نمايشگاه عکس گروهي «9 دي» که کاري از 11 عکاس است راس ساعت 17 امروز؛ هشتم دي ماه با حضور رئيس حوزه هنري در گالري شماره 2 خانه عکاسان افتتاح مي‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه خبري حوزه هنري، رسول اوليازاده؛ مدير خانه عکاسان ايران، با اعلام اين خبر درباره اين نمايشگاه گفت: در اين نمايشگاه 33 عکس از 11 عکاس خبرگزاري‌هاي مختلف کشور نظير فارس، مهر و ... به نمايش گذاشته مي‌شود.
وي افزود: اين نمايشگاه به مناسبت سالروز اين حماسه بزرگ، چهارشنبه هشت دي ماه، با حضور مسوولان حوزه و هنرمندان افتتاح مي‌شود و در آينده از آثار به نمايش درآمده در آن هم به عنوان پوستر و هم به شکل کارت پستال، استفاده خواهد شد.
اوليازاده اضافه کرد: خانه عکاسان از يک ماه قبل شروع به جمع‌آوري عکس‌هايي مربوط به «حماسه 9 دي» کرد تا آثاري که عکاسان ما، سال گذشته از اين حماسه تاريخي ثبت کرده‌اند را در قالب نمايشگاهي در معرض ديد علاقه‌مندان قرار دهد.
مدير خانه عکاسان ادامه داد: در اين نمايشگاه 33 عکس از عکاساني چون؛ اميرهاشم دهقاني، حامد ملک‌پور، محمد عزيزي، محمود حسيني، محمد اخلاقي، مقداد مددي، يونس خاني، رئوف محسني، امير خلوصي، مهسا مختاري و مرجان احمدي به نمايش درمي‌آيد.
نمايشگاه عکس «حماسه 9 دي»، تا 22 دي ماه از ساعت9 تا 19 در گالري شماره 2 خانه عکاسان برپا خواهد بود و علاقه‌مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند به نشاني خيابان حافظ تقاطع سميه، حوزه هنري مراجعه کنند.
عکس‌هاي اين نمايشگاه به صورت همزمان روي سايت خانه عکاسان به نشاني: www.iranpc.ir قابل مشاهده خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس