کد خبر 2215
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۱

جواد يساري خواننده قبل از انقلاب که مدتها به دنبال کسب مجوز رسمي فعاليت بود، با ارسال شکايتي به شعبه سوم ديوان به طرفيت اداره کل ارزيابي و پاسخگويي به شکايت وزارت ارشاد، خواستار استفاده از تسهيلات قانوني شد.<BR>

به گزارش خبرنگار فرهنگي مشرق، پس از آنکه نعمت الله آزموده (معروف به آغاسي) با طرح شکايتي در شعبه بيستم ديوان عدالت اداري به طرفيت وزارت ارشاد، اعتراض خود را به جلوگيري از ادامه فعاليت هنري رسما اعلام کرده و توانسته بود مجوز فعاليت هم کسب کند (البته پس از فوت)، ديگر خوانندگان هم به فکر استفاده از ظرفيتهاي قانوني در کشور افتاده‌اند.
جواد يساري ديگر خواننده قبل از انقلاب نيز که مدتها به دنبال کسب مجوز رسمي فعاليت بود، با ارسال شکايتي به شعبه سوم ديوان به طرفيت اداره کل ارزيابي و پاسخگويي به شکايت وزارت ارشاد، خواستار استفاده از تسهيلات قانوني شد.
اما وزارت ارشاد در پاسخ به اين درخواست اعلام کرده که بر اساس استعلام وزارت اطلاعات فعاليت وي به مصلحت نيست.
شعبه بيستم ديوان عدالت اداري نيز به علت عدم اقدام صحيح قانوني شاکي و طرف قرار دادن وزارت ارشاد، قرار رد دعوي را صادر کرده است.
با ايجاد موج ورود خوانندگان لس آنجلسي به کشور، قطعا از اين به بعد شاهد اقامه انواع دعواهاي قانوني در بخشهايي چون بازگرداندن اموال توقيفي و صدور مجوز خواهيم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس