادامه با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مدیران و دست‌اندرکاران رادیو در این دوره از انتخابات ، عملکرد آنها را خوب توصیف و تصریح کرد: همکاران در حوزه صدا ، هم در بخش محتوایی و برنامه‌ریزی و هم در بخش اجرایی و پشتیبانی کاملاً حرفه‌ای و در تراز رسانه ملی عمل کردند.

مهندس ضرغامی با بیان اینکه نامزدها در برنامه‌های انتخاباتی امسال چهار ساعت و 15 دقیقه ضبط صدا داشتند اظهار داشت: در این دوره اولین بار برای نمایندگان نامزدها نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده بود که مورد توجه مخاطبان و ستادهای تبلیغاتی نامزدها نیز واقع شد.

مهندس ضرغامی گفت: رسانه ملی امروز به مدل جدید و موفقی در برگزاری تبلیغات انتخاباتی به ویژه جلسات مناظره همزمان نامزدهای متعدد، دست یافته است و این تجربه برای دوره‌های بعدی انتخابات نیز الگو خواهد بود.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه از استودیوهای حماسه یک، دو، سه و چهار که برای ضبط برنامه‌های انتخاباتی آماده شده بودند بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس