کد خبر 222713
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸

مسعود محمدی، رزمنده‌ای که بر اثر اصابت خمپاره 52 ساعت را در سردخانه گذرانده از ماجرای اصابت ترکش تا لحظات پیش از شهادتش سخن می‌گوید.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، مسعود محمدی، رزمنده‌ای که بر اثر اصابت خمپاره 52 ساعت را در سردخانه گذرانده از ماجرای اصابت ترکش تا لحظات پیش از شهادتش سخن می‌گوید و لحظات شهادت و برزخ عشق همواره جذاب و خواندنی است.

مسعود محمدی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان داشت: ما از نسلی بودیم که التماس می‌کردیم اجازه بدهند تا به جبهه برویم.

وی ماجرای خواندنی جانبازی خود را چنین تعریف کرد: بر اثر اصابت ترکش خمپاره در عملیات والفجر مقدماتی، خون زیادی از بدنم رفت و بی‌هوش شدم.

دبیر سابق شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ادامه داد: هنگامی که زخمی شده بودم، مرا به سوسنگرد منتقل کرده بودند و پزشک بعد از معاینه اعلام کرده بود هیچ علائم حیاتی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در فاصله‌ای که مرا از سوسنگرد به اهواز منتقل می‌کردند، بدون اینکه جایی را ببینم؛ فقط یک لحظه صدای فرمانده محور را شنیدم که گفت: مسعود، اشهد خود را بخوان، تصریح کرد: بعد از آن چیزی به یاد ندارم و 52 ساعت بعد، به هوش آمدم.

به گفته محمدی یکی از کارکنان هلال‌احمر اهواز از بخار زیر نایلونی که روی وی به‌وجود آمده، متوجه شده که فرد زیر این نایلون زنده است.

این جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خانواده‌ام وقتی خبر را شنیده بودند، مراسم فاتحه و ختم برگزار کرده بودند، افزود: بعد از دو ماه بستری، از بیمارستان مرخص شدم و 42 ترکش یادگار آن دوران است که در بدنم وجود دارد.

محمدی تاکید کرد: شب اعزام به جبهه از مادرم خداحافظی نکردم و دعای مادرم در آخرین لحظات شهادت، مرا برگرداند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در پایان گفت: جانبازان باید با الگوبرداری از حضرت ابوالفضل‌العباس (ع)، صبر و استقامت را پیشه کنند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس