کد خبر 219431
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۷

به همت انجمن اسلامی شهید ادورادو آنیلی(مهدی) نخستین یادبود شهادت مالکوم شباز در خانه مشروطه اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، امروز یادواره شهید (نوشیعه) مالکوم شباز (نوه مالکوم ایکس،‌ رهبر مسلمانان آمریکا)؛ در محل خانه مشروطه اصفهان برگزار خواهد شد.

مالکوم شباز که قصد سفر به ایران و تحصیل در حوزه علمیه قم را داشت چندی پیش در تاریخ 9 می 2013، توسط سازمان CIA آمریکا در مکزیک به شهادت رسید.

شهادت مالکوم شباز شباهت زیادی به شهادت ادواردو آنیلی (مولتی میلیاردر ایتالیایی) داشت، هم از نظر بایکوت خبری و هم از این لحاظ که هر دو در رسانه غربی بسیار مظلوم واقع شدند و این سندی دیگر از برخورد غرب با آزادیخواهان و بویژه ترس آنها از نشر اسلام ناب محمدی(ص) و جمهوری اسلامی ایران است.

انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی که از نزدیک با مالکوم شباز آشنا بوده و سال گذشته برای آوردن وی به ایران تلاش کرد، این بزرگداشت را با حضور تنی چند از دوستان مالکوم که در جریان جزئیات شهادت او هستند؛ برگزار می نماید. این انجمن از همه آزادیخواهان و حقیقت طلبان برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است.

گفتنی است، این مراسم با حضور خانم مرضیه هاشمی (ملانی فرانکلین)؛ مجری press TV ، رضا هاشمی؛ دوست شهید مالکوم شباز و اسلام جمال گلزاری از دوستان شهید ماکوم شباز و نماینده سامی یوسف در ایران برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس