کد خبر 216099
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱

پیش‌تولید فیلم سینمایی "شهر گربه ها" به کارگردانی جواد هاشمی آغاز شد.

به گزارش مجله سینمایی مشرق، جواد هاشمی کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با مهر با بیان این مطلب که به تازگی پیش‌تولید فیلم سینمایی "شهر گربه‌ها" را آغاز کرده است، گفت: پروژه "شهر گربه‌ها" یک اثر سینمایی برای کودک و نوجوان است که با انتخاب بازیگران تابستان امسال جلوی دوربین می‌رود.
 
وی توضیح داد: البته تا امروز پروانه ساخت این فیلم سینمایی صادر نشده است، اما امیدوارم طی روزهای آینده اجازه قانونی ساخت "شهر گربه‌ها" صادر شود.
 
هاشمی در پاسخ به این پرسش که انتخاب نام "شهر گربه‌ها" و تشابهی که با "شهر موش‌ها" دارد اتفاقی بوده یا خیر؟ گفت: این تشابه اسمی کاملا اتفاقی بوده و در حال حاضر این فیلم با نام "شهر گربه‌ها" به تصویب رسیده است، البته تنها گربه عروسکی این فیلم سینمایی شخصیت "پنگول" است و این شخصیت قرار است به نوعی با "شهر گربه‌ها" در ارتباط باشد.
 
کارگردان فیلم سینمایی "اختاپوس" ادامه داد: هرچند شخصیت "پنگول" در تلویزیون شیطنت‌های بسیاری می‌کند اما می‌تواند در سینما تبدیل به شخصیتی آموزنده شود که کودکان از اشتباه‌های وی پند بگیرند. فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط خودم نوشته شده و به احتمال زیاد تهیه‌کنندگی آن را نیز برعهده خواهم داشت.
 
جواد هاشمی اولین تجربه کارگردانی خود در عرصه سینما را با فیلم سینمایی "اختاپوس" آغاز کرد این فیلم سینمایی قرار است در سه قسمت ساخته شود که تنها قسمت اول آن جلوی دوربین رفت. هاشمی منتظر است تا در شرایط مناسب‌تری قسمت های بعدی اختاپوس را جلوی دوربین ببرد.
 
"پنگول" یکی از شخصیت های عروسکی است که چند سالی در شبکه تهران میزبان کودکان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس