کد خبر 215146
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱

گروههای تروریستی مخالف دولت سوریه به هتک حرمت های خود شدت بخشیده اند و گاهی آن را با نام "جهاد النکاح" ذکر می کنند.

به گزارش مشرق به نقل از شیعه نیوز، «نافی بیلاری» گفت: گروه‌های تروریستی مخالف دولت سوریه به هتک حرمت‌های خود شدت بخشیده‌اند و گاهی آن را با نام «جهاد النکاح» ذکر می‌کنند.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد «نافی بیلاری» در اولین اعتراف رسمی این سازمان به هتک حرمت زنان و دختران سوری توسط تروریست های وهابی اذعان کرد و گفت: گروههای تروریستی مخالف دولت سوریه به هتک حرمت های خود شدت بخشیده اند و گاهی آن را با نام "جهاد النکاح" ذکر می کنند و یا اینکه زنان و دختران سوری را با عنوان اسیران جنگی خطاب می کنند و این عمل خود را مباح می دانند.

وی در ادامه ی سخنان خود تاکید کرد: پس از شنیدن آمارهای مربوط به این پدیده، وضعیت زنان و دختران سوری به شدت نگران کننده است.

اما "بیلاری"در ادامه ی سخنانش در یک جانبداری آشکار از تروریستهای مخالف، از تلاش دولت ارتش سوریه و محاصره منطقه ی "القصیر" واقع در غرب سوریه توسط این ارتش برای پاکسازی آن از تروریستها ابراز نگرانی کرد و افزود: از به وقوع پیوستن فجایع بیشتر در این منطقه می ترسم؛ وی با این سخنش سکوت جامعه ی بین المللی را در مورد اشغال این منطقه از ماهها پیش توسط عناصر وهابیت و قتل صدها بی گناه و هتک حرمت زنان و ... به دست این عناصر را نادیده گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس