کد خبر 213091
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت کشور مخالفت کردند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه بررسی گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مبنی بر رد تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت کشور را در دستور کار داشتند.

بر اساس این گزارش، زارع زاده سخنگوی کمیسیون شوراها، گزارش این کمیسیون را قرائت کرد و گفت: جلسه بررسی ضرورت تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت کشور در روز سه شنبه 91/12/22 با حضور نمایندگان عضو در این کمیسیون جلسات تشکیل شد و نمایندگان متقاضای تحقیق و تفحص در جلسه حضور داشتند.

همچنین نجار وزیر کشور و معاونان وی در جلسه حضور یافتند و توضیحاتی را در قبال سئوالات متقاضیان ارائه دادند و قول دادند مواردی که مورد تقاضای نمایندگان است از سوی معاونان پیگیری شود. پس از این قول مساعد اعضای کمیسیون با رد این تقاضا موافقت نکردند.

بر اساس این گزارش، پس از ارائه گزارش سخنگوی کمیسیون شوراها اصل تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت کشور در صحن مجلس به رای گذاشته شد و نمایندگان مجلس با 65 رای موافق، 48 رای مخالف و 10 رای ممتنع از 200 نماینده حاضر با این تقاضا مخالفت کردند.

نماینده متقاضیان علیرغم درخواست هیات رئیسه برای حضور در پشت تریبون و ارائه دلایل تقاضای تحقیق و تفحص در پشت تریبون حاضر نشد بنابراین دلایل این تقاضا در صحن مجلس مورد اشاره قرار نگرفت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس