کد خبر 217173
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱

اين روزها شاهد پخش سريال اوشين از شبكه تماشا هستيم .اما بازيگران اين سريال هم اكنون كجا هستند و چه مي كنند؟

به گزارش مشرق به نقل از سینما خبر، اين روزها شاهد پخش سريال اوشين از شبكه تماشا هستيم .اما بازيگران اين سريال هم اكنون كجا هستند و چه مي كنند؟

«نوبوكو اُتاوا» بازيگر سالخورده ژاپني سريال «اوشين» است .او اول اكتبر 1925 به دنيا آمد و در طول فعاليت حرفه اي اش بين سالهاي 1950 تا 1994 در 134 فيلم بازي كرد . مهمترين حضور او به عنوان يك ستاره در فيلم «داستان يك زن عاشق» است . او در سال 1977 با «كانتو شيندو»‌ كارگردان ژاپني ازدواج كرد . «اُتاوا» براي بازي در فيلم «آخرين يادداشت» جايزه بهترين بازيگر نقش مكمل نوزدهمين آكادمي فيلم ژاپن را دريافت كرد. از ديگر فيلمهاي مهم او مي توان به فيلمهاي «ميهارا» ، «هيروشيما» و «جزيره برهنه» اشاره كرد.«اُتاوا» در 22 دسامبر 1994 در حالي كه 69 سال داشت در گذشت.


«يوكو تاناكا» بازيگر مطرح ژاپني است كه در 29 آوريل 1955 به دنيا آمد . او با بازي در فيلم (Eijanaika) محصول 1981 موفق به معرفي خود به سينماي ژاپن شد و چندين جايزه از جمله جايزه بهترين نقش مكمل زن را از جشنواره فيلميوكوهاما دريافت كرد. او در سال 1983 بازي در سريال درام «اوشين» را تجربه كرد و از آن به بعد بود كه به عنوان چهره اي جهاني شناخته شد.البته «تاناكا» دستي در گفتار پيشگي داشت و در سال 1997 گويندگي در نقش «بانو ابوشي» در فيلم «شاهزاده مورنونوك» را بدست آورد.در سال 2006 او بار ديگر از جشنواره يوكوهاما جايزه دريافت كرد و در سي اُمين دوره از جشنواره فيلم «هوچي» براي بازي در فيلم هاي (Hibi) و (The Milk woman) جايزه بهترين بازيگر زن را دريافت كرد.او در حال حاضر با «كنجي ساوادا» كه يك خواننده پاپ و از اعضاي سابق گروه «تايگرز» است ، ازدواج كرده است.




«آكايو كوباياشي»‌ 11 اوت 1972 در توكيو متولد شد .اولين تجربه بازيگري او در سريال اوشين (1984) بود. او بعدها در فيلمهايي همچون «معجزه در 4 روز» ، (Fire Fly) و سريال «معما» بازي كرد. عمده فعاليت او از سال 2001 به بعد آغاز شد. او در حال حاضر سريال (Joyu Reiko) را روي آنتن تلويزيون ژاپن دارد.






نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
    1 0
    اون شایعات که در باره اوشین می گفتند درست بود
  • US ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
    0 0
    ملت بیکارن بشینن اوشین ببینن. اون موقع هیجی نبود. الان که دیگه همه چی هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس