کد خبر 219002
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

هفته نامه المنار چاپ فلسطین از دستگیری شماری از افسران سعودی در خاک سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، هفته نامه المنار نوشت: ارتش سوریه به پاکسازی برخی مناطق از باندهای تروریستی مزدور ادامه می‌دهد و تلفات سنگینی به آنها وارد کرده است.

به نوشته المنار، این امر خشم کشورهای حامی این باندهای تروریستی را برانگیخته است؛ باندهایی که زخمی‌های خود را با سازماندهی ریاض و دوحه و آنکارا به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی منتقل می‌کنند.

برخی منابع آگاه در گفت‌وگو با هفته نامه المنار فاش کردند که صدها تروریست زخمی در تعدادی از بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی بستری شده اند.

درهمین حال، برخی منابع ویژه به این هفته نامه گفتند که نیروهای ارتش سوریه در مناطق آزاد شده از دست افراد مسلح، به انبارهای لجستیکی دست یافته اند که در آن کالاها و ادوات ساخت رژیم صهیونیستی وجود داشته است و نیروهای ارتش همچنین دراین مناطق تلفن‌ها و دستگاه‌های ارتباطی و مقادیر زیادی سلاح و مهمات ساخت رژیم صهیونیستی یافته‌اند.

این منابع افزودند: نیروهای سوری جمعه گذشته سه مامور امنیتی وابسته به دستگاه اطلاعاتی سعودی را که ریاست آن به عهده بندر بن سلطان است، دستگیر کرده اند و این افراد در جریان تحقیقات اعتراف کرده‌اند که ماموریت آنها به هماهنگی و تماس با مسئولان امنیتی اسرائیلی و ارایه گزارش‌های اطلاعاتی درباره مراکز حیاتی سوریه به تل آویو محدود می‌باشد.

به گفته این منابع، این سه مامور بر محافظت از هسته‌های امنیتی اطلاعاتی که به همراه عناصر شبه نظامیان سعد حریری رئیس جریان المستقبل لبنان و سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی نظارت می‌کرده‌اند.

این منابع تصریح کرد: این افسران سعودی فاش کردند که یکی از دستیاران بندر به سلطان به شهر القصیر سوریه رفته و با سران باندهای تروریستی در منطقه ملاقات کرده است و این همان فردی است که شیکه قاچاق سلاح را مدیریت می‌کند که این سلاح‌ها در مناطق لبنان تحت حفاظت باند جریری و جعجع انبار می شود.

به نوشته المنار، این افسران همچنین از وجود گروه‌های امنیتی تروریستی وابسته به دستگاه‌های قطر و عربستان خبر دادند که ماموریت آنها اعدام هر تروریست مزدوری است که برای فراز و خروج از خاک سوریه تلاش می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس