کد خبر 21742
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۰

در قسمت چهاردهم مختارنامه مخاطبان شاهد بخش هاي جذابي از بازي سيامک اطلسي در نقش "حصين بن نمير" خواهند بود و مسعود ولدبيگي طراح چهره پرداز سريال نيز در اين قسمت در نقش "نجد بن عامر" سر دسته خوارج مکه ايفاي نقش مي کند و بازي مجيد علي اسلام در نقش "منذر" نيز در سريال مختارنامه به پايان مي رسد (منذر کوچکترين برادر زبيريان است).
به گزارش مشرق، رضا استادي مدير روابط عمومي مجموعه تلويزيوني مختارنامه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: در قسمت چهاردهم مختارنامه که جمعه دهم دي روي آنتن مي رود اين سريال به بخش هاي حساسي از روايت داستان خود مي رسد.

وي تصريح کرد: سيزده قسمت پخش شده از سريال مختارنامه در واقع مقدمه چيني بوده اما از قسمت چهاردهم به بعد مخاطبان ضمن آشنايي با نحوه شکل گيري قيام مختار با ابعاد مختلف يک سريال سنگين و سخت تاريخي مواجه مي شوند.

استادي اظهار داشت: در قسمت چهاردهم مختارنامه مخاطبان شاهد بخش هاي جذابي از بازي سيامک اطلسي در نقش "حصين بن نمير" خواهند بود و مسعود ولدبيگي طراح چهره پرداز سريال نيز در اين قسمت در نقش "نجد بن عامر" سر دسته خوارج مکه ايفاي نقش مي کند و بازي مجيد علي اسلام در نقش "منذر" نيز در سريال مختارنامه به پايان مي رسد (منذر کوچکترين برادر زبيريان است).

مدير روابط عمومي مجموعه مختارنامه درباره برخي صحنه خاص اين قسمت افزود: قسمت جديد سريال مختارنامه شامل چند حادثه و فراز مهم داستاني و تاريخي است و رويارويي سپاه امويان به فرماندهي حصين بن نمير با سپاه مکه به فرماندهي مختار يکي از بخش هاي مهم اين قسمت بوده که آيدين خطايي يکي از قويترين مردان در نقش فارس يل يکي از سرداران سپاه اموي مقابل دوربين رفته و در اين بخش جلوه هاي ويژه نيز براي خلق داستان به کارگرفته شده است.

استادي با اشاره به نمايش حمله سپاه اموي به مکه به عنوان يکي از نقاط عطف اين قسمت از سريال مختارنامه گفت: در اين قسمت حمله امويان با منجنيق به کعبه و آتش گرفتن کعبه با جزئيات بسياري به تصوير کشيده مي شود اين صحنه ها از بخش هاي مهم و حساس سريال مختارنامه است که عوامل سريال بيشترين وقت و انرژي خود را در به تصوير کشيدن آن در ابعاد و شکل واقعي صرف کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس