یک روزنامه اسرائیلی با ادعای تشخیص هویت جانشین شهید عماد مغنیه، تصویری را که مدعي است متعلق به فرمانده ارشد نظامي حزب‌الله لبنان است، منتشر کرد.

گروه بين‌الملل مشرق - روزنامه عبری‌زبان اسرائیل‌الیوم که به "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونيستی نزدیک است، در خبري مدعی شد که گزارش‌های اطلاعاتی، هویت فردی که جانشین عماد مغنیه فرمانده شاخه نظامی حزب الله لبنان شده را فاش کرده است.

صهیونیست‌ها البته پیش‌تر نیز مدعی شده بودند که "مصطفی بدرالدین" جانشین "عماد مغنیه" شده و فرماندهی شاخه نظامی حزب‌الله لبنان را در دست گرفته است، اما این بار عکسی را منتشر کرده‌اند که مدعی هستند مربوط به این فرد است.

موساد همچنين سال‌ها تصاويري را که ادعا مي‌کرد متعلق به عماد مغنيه است در رسانه‌هاي مختلف انتشار داد که پس از شهادت او مشخص شد تمامي اين تصاوير، جعلي و اشتباه بوده است.



عکس ادعايي منتشرشده در وبگاه جاسوسي STOP 910


این روزنامه در گزارش خود از اطلاعات یک وبگاه جاسوسي غربی موسوم به «STOP 910» استفاده می‌کند که در راستای مخالفت با حزب‌الله لبنان و تروریست‌خواندن این حزب مردمی فعالیت می‌کند. این وبگاه در بخش معرفی خود بدون تعارف و پرده‌پوشی می‌نویسد که کمیته‌ای زيرمجموعه دستگاه‌های اطلاعاتی غربی است که برای مقابله با تهدیدات تروریستی ایجاد شده است.

اسرائيل‌اليوم همچنين افزود: پس از کشته‌شدن "عماد مغنيه" در دمشق، حزب‌الله "مصطفي بدرالدين" را به جانشيني وي منصوب کرد.

اين روزنامه ادعا کرده که 910، شماره گردان بين‌المللي حزب‌الله لبنان است که در گذشته "عماد مغنيه" و در حال حاضر "مصطفي بدرالدين" فرماندهي آن را بر عهده دارد.

بر اساس ادعای این روزنامه اسرائیلی، بدرالدین که از مؤسسان اوليه حزب‌الله لبنان به شمار می‌رود، متولد سال 1961 ميلادي است و بسیاری از عملیات‌های حزب‌الله را در دهه 60 در خاورمیانه رهبری کرده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهراب ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    لابد زمینه چی میشه برای تروری دیگر
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
    0 0
    الان حواسها جمع شده عزیزم ترور کردن به همین سادگی ها نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس