برای رزمندگاني که شهر استراتژيک "القصیر" را آزاد کردند سؤال بود که تروریست‌های تکفيري به هلاکت رسيده، چرا مقادیر زیادی لباس‌های زیر زنانه به همراه خود داشته‌اند، اما علت این اقدام بعد از آزادسازی اين شهر، مشخص شد.

گروه بين الملل مشرق - پایگاه خبری "عرب تایمز" در گزارشي درباره آزادسازي القصير می‌نویسد: «در فرهنگ اسلامی، موضوع ظهور امام مهدی(عج) ارتباط زیادی با بسیاری از اتفاقات جهانی و به ویژه تحولات سوریه دارد و در بسیاری از نوشته ها نیز اشاره‌ها و علامت‌های زیادی در مورد علائم نزديک شدن ظهور وجود دارد که یکی از این علامت‌ها ویرانی شام و شورش شخصي با صفت "سفیانی" است.»

اين گزارش در ادامه، به بررسی تحولات مربوط به آزادسازی "القصير" به دست رزمندگان مقاومت اسلامي و ارتش سوريه پرداخته و می نویسد: دلایل زیادی از طریق روایات موثق در دهها کتاب وجود دارد که یکی از آنها موضوعی است که حجت الاسلام "علي کورانی" در کتاب خود که سالها قبل به چاپ رسیده، نوشته که فتنه سفیانی به صورت دقیق از شهر "درعا" آغاز می‌شود جايي که آشوب هاي سوريه از آنجا کليد خورد.

عرب تايمز در ادامه بدون تأیید این نظریه سعی می‌کند ارتباط این موضوع با تحولات جاري در آزادسازي شهر القصیر را بررسی کند و می‌نویسد: در ابتدا برای سوریه که تروریست‌ها را از بین می بردند، عجیب بود که چرا آنها مقادیر فراوانی لباس‌های زیر زنانه با خود حمل می‌کنند، آنها نمی‌دانستند که این افراد فریب خورده، خود را برای ملاقات با "حورالعین" آماده کرده بودند و قرار بود این لباس ها را پس از کشته شدن در راه جهاد، به حوريان بهشتي پيشکش کنند.

بر اساس اين گزارش، در میان کشفيات به دست آمده از اجساد برخي تروريست ها پس از پاکسازی القصير، علاوه بر بمب‌های دستی و خشاب‌های گلوله‌ها، به وفور قرص ها و داروهای تقويت جنسی نیز یافت شده که طبق اظهارات اسیران تکفیری، اين قرص ها را برای ورود به کاخ هاي حوريان در بهشت آماده مي کرده اند. طبق فتاواي مفتي هاي وهابي، هر کس براي جنگيدن با ارتش سوريه و حزب الله و به نیت سرنگوني بشار اسد به سوريه برود، پس از کشته شدن، مستقيماً وارد بهشت و آغوش حوریان مي شود!

اين گزارش مي افزايد: البته موضوع بهشت و جهنم و رستاخیز و حورالعین، بخشی از اعتقاداتی است که همه مسلمانان آن را قبول دارند اما موضوع جدید این است که بحث بهشت و حور، بخشی مخفی از فعالیت‌های عضوگیری گروه‌هایی را تشکیل می‌دهد که به دنبال شکار قربانیان خود از میان جوانان عوام و کم سواد لیبیایی و تونسی و سوری و سایر جوان های بیکار در کشورهای عربی است که فقر و نیاز مالي، آنان را از دنیا زده کرده و ترغیب آنها به جهاد و وصال حورالعین، بهترین جایگزین برای آرزوهای دور و درازی است که این افراد در ذهن می پرورانند و قدرت رسیدن به آنها را ندارند.



گزارشگر عرب تایمز در ادامه به نقل از یک رزمنده جوان مقاومت اسلامي با نام سازماني "علي" که در آزادسازی منطقه غربی "العاصی" در حومه القصير شرکت داشته، می‌نویسد که برای وی واضح و روشن است که ائتلافی جهانی بین صهیونیست‌ها وهابیت در راستای منافع مشترک آنها در سوریه به وجود آمده است.

علی که با دیدن صحنه هايی در جریان آزادسازی "القصير" به چنين استدلالی رسیده است، می گوید: پس از اینکه درگیری ها در جبهه "السلومیه" پايان يافت، میدان درگیری مملو از کشته های وهابی بود که روی زمین افتاده بودند، هنگامی که اجساد کشته ها را جابجا می‌کردیم، به تروریستی رسیدیم که هنوز در حالت احتضار بود؛ من مقداری آب به او نوشاندم اما او لبخندی زد و خیال کرد من از عناصر همرزم او در "جبهة النصرة لأهل الشام" هستم. در اين هنگام، به سختی زیر لب زمزمه کرد: «تنديس.. تنديس.. را فراموش نکنید..»

من فکر کردم که حال احتضار و سکرات مرگ، او را به هذیان گویی واداشته است لذا او را رها کرده و رفتم اما پس از اینکه سلاح‌ها و تجهیزات آنها را مصادره کردیم، به چند کتابچه و متون فرقه ای آنها دست یافتيم که دست نوشته هایی نیز در میان آنها وجود داشت. دست نوشته هایی که در تمام آنها یک موضوع مشترک وجود داشت؛ اينکه «باید در شام، مجسمه بزرگی از یزید بن معاوية بن أبي سفيان درست شود که سر حسین بن علي [عليهما السلام] را در دست دارد و در آن زمان است که معاویه جديد به عنوان خليفه "امارت اسلامي شام" خروج خواهد کرد تا حکومت فراگير خود را در روی زمین برپا کند.»

علی که در حين بیان این خاطرات، تنش به لرزه افتاده بود به خبرنگار "عرب تایمز" گفت: من قسم می خورم که سوریه به جایی برای تمام مجرمان تبدیل شده و من می‌توانم بگویم که سوریه به مقصد سفر حجی برای تمامی آنها شده است تا در آنجا با سفیانی آخرالزمان ملاقات کنند.

وی در مورد کنار گذاشته شدن خود از صحنه درگیری‌ها می‌گوید: ما در جبهه غربي "القصیر" بودیم و در جایی مستقر شده بودیم که ناگهان از کانالی که چند متر از ما دورتر بود، صدای زمزمه اي شنیدیم و به سرعت، وضعیت جنگی به خود گرفتیم. من نارنجک‌هایی را به سمت آن کانال پرتاب کردم و بعد از هر بار نارنجک انداختن، تکه‌های خونين بدن تروريست هاي وهابی بود که متلاشي مي شد و بيرون مي افتاد.

وی می افزاید: لحظاتی بعد شیخی با ریش سرخ و کمری خم شده ظاهر شد، ما می‌خواستیم او را زنده دستگیر کنیم چون به نظر، گنجی از اطلاعات بود؛ من به او نزدیک شدم و برای دلداری دادن او گفتم: ای شیخ تو نمی‌دانی دورتر از اینجا و محل زندگي ات چه جناياتي دارد اتفاقاتی می‌افتد. جنایتکاران حتی حرمت نبی اکرم(ص) و صحابه وی را هم نگه نمی‌دارند و قبر "حجر بن عدی" را هم نبش کرده اند. ناگهان شیخ فریاد زد و بر پیامبر(ص) و اصحابش، سبّ و لعن فرستاد و دريافتم که او خود، يکي از عناصر تکفيري "جبهة النصرة" بوده است.


علی می گوید:‌ من وقتی دیدم این شیطان مجسم به پیامبر(ص) دشنام داد، اختیار از کف دادم و در یک حرکت سريع، او را به درک واصل کردم اما او درهمان لحظات آخر که به تصور خودشان لحظات استجابت دعاست، شروع کرد به فرياد کشيدن و گفت: الله اکبر.. معاویه آمد... معاویه آمد..

وي مي افزايد: از اين قبيل صحنه ها را من و همرزمانم فراوان ديده ايم و از اين گفتني ها درباره آزادسازي القصير فراوان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 171
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 22
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    1 0
    بند بند بدنم لرزید . خدایا فرج مهدی فاطمه عج را برسان .
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    1 0
    عجب ...
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    1 0
    الیس الصبح بقریب
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    و شیعتک علی منابر من نور مبیضه وجوههم
  • محمود ازقم ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    2 0
    انشاالله که همه شیوخ سلفی و مریدانشان با معاویه مهشور شوند.
  • امير احمد اكبري اسبق از تبريز ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    2 0
    اين وسط موضوعي رو هم بايد مد نظر داشت ما كوتاهي كرده ايم كوتاهي كرده ايم براي معرفي اسلام كه چنين مسلمان هايي در جهان دارند آبرو و عزت اسلام را زير پا مي گذارند
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    2 0
    واقعا براشون متاسفم که لباس زیر زنانه برای تقدیم به حوریان بهشتی همراه داشته اند. انسان دیگر از این نادان تر نمی شود.
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    1 0
    خدا انشالله نابودشان کند ما نیز به رهبری ولی فقیه خود آماده هرنوع جنگ با لشکر شیطانی وهابیت وصهیونیست هستیم تا مقده ظهور امام زمان عجل الله فراهم شودانشاالله
  • منصور ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    خیلی جالب و در عین حال عجیبو وحشتناکه.ممنون از شما
  • سهراب ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    1 0
    یعنی احمق تر از اینا تو تاریخ بشریت نبوده...دشمن علنی اسلام رو ول کردن افتادن به جون مسلمونا..هرچند اینا مسلمون نیستن
  • سید مصطفی ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    1 0
    خدایا ظهور منجی عالم بشریت را هرچه نزدیک و نزدیکتر بگردان آمین.
  • اصفهانی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    1 0
    دستتون درد نکنه! واقعا تکون دهنده بود. اینکه در روایات آمده سفیانی از اولاد عثمانه حالا روشن میشه.لعنت بر دشمنان و قاتلان حسین بن علی علیهما السلام
  • وحید ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    آقا محمود محشور درسته چون از حشر یعنی نشست و برخاستن می آید.
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    در صورتی که ما به عنوان یک کشور با اکثریت شیعه توانسته بودیم آزادی، استقلال، عزت، پیشرفت را در کنار اقتصادی واقعا اسلامی (بدون بهره و ربا) و اخلاق واقعی (بدون دروغ و ریا) به تصویر بکشیم، از هر معرفی و تیلیغی موثرتر بود. ما کوتاهی کردیم چون در ایران به جای پیشرفت و صلح، به جان هم افتادیم. هر گروه خودمان را از گروه دیگر برتر دیدیم. و یادمان رفت هدف اصلی چیست؟؟ آیا با ایرانی ویران و عقب افتاده میخواهیم به همه نشان دهیم که چقدر حکومت دینی خوب است؟؟ آیا با تهمت و افترا به همدیگر میخواهیم نشان دهیم که ما چقدر مسلمانیم؟؟ فکر کردیم همه دین در رعایت ظاهر است وحتی همان را هم نتوانستیم اجرا کنیم. فقط با سخت گیریهای افراطی و دخالت در امور شخصی خانواده ها همان دینی را هم که داشتند داریم برباد می دهیم.... ناسزاگویی نکردم مشرق. منتشر کن که فقط حرف دل بود و بس...
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    یک انسان چقدر میتواند خرررررررررررررررر باشد؟
  • behzad ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    خیلی جالب بود. بهترین مطلبی بود که تو این چند هفته خونده بودم.
  • هامان ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    خاک بر سرشون کنن
  • behnam ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    1 0
    من قبلا به دوستم میگفتم که این جنگ سوریه نشانه هایی از آخرالزمان هست که قبلا به ما گفتند
  • هندوانه حنظل ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    مبارزه همه انبیاء ورسولان الهی با شرک وبت پرستی یعنی همان جهالت فکری وعقیدتی...که هنوز که هنوز است دامنگیر بشر مثلا متمدن امروزی است
  • رضا ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    السلام علیک یا ابا صالح المهدی بر اساس روایات صحیح شیعه سوریه تا شش ماه قبل از ظهور حضرت مهدی عج در دست سپاهیان حزب الله است و پس از سقوط دمشق ازسمت بیابان های اطراف دمشق، علائم دیگری اط جمله پیوستن یمن همراه رهبرشان سید یمانی به سپاهیان حزب الله اتفاق می افتد.سوریه تنها شش ماه قبل از ظهور و 9 ماه بعد از ظهور از دست شیعیان خارج می شود آنجا که سفیانی پس از رد احتجاج حضرت مهدی عج بدست حضرتش به هلاکت می رسد.
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    عجب بی سوادایی هستند که خیال می کنند از این دنیا می تونن قرص ببرن اون دنیا آدم یاد قصه های باستانی می افته فقط فرق اش اینه که ایرانیان باستان اسب یا کوزه یا طلا با مرده ها چال می کردند اما این احمق ها کثافت با خود چال می کنند
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    امان از وقتی حلال خدا حرام ... و حرام خدا حلال دانسته بشه..!!!!!!!!!
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    حتما لباس ها هم Made in USA هست
  • علی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    یازینب کبری(س)... شام دوباره تشنه ی خطبه های حیدری توست...
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    قاشق هم در جیبشان می گذارند. چون معتقدند با کشتن شیعیان بهشت بر انان واجب شده و با رسول خدا هم غذا می شوند.
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    الله اکبر رنجی که مهدی موعود از جهل مردم آخر الزمان می کشد یبشتر از رنج پیامبر از جهل اعراب جاهلی خواهد بود
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    یعنی اینها قصه نبود و واقعی است ؟ از جهل هرچه بگویید بر می آید ، اما ...
  • سیدمهدی موسوی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    مردانی از سرزمین پارس آماده اند تا طبق ایات اول سوره بنی اسرائیل کاری کنند کارستان. اخبار شهر رقه در شمال سوریه و نزدیکی مرز ترکیه را پیگیر باشید و تا طلوع گل نرجس زمانی بیش باقی نمانده.
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    بدبدخت تر اینکه قرص هم با خودشون میبردن
  • سید حسن ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    بیشتر از اینکه ناراحت بشم شاد شدم. ظهور سفیانی یعنی اینکه ظهور مهدی عزیز ما هم نزدیک است.
  • یکی ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    یا یزید و معاویه و هند جگر خوار و یارانشون علیهم الهت و الهاویه محشور شن انشالله
  • ناشناس ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    وای خدا یعنی آدم تا این قدر میتونه حماقت داشته باشه تندیس یزید لباس زیر !!!!!!! استغفرا...
  • یدی ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    موافقم
  • مهدی مبشر گمنام ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    سلام بر برادران مشرق 3 سال پیش و در اثنای ساخت مستند "ظهور بسیار نزدیک است"، این خطر بزرگ را برای شما و دیگر دوستداران اسلام بیان کردیم. به تفصیل درباره "سفیانی" و دیگر مصادیق ظهور نوشتیم و هشدار دادیم و ... آنگاه برخورد سایتها و شخصیتهای اسلامی و اجتماعی با ما چه بود؟؟ حال بعد از 3 سال، حرفهای سربازان امام خامنه ای را باید از تکفیری های القصیر بشنوید تا باور کنید؟!! امیدوارم شما و دیگر سربازان جبهه انقلاب اسلامی زودتر از خواب بیدار شوید... می دانم که منتشر نمی شود ولی خودتان هم بخوانید کافیست... اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری...
  • مهدی مبشر گمنام ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    سلام بر برادران مشرق 3 سال پیش و در اثنای ساخت مستند "ظهور بسیار نزدیک است"، این خطر بزرگ را برای شما و دیگر دوستداران اسلام بیان کردیم. به تفصیل درباره "سفیانی" و دیگر مصادیق ظهور نوشتیم و هشدار دادیم و ... آنگاه برخورد سایتها و شخصیتهای اسلامی و اجتماعی با ما چه بود؟؟ حال بعد از 3 سال، حرفهای سربازان امام خامنه ای را باید از تکفیری های القصیر بشنوید تا باور کنید؟!! امیدوارم شما و دیگر سربازان جبهه انقلاب اسلامی زودتر از خواب بیدار شوید... می دانم که منتشر نمی شود ولی خودتان هم بخوانید کافیست... اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری...
  • علی ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    با سلام با این ینکه این گونه اخبار برای محبین واقعی ال محمد[ص] دردناک است ولی از طرف دیگر به ما نشان میدهد که چه ننگی دامن اسلام را گرفته و پیغام دیگرکه دارد این است که بیشتر از هر زمان دیگر نیاز به وحدت در داخل کشور ودر جهان اسلام هست
  • هیتلر ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    فقط میتونم سکوت کنم و دعا در تعجیل آقا
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    واقعا انسان در فکر فرو میرود که چگونه شیوخ وهابی تا این حد توانسته اند در شستشوی مغزی موفق شوند
  • مهدی ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    دوستان در نظر داشته باشید عده ای در داخل کشورمان صحبت از بی طرفی در جنگ سوریه میکنند و میگویند خط قرمز ما مرزهای ما هست و نباید به مقاومت در لبنان و سوریه کمک کنیم.این دوستان توجه ندارند حضرت مولا(ع)میفرمایند ذلیل است ملتی که در خانه با دشمنش بجنگد و بد نیست که به دکترین مونروء توجه کنند و ببینند که حیاط خلوت امریکارا کجا قرار دادند و از همه این ها گذشته ما شیعه و مسلمان و انسان هستیم و نمیتوانیم نسبت به اعتقادات و هم کیشانمان بی تفاوت باشیم که اگر باشیم همین بلا بر سر خودمان هم خواهد امد
  • احسان ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    کدوم احمقی به این جمله منفی داده؟؟؟ یا اشتباه کرده یا از سر حرامزادگی بوده
  • mohsen ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    ما منتظر منتقم فاطمه هستیم
  • albert ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    ادم ابله که میگن یعنی اینها...
  • علی ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    فان حزب الله هم الغالبون
  • ایرانی ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    بنظرمن علمای اهل سنت ایران که متنفرند از وهابیت باید بروند و در بین هم مسلکان خود تبلیغ درست آیین محمد (ص) را بنمایند تا جوانهای خام گول این وهابی ها را نخورند و برای خود و دیگران مشکل درست نکنند.
  • lمهدی ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    پند گفتن با جهول خوابناک تخم افکندن بود بر شوره خاک چاک حمق و جهل نپذیرد رفو تخم حکمت کم دهش ای پند گو
  • manamhamintor ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    akhe hoorie beheshti lebase zir mikhad chikar? dar behesht kambood lebase zir hast? ajab ahmaghhaai peida mishand!
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    کسی که امامش یزید باشه باید هم لباس زیر زنانه و . ... درجهاد فی سبیل شیطان همراه داشته باشه ان الباطل کان زهوقا
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    بابا واقعا من باورم نمیشه انسان اینقدر خر باشه!
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    چه کوتاهی کرده ایم؟
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    ارتش سوریه برای اولین بار عملیات شبانه انجام داد درست مثل عملیات های شبانه ایی که بسیجی ها در جنگ انجام میدادند این نشون دهنده آموزش ارتش سوریه توسط سپاه است هدف بعدی تسلط کامل بر حلب و بستن مرز ترکیه است عملیات های شبانه بیشتری را خواهیم دید.حق بر باطل پیروز است این وعده خداست.
  • مجتبی ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    اوونی که منفی داده می خواد براش لباس زیر بیاریم
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    اونا تو جهنم باید برن در نقش حوری....نه اینکه بهشون حوری بدن
  • سید یاسر ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    درود بر دلیرمردان سوری
  • علی ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    خدایا درآخرت تمام وهابیها را با جدشان معاویه و ابوسفیان محشور بفرما
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    الحمدولله الذی جعل اعدانا من الحمقا ی
  • ali ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    الله اكبر!عجب جونورايي
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    یه سوال....حالا اون نامردهای به ظاهر مذکر حرامزاده به رویای خام حور العین به سمت اسفل السافلین جهنم آمدند ولی اون فاحشه های هند جگر خوار حرامزاده شون به رویای چه چیز و چه کسی بسوی چوبهای نیم سوخته وبل جهنم شتافتند؟؟؟؟!!!!!!این است از نشانه های اعتقادات این سگ سلفی های سگ وهابی....
  • رحمانی ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    محشور درست است نه مهشور
  • علي اكبر ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    اين وهابيها چقدر احمقند.خدايا كمك كن تابه مشكلات اقتصاديمون چيره بشيم بعد بريم سراغ اين احمقهاي بي شهر.من فكر كنم وهابيها قدر يك تك سلول هم نمي فهمند.
  • محمد از قم ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    لعنت خدا بر معاویه نو معاویه سفت ها
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    محشور
  • حسین ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    از ترس که نبود؟
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    عجب جانورهايي هستند اينها أرتش بايد از پيف پاف استفاده كند...
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    به نظر میرسه کم کم باید همه شیعیان جهان برای پیوستن به سپاه عظیم سید خراسانی و سید یمنی و در نهایت اقا و مولامون امام زمان اماده شویم.اندکی صبر سحر نزدیک است... اللهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    محشور
  • مجتبی ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    الله اکبر! الله اکبر!
  • علي ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    يشتر شبيه يك داستان خود ساخته بود
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 1
    شاید مخاطبان عرب تایمز یک مشت افلبج ذهنی باشند که این مزخرفات را می پذیرند. لیکن مشرق، مخاطب شما مسلمان ایرانی است و این گزارش توهینی است به شعور مخاطب. این همه کذب و مزخرف برای چیست. واقعا که باید اعتراف نمود که جنگ بزرگ مذهبی منطقه ای کلید خورده است و امثال این گزارش سراپا دروغ جزئی از این پروژه کفار است. مشرق اتق الله با درج این اکاذیب مضحک شریک این پروژه شیطانی نشو. کدام وهابی است که مجسمه سازی را جایز بداند تا بخواهد مجسمه یزید را .... الله اکبر. تهیه لباس زیر برای حور العین . براستی فکر کرده اید این قدر مخاطبانتان احمقند.............
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    عین فیلم می مونه! افسانه است؟؟ به خدا پناه می برم از شر شیطان
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    کدوم ابلهی منفی داده!
  • بشیر ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    واقعا بدا به حالشان که به گمان خودشان مسلمان میمیرند..... معاویه حتما برای بردنشان به درک جهنم می آید... الیس الصبح بقریب؟؟؟/
  • حسن ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    الله اکبر .به ولله که من هم از خواندن این مطالب بدنم به لرزه در اومد.خدایا خودت رهبر عزیزمان را که ما در سایه او در آرامش هستیم حفظ بفرما.همه بگین آمین
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    کنار امدن با کفار عاقل هزار بار راحت تر است تا با این مسلمانان نادان
  • ali ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    من موندم کی منفی داده!!!!!!!!!!1
  • ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    محشور
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    یا خدا ... . هر کس در این مورد اطلاعاتی داشت ، تنش ناخداگاه لرزید .
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    سلام:جاهل وساده لوح همه جا هستند.خدا صبر عظیم به علمائ اسلام بدهد تابتوانند مردم جاهل را هدایت کنند.
  • ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    ببخشید میخواستم بدونم ایا در ایران هم کسانی وجود دارند که مثل این تروریستهای تکفیری فکر کنند و به این ارجیف اعتقاد داشته باشند.
  • مجتبی ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    جا دارد که مطلبی را برایتان بگویم پیغمبر (ص) از محلی عبور می کرد ناگهان از خانه ای صدای آواز شنید از یاران همراه خود پرسید که چه کسی این اشعار مبتذل را می خواند یکی از همراهان گفت معاویه بن ابی سفیان و عمرو عاص هستند پیامبر در حقشان دعایی فرمود : خداوندا این دو نفر را در زندگی شکمشان را سیر نکن . این دعای پیغمبر در حق این دو ملعون مستجاب شد و معاویه در گرسنگی شدید به هلاکت رسید . منبع : گتاب صحیح بخاری جلد 3 صفحه 125 این مطلب برای نشان دادن جایگاه این دو ملعون کافی است خداوند انشاء الله این شیوخ و سربازانشان را به عمروعاص و معاویه و فرزند نحسش یزید محشور کند
  • سید علی ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    آفرین به مردان خدا آفرین بر حزب ا... که مردانه در مقابل نامردان و نادانان وجاهلان سلفی وتکفیری ایستاده اند واز اسلام ناب محمدی دفاع می کنند.خدایا تمام بندگانت را هدایت فرما وبه همه توفیق بندگی را عطا کن.درود بر خمینی درور بر خامنه ای درود بر سید حسن
  • محمد ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    عکس تحریک کننده است لطفا بردارید
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    www.elahmad.com/tv/almasirahtv.php متاسفانه ایران اصلا پوشش نمیده تشییع جنازه میلیونی شهید حسین بدرالدین شهید حسین بدرالدین از مریدان امام خمینی بود بی جهت نبود که آیت الله بهجت فرمودن مراقب اوضاع یمن باشین
  • مهدی ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    قابل توجه کسانیکه دم از اهل بیت می زنن ولی انتقاد می کنن که چرا ما به سوریه و لبنان و فلسطین کمک میکنیم...
  • جوان ایرانی ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    من یک اصلاح طلب هستم و در زمینه سیاست داخلی انتقادات بسیاری به عملکرد حاکمیت دارم لکن در موضوع سوریه متاسفم که تا این اواخر که حزب الله وارد عمل شد ( وارد عمل کردیمش ) مسئولین بسیار منفعلانه عمل کردن چرا تمامی کشورها علنا از تروریستهای داخل سوریه اعلان حمایت می کنند ولی ما با تعارفات دیپلماتیک رفتار می کنیم در قضیه بحرین هم همینطور بایستی بحرین رو به دست گرفت با مسلح کردن مخالفین درود بر نصرالله و بشار اسد
  • ali ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    god will distoy all of this vahabi inshaalah
  • محب علی ع ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
    0 0
    یا حسین ع یا ابوالفضل ع مددی برسان
  • ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    خروج سفياني در شام .........
  • محمد ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    خداییش منفی یعنی چی؟ اگه با معاویه مشکل دارین، خو نفرینه اگه هم دوستش دارین، خو دعاس دیگه
  • محمد ب نیشابور ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    حالا گذشته از بی دینیشون چقدر ابلهن ها خشکم زد از این همه حماقت وای وای بدبخت سوریه با چه حرومزاده هایی روبرو هستند خدا مرگ بده به شما سرخپوستا از اینا متمدن ترن واقعا که حمایت از سفیانی در شان شون هست !!!!!!!
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    کمی به گزارش دقت کنید و هوشیار باشید در گزارش پیامی مستتر است که مستقیماً به ما شیعیان توهین میکند توجه کنید شخصی که خود را به استعار علی نامیده به طرف وهابی ها داخل کانال نارنجک پرتاب میکند ، خوب این ایرادی ندارد چرا که جنگ است اما او متوجه تکه خونهاست که به بیرون مجهد هم هست و یا اختیار از کف میدهد و شیخ وهابی را میکشد حال دقت کنید علی کسی است که به تکه های خون توجه دارد و عصبانی هم میشود و باخشم اسیر جنگی را میکشد. و هم اکنون متوجه پیام مستتر در این گزارش هستید. در حالی که شیعه نه توجه ای به تکه خونها میکند و نه عصبانی میشود و اختیار از دست میدهد و نه اسیر را به فتل میرساند انتخاب نام مستعار علی برای این گزارش ارتباط دادن آن به شیعیان است.
  • سید محمد ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام لطفا خوانندگانی که منفی میدهند، دلیل منفی دادن رو هم ذکر کنن. آدم فکر می کنه آرزوی شهادت در راه معاویه رو دارن!
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    ما كوتاهي كرديم ما كوتاهي كرديم بايد زودتر از اينها كار فرهنگي ميكرديم
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    محشور نه مهشور
  • مقداد ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    صاحب ما بیا.
  • ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    چه کودنایی پیدا میشن :))) لباس زیر زنانه و قرص و ... . احتمالا به **** هم مجهز بودن روشون نشده بنویسن :)))) مشرق جان جون مادرت این نظر رو بذار دوستان شاد بشن :))
  • ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    یزید بن معاوية بن أبي سفيان درست شود که سر حسین بن علي [عليهما السلام] .....!!! درستش کنید...یعنی علاوه بر امام حسین بر یزید هم درود ...?
  • ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    من دلم واسه این جوونا میسوزه. به نظرم امام زمان عج و نایبش هم این روزها دلشون برای این جوانان هم میسوزد. شیخ های پلید وهابی و دور شدگان از ولایت، این جوانان انقلابی را که میتوانستند بازویی برای اسلام در مقابله با صهیونیست باشند، به کام مرگ میفرستند و آن ها را به کشتن جوانان مؤمن و انقلابی دیگر ترغیب میکنند. خدا این شیوخ را لعنت کند و این جوانان را هدایت و دست ما رو هم بگیره که فدایی امام زمان و نایبش باشیم انشالله.
  • ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام.‏ ‏لطفا‏ ‏در‏ ‏متن‏ ‏اصلاح‏ ‏شود‏ ‏:‏ ‏حسین‏ ‏بن‏ ‏علی‏ ‏‏(‏علیه‏ ‏السلام) چون‏ ‏عبارت‏ ‏علیهما‏ ‏السلام‏ ‏به‏ ‏نامهای‏ ‏ذکر‏ ‏شده‏ ‏قبل‏ ‏از‏ ‏نام‏ ‏حسین‏ ‏بن‏ ‏علی‏ ‏هم‏ ‏اشاره‏ ‏میکند.‏ ‏یا‏ ‏علی
  • ناصر ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    باسلام به مشرقیون عزیز. خدواند این حیوانات را نصب العین قرارداده تا مومنین به عظمت حداوند متعال در معرفی خاندان اهل بیت عصمت و طهارت پی ببرند. متحجرین همیشه بصورت احمقانه کشته می شوند. با تشکر ناصر از کیتو - اکوادور
  • ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    باید همه حواسمون باشه که در این اوضاع انتخابات ایران دلگرمی تمام حقجویان و مجاهدان جهانه. به لطف الله و یاری آل الله شیرمردان شیعه منتظر فرمان مولاشون امام خامنه ای هستند. خدا لذت خون آلود به دیدار ارباب رفتن رو نصیب هممون بکنه. ان شاالله
  • علی ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    بر پیامبر و اصحابش لعن فرستاد؟ با عقل جور در نمیاد
  • حسين ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    ظهر الفساد و في البر والبحر بما كسبت ايدي الناس فاظهر اللهم لنا وليك
  • محمد ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    از قسمت آخر حرف های علی لذت بردم لذتی که غیرت مسلمان واقعی را نشان داد. توهین کنندگان به پیامبر درحالی که خود ادعای پیامبری میکنند سزاوار مرگ هستند.
  • رضا ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    تعجبی ندارد!شیطان بیکار نبوده هر گروهی را با یک روشی فریب داده.....
  • سجاد ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    ما از مشرق میخواهیم لایه های پنهان این جنگ رو بیشتر به ما نشون بده و قطعا ناگفتنی های بسیار ی در این زمینه وجود دارد
  • حسینیم ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    ماکوتاهی نکردیم حضرت محمد ص حجت را بر مردم تمام کرد و رسالتش را به درستی وباکی انجام داد اما در زمان خود ایشان عده ای مسلمان نشدن و یا به ظاهر مسلمان شدن و خداوند از باطن انها باخبر است.... اینها فرزندان انها هستن درزمان امامان هم ایمان نیاوردن ... مرد حسابی امام علی ع با اونهمه صفتها مثل عدالت وشجاعت امانتداری راستگوییو........ نتونست اینارو ادم کنه اونوقت میگویید کوتاهی کردیم خداوند بر دلهای اینان قفل زذه
  • سرباز علی ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    حوری که یک دست لباس زیر نداشته باشد که حوری نیست ...من مست و این ها هم دیوانه ما را که برد خانه
  • ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    خدایا ریشه کن نما تکفیری های متحجر و قشری نگر را...
  • تتتت ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    در نوع خود خیلی خیلی خیلی جالبه
  • ماهان ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    منظورت محشور بشنه دیگه؟؟
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    خبر آمد خبری در راهست...
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    زیاد غصه نخور امام علی و امام حسین نتونستن اینارو ادم کنن ما کی هستیم که بتونیم از این جلبکا مسلمون بسازیم اینا کر و کورنو هلاک شدن راه چارشونه
  • محمد ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    ضعف اندیشه .ضعف تفکر و تعقل.ضعف ایمان. ضعف اراده...مردن برای حوری ؟ یا مردن برای خدا؟ واقعا امام حسین(ع) درس آزادگی و سرافرازی و سفینه نجات است.حسین(ع):یعنی مال و جان و ناموس خود را در حق فدا کردن.عجب آبرویی خدا به حسین داد که همه شرمنده حسین (ع) هستند. قیاس بین این شورشیان کجا و قیاس بین شهیدان ایران زمین کجا
  • جمالی ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    الحمدللله جعل اعداءنا من الحمقا امام سجاد ع
  • محمد جعفری ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    سلام... انشاالله خدا به این سرباز های ارتش سوریه که در راه مقاومت سوریه با وهابیت می جنگند توفیق و صبر و استقامت عنایت کند.
  • محمد ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    به گفته حضرت امام، مبارزه امروز هم همانند صدر اسلام، مبارزه میان کفر و ظلم و اسلام ناب محمدی است. یعنی میان اسلام ابو سفیان (اسلام وهابیت و در یک کلام اسلام آمریکائی-انگلیسی-صهیونیستی ) و اسلام ناب محمدی است.
  • دوست قدیمی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    برادر من ؛ درسته که ما کوتاهی کرده ایم , اما بیایید از همین الآن شروع کنیم و این اخباری رو که به دست میاریم در اختیار دیگران نیز قرار بدیم. امروز تسلط سفیانی بر فضای رسانه وحشتناک تر از هر روزه.
  • mahdi ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    pas zohor nazdike bayad lebas nezami va potinamono harche zodtar amade konim.
  • بنده خدا ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    خدایاما را از لذت جنگیدن در رکاب حضرت مهدی ونابودی کفار محروم نساز
  • علي110 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    حالا فهميدم لشكر سفياني از كجا جور ميشه!
  • فرناز ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    عالی بود مشرق باز هم از این مطالب بذار مردم تشنه ی این حرف ها هستند
  • ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    لطفا درباره سفیانی مطالعه کنید دقیقا همین جوره خیلی ها برای اینکه امام زمان رو بکشند باهاش همکاری میکنند
  • حمید ب ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    دست نوشته هایی که در تمام آنها یک موضوع مشترک وجود داشت؛ اينکه «باید در شام، مجسمه بزرگی از یزید بن معاوية بن أبي سفيان درست شود که سر حسین بن علي [عليهما السلام] را در دست دارد و در آن زمان است که معاویه جديد به عنوان خليفه "امارت اسلامي شام" خروج خواهد کرد تا حکومت فراگير خود را در روی زمین برپا کند.» خدایا اینا چه سگهای هستند
  • یه جهادگر مجرد ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    آقا تو رو خدا یکی این حرف ها رو به گوش مسئولین ارشد نظام برسونه دولت امکانات و زمینه حضور آقایان مجرد را در این جهاد فراهم کند که ان شاءالله این جهاد ثمره اخروی عظیم داشته باشه و با پیروزی بتوانیم از این غنایم زیبا بهره مند بشویم. ما که با این هزینه ها در ایران امکان ازدواج نداریم و ممکنه آخرتمان هم ازبین بره اما با این کار ان شاءالله از اجر اخروی و پاداش دنیوی بهره مند می شیم
  • نقاب ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    یارب برسان منتقم خون حسین را یکتا گهر پرثمرونوردوعین را آید همه ازبندرها گردن وآزاد آن فاتح سردارمه بدر وحنین را
  • zeinab ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    ببخشید من منظور شما رو نفهمیدم کاش واضح تر میگفتید تا متوجه بشم
  • صوفی ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    وهابی ها به صحابی و پیامبر لعن نمی فرستند ، اونها مخالف زیارتگاه و توسل و ... هستند و اینها رو شرک به خدا میدونند
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    رسالت پيامبر بزرگواراسلام مبارزه باجهل بود ومانيز بايدبه آن حضرت اقتدا نماييم متاسفانه ابوجهل ها هنوز دردين فتنه ميكنند...اللهم عجل لوليك الفرج
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    اونا ول کن اونا که ته موتور خونه جهنم مند ما چه خاکی به سرمون بکنبم ما برای ظهور آقامون چیکار کردیم؟؟؟؟
  • مهسا ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    نه (عليهم السلام) جمع هست. (عليهما) مثني هست فقط براي دو نفر در عربي بكار ميره يعني اينجا (عليهما) براي امام علي و امام حسين بكار رفته
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    خدایا به همه مسلمانان معرفت عطا بفرما که مستمسک دست اسرائیل و آمریکا نشیم
  • سبحان ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    مشرق یا خالی میبندی یا اینا خیلی خرن حوری لباس زیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! آخر جهالته دیگه
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    دوست عزیز کسی نگفت که شزایط فراهم نشده اما شرایط ممکنه فراهم بشه اما ظهور اتفاق نیفته مثلا 700 سال پیش هم اوضاع سوریه به هم ریخت و برخی نشانه های دیگه جور بود ، این که ما مثلا بکشیم کنار تا مردم سوریه رو سر ببرن یا بگیم فلانی یمانیه مشکل اصلی بود الان ببینید تو عراق یکی رو درست کردن به نام یمانی که قلابیه و کار صهیونیستاست خوب حالا اگه خدایی نکرده سید حسن **** به شهادت برسه همه عراقیا جم میشن درو طرف و نقشه های شومشونو اجرا میکنن دوست عزیز امام زمان یارای باهوش و صبور نیاز داره تا مثل قضایای کوفه نشه امام زمانی ظهور میکنن که ما خودمونو اماده کرده باشیم ، پس ما از شما اماده تر و منتظر تریم فقط داریم میگیم که اسم روی کسی نزارید چون به وقتش هر سه باهم خروج میکنن و منو شما هم اونا رو خواهیم شناخت شما نگاه کن به قضیه 2012 ، اونایی که میگفتن میخواد دنیا تموم بشه حلا چه حرفی برای گفتن دارن ؟؟؟ کسی حرفشونو باور میکنه اگه واقعا دنیا بخواد چند سال دیگه تاریک بشه ؟؟؟ حالا فک کن قضیه سوریه سی سال طول بکشه ، خوب کسایی که با اگاهی وارد قضیه نشدن دلسرد میشن و این به ضرر هممونه پناهیان و رافعی و سروستانی افرادی هستند که تو این ضمینه دارن زیاد کار میکنن پس پیگیریشون بکنید تا اخرین اخبار صحیح رو در اختیار داشته باشید
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    متاسفانه صدا و سیما کلا در ضمینه ظهور سکوت کرده امیدوارم این دستور رهبری باشه نه کم کاری صدا و سیما چون بعدا بد جور باید جواب پس بده
  • جواد ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    من موندم جنابعالی چطور میتونی از این وهابی های خونخوار که تفکرات رادیکالشان پر از تضاد است حمایت کنی؟!!! مطمئنم الان فکر میکنی خیلی استراتژیست هستی و الان خدای ضد حربه های تبلیغاتی شدی در حالی که خودت الان در دام غربی ها گرفتاری. توصیه ام بهت اینه که علاقه ات به وهابیت رو لحظاتی کنار بذار و درباره ی وهابیت بیشتر تفکر و تحقیق کن. حب الشیئ یعمی و یصمی ( دوست داشتن چیزی باعث کوری و کری می شود)
  • ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    دوست عزیز عجله نکن اگه تو بحرین انقلاب بشه هیچ اتفاقی نمیفته !!! چ.ن عربستان و قطر و امارات با بمب گذاری و تحریم بحرینو نابود میکنن اما اگه زمانی که تو عربستان شلوغ بشه و پادشاه عربستان به درک واصل بشه و اونوقت تو بحرین انقلاب بشه( یا یه استراتژی دیگه اجرا بشه) اونوقت میتونیم کل شبه جزیره رو به دست بگیریم در مورد سوریه در احادیث مکررا تاکید کردن که هر وقت شلوغ شد وارد جنگ نشید ما هم داریم کار درست رو میکنیم ، داریم با اموزش و دادن صلاح اونارو تقویت میکنیم مثل عربا و ترکیه درضمن اگه وارد جنگ بشیم همین چنتا موردی هم که هنوز تحریم نشده رو تحریم میکننو بعدش وضع کشور و کی میخواد جمع کنه امان از جنگ روانی که بر ضد ماست تازشم تو میانمار خیلی بدتر از اینا داره میشه اما چون چین دشمن مسلموناست مجبوریم سکوت کنیم
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    اونا علی اللهی اند نه شیعه
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
    0 0
    قد خر ههههه قد یزید
  • سنایی ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    داستان پسر هند مگر نشنیدی که از او بر سر اولاد پیمبر چه رسید پدر او لب و دندان پیمبر بشکست مادر او جگر عم پیمبر بمکید خود به ناحق حق داماد پیمبر بگرفت پسر او سر فرزند پیمبر ببرید بر چنین قوم چرا لعنت و نفرین نکنیم لعنة الله یزیدا و علی حب یزید
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    خروج سفياني در شام .........
  • محمد ب نیشابور ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    من یک نظر اون پایین گذاشتم اما به جهت تعجب از این همه حماقت خندم گرفته فکر کن با خودشون لوازم بردارن ببرن اون دنیا از لباس زیر بگیر تا قاشق چنگالو نمیدونم مواده خوراکی و مواد شوینده و رختخوابشونم ببندن با خودشون ببرن یه وانتم کرایه کنن برن به جنگ آخه معتقدن که با حوریه ها باید غذا هم بخورن و .... خلاصه زندگی بکنن :-)))) تا روز قیامت هرچی بگی احمقند بازم کمه :-))))) !!!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    برادر اینها سفیانی که قرار برای مبارهزه با امام زمان بیاد را پیشوا خود قرار دادند اینها پیامبر رو دراصل قبول ندارند کمی مطالعه کنید اینها نتیجه ها ی بنی امیه اند که الصاق به قریشند ولی قریشی نیستند یزید ملعون که همین ها امیرالمومنین میخوانندش بعد از کشتار امام حسین (ع) اعتراف کرد که وحی وپیامبر همه بازی بود که حضرت محمد از خودش در آورد برای اینه به قدرت برسد وهیچ اعتقادی به پیامبر نداشت
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    من منفی دادم شما مشکلی دارین؟ هرکس نظرش رو میده.
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    تا حالا اماده نکردی ؟
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    ههههههههههههههههههههههه
  • سرباز علی ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    ناقلا می خواهی همه رقیب ها را از صحنه خارج کنی ها !!!
  • علی ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    ای بسر فاطمه (س) منتظرت هستیم
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    لازم نکرده بند بندت بلرزه
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    بند بند بدنم لرزید!!!!!!!!!! یعنی چه؟ترسو! منفی شاید برای این جمله است سریع میگویند حرامزاده و...
  • امیرمهدی ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    حرفای تکراری،همه میگید خدا ظهور مهدی رو نزدیک کن. یکم عاقل باشید،اول ما باید ظهور کنیم.اون بدون ما نمیتونه. اللهم اقوی عظمنا
  • نصیر ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    امام خمینی در لحظه مرگش گفته بود همه از اتاق برن بیرون زیرا در لحظه آخر مرگ شیطان برای آخرین بار تلاش خودش رو در ظاهر کسی یا چیزی که بیش از همه دوستش داری می کنه و ظاهر میشه و کاری می کنه که تشهد رو نگی یک آیت الله بزرگی در ایران در لحظه مرگ هر چی گفتن تشهد بگو می گفت روسری مادر روسی مادر...بعد به خواب پسرش آمد و گفت که در لحظه مرگ شیطان در ظاهر فردی روسری مادرش رو که یک عمر نگه داشته بود دم در اتاق توی دستش گرفته بود و می گفت اگر تشهد بگی این رو آتش می زنم....و چون من این روسری رو بیش از هر چیزی دوست داشتم باعث شد تشهد نگم... عاقبت به خیر شدن یعنی فقط ثقلین...
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    اولین احمق منفی داد
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    این سگهای وهابی برای خودشان همه چیز را جایز میدانند سر گذشت سر دمدارانشونو مطالعه کن ببین چه حلال های را که حرام وچه حرام های راکه حلال نکردند
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    0 0
    فعلا معلوم نیست ولی شبکه های ماهواره ای شب وروز در تلاشند که به این کار موفق گردند
  • محمد ب نیشابور ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    هیتلر !!!!!!!!
  • بروجنی ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    طبق اخباری که از ائمه در مورد آخرالزمان به ما رسیده است، سفیانی از نوادگان ابوسفیان (پدر معاویه) است.
  • حامد ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    یعنی میگی طبق این روایات که سندشو نگفتی دولت سوریه شکست میخوره و سوریه بدست این احمق ها می افته ؟ طبق این روالی که داره پیش میره تا چند ماه دیگه کلک همه این احمقا کندس البته خدا داند!
  • حامد ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    امام زمان (عج) به این چیزا نیازی نداره اگه راست میگی خودتو درست کن تا اگر به اذن خدا ظهور کرد سرتو از شرمندگی جلوی امام پایین نندازی البته باید بگم که مخاطب این سخن اول از همه خودم هستم.
  • حامد ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    تو دیگه کی هستی!!! تو هم انگار حوری میخوای!!!!
  • حامد ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    یه سوال داشتم به نظر شما سفیانی کیه؟ در برخی از جاها خوندم که شام یعنی سوریه در آخرالزمان توسط مرد مغربی اشغال میشه و در برخی دیگر خودندم که توسط سفیانی. آیا سفیانی بندر بن سلطان عربستانیه یا حاکم اردن یا کس دیگری؟
  • iliya1990 ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    ای کاش حقیقت رو به ما میگفتن ...
  • samiei ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    خدا لعنت كنه تمام دشمنان اسلام رو
  • ناشناس ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    کجای این گزارش با عقل جور میاد رفیق که این تیکه اش جور بیاد.
  • سعید امامی ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    ی حرام زاده مثل اون سلفی ها منفی داده دیگه معلومه
  • mohammad ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    به نظر من تا امام زمان نيايد نمي شود كاري كرد
  • سیده ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    0 0
    درست نیست اونهایی رو که منفی دادن لعن و نفرین کنید...ممکنه یکی اشتباهی منفی داده باشه...و یا کسی با طرز نوشتن جمله موافق نباشه نه با اصل جمله.
  • محمد ب نیشابور ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    0 0
    یه چیزی بهت میگم تا تهش بگیر باشه سفیانی علیه لعنه احتمالا کسیست که به دست با کفایت فرزندی از فرزندان پیغمبر که در پشت سر او مسیح صلوات الله ظاهر خواهد شد در کوههای بین شام و لبنان سر خواهد زده شد انشالله ... الهم عجل لفرج مولانا صاحب العصر و الزمان ...
  • محمد ب نیشابور ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    0 0
    بسیار آموزنده بود
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
    0 0
    زبون ماذریتو بنویس بفهمیم جی میگی
  • ناشناس ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    0 0
    لطفا" به خر توهین نکن
  • دلخسته ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    0 0
    آقاجون یعنی میشه بیای ؟ بخدا خیلی دلم تنگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس