کد خبر 216549
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۹

به نظر می‌رسد آخرین موانع حضور علی دایی در پرسپولیس امروز برطرف می‌شود و به طور رسمی با موافقت سران باشگاه راه آهن، دایی فصل بعد روی نیمکت قرمزهای تهرانی می‌نشیند.

به گزارش مشرق، درحالی که شایعه شده بود دایی گفته به پرسپولیس نمی رود و در راه آهن می ماند اما این خبر را هم نماینده تام الاختیار علی دایی تکذیب کرد و هم محمد رویانیان که می گوید با بابک زنجانی بر سر علی دایی به توافق رسیده است.

او در این باره به خبرآنلاین می گوید:« نمی دانم این خبر مصاحبه علی دایی از کجا در آمده اما می توانم بگویم تائید نهایی آقای زنجانی را گرفتم . البته قرار شد ما در ازای حضور آقای دایی مبلغی بپردازیم که این توافق به این صورت است که نام برند سورینت پشت لباس پرسپولیس در فصل قبل خواهد بود. به این ترتیب و در صورت امضای این توافق نامه ما می توانیم دایی را رسما سرمربی پرسپولیس بدانیم و شروع به خرید بازیکنان مورد نظر علی دایی کنیم.»

همچنین ایسنا در این باره نوشت: پس از آن‌که روز گذشته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، علی دایی را به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان معرفی کرد، باشگاه راه آهن با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد که با جدایی دایی موافق نیست. اما پس از انتشار این بیانیه با گفت‌وگوهای انجام شده به نظر می‌رسد موانع امروز برطرف خواهد شد و علی دایی نیمکت قرمزپوشان را در اختیار خواهد گرفت.

پس از آن‌که نماینده‌ تام‌الاختیار دایی درخواست کتبی جدایی این مربی از راه آهن را به هیات مدیره این باشگاه ارایه کرد، از باشگاه راه آهن و پرسپولیس خبر می‌رسد که یک توافق دیگر باعث شده علی دایی به پرسپولیس نزدیک‌تر شود.

بابک زنجانی که یکی از فعالان مشهور اقتصادی است، یکی از شرط‌هایش برای جدایی دایی و حضور در پرسپولیس را حک کردن نام شرکت تجاری‌اش، سورینت بر روی پیراهن فصل آتی پرسپولیس عنوان کرده اما با صحبت‌های انجام شده میان او و رویانیان در نهایت مقرر شده نام سورینت در پشت پیراهن فصل آینده‌ی پرسپولیس حک شود تا این‌چنین آخرین مانع برای پرسپولیسی شدن دایی هم برداشته شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیش ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    ;((((((((((((((((((((((((((((((( فکر کنم برای اعتراض به دایی شعار حاجی مایلی حاجی مایلی (به جای علی دایی) را بشنویم!
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    متاسفم کلاه رفت سرمون تا قوزک پا امسال هم نتیجه نمگیریم نتیجه هیچ حتی بازی خوبی هم نمیبینیم
  • امیرحسین ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۱
    0 0
    علی دایی مربی نیست و همیشه اشتباهات خودش رو گردن داوری انداخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس