کد خبر 220231
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹

به گفته معاون کیفیت ایران خودرو براساس آخرین وضعیت منتشر شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حوزه شاخص رضایت مشتریان از محصولات در سط

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، این امر نشانگر این است که ایران خودرو نسبت به اهداف آئین نامه ارتقای کیفی خودروها، ابلاغی توسط وزارت صنایع سابق پیشی گرفت است.

 کیانوش پورمجیب اظهار کرد: به طور میانگین کیفیت محصولات ایران خودرو در سال ۱۳۹۱ نسبت به سال ۱۳۸۸ حدود ۵۳ درصد رشد داشته است. این درحالی است که میانگین کیفیت محصولات در سال ۱۳۹۰ نسبت به سال ۱۳۸۸ به میزان ۴۴ درصد بوده است.

وی افزود: مستندات و عملکرد این گروه صنعتی از سال ۱۳۸۸ تا کنون گویای این نکته است که مجموعه برنامه‌ریزی‌ها و جهت‌گیری‌های کیفی در تعریف پروژه‌ها منجر به دستاوردهایی معین در زمینه ارتقای کیفیت محصولات تولیدی شده است.

پورمجیب ادامه داد: بهبود کیفی محصولات این شرکت در سال ۱۳۹۱ براساس شاخص آدیت ترکیبی به شکلی است که در حال حاضر همه خودروهای تولیدی این شرکت در سطوح کیفی خوب و خیلی خوب قرار دارند. این امر نشانگر این است که ایران خودرو نسبت به اهداف آئین نامه ارتقای کیفی خودروها، ابلاغی توسط وزارت صنایع سابق پیشی گرفت است.

وی با بیان اینکه از نظر ما پراهمیت‌ترین شاخص برای سنجش کیفیت محصولات، نظر مصرف‌کنندگان و مشتریان نهایی است که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه محصولات ایران خودرو در این شاخص همواره راه بهبود را پیموده‌اند و با پروژه‌هایی که در دست اجرا داریم، امیدواریم این بهبودها تا رسیدن و حفظ بهترین جایگاه در بین سایر محصولات تولیدی در کشور ادامه یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس