گروه سیاسی مشرق- دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شد.

ثبت نام یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح روز گذشته  17 اردیبهشت آغاز و تا شنبه 21 اردیبشهت ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصوير كليه صفحات آن و 12 قطعه عكس 4*6 جديد كه در سال جاري گرفته باشند از ساعت 8 صبح لغایت 18 بعدظهر برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کنند.

انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:

1- از رجال مذهبي ، سياسي . 2- ايراني الاصل . 3- تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران . 4- مدير و مدبر . 5- داراي حسن سابقه و امانت و تقوي . 6- مؤمن و معتقد به مباني جمهوري اسلامي ايران و مذهب رسمي كشور.

در روز اول ثبت‌نام 5 چهره شاخص (کواکبیان، لنکرانی، روحانی، سعیدی‌کیا و واعظ‌زاده) به همراه ده‌ها چهره غیرمشهور داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

گزارش کامل مشرق از اولین روز ثبت نام را می توانید در اینـجـا بخوانید.


وزیر کشور: ۷۵ نفر در اولین روز، ثبت‌نام کردند 8:15

مصطفی محمدنجار وزیر کشور صبح امروز دوشنبه همزمان با آغاز دومین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری از بخش‌های مختلف ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید کرد.

وی پس از این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فرایند ثبت‌نام از صبح دیروز گفت: مطابق با صدور دستور آغاز ثبت‌نام همکاران ما در وزارت کشور کار ثبت‌نام از نامزدها را شروع کردند و در بازدیدی که بنده هم‌اکنون داشتم آمادگی‌های خوبی را در تسریع انجام روند ثبت‌نام مشاهده کردم و آمادگی همکاران ما بالا است.

وزیر کشور از ثبت‌نام 75 نفر داوطلب تا ساعت 18 روز گذشته خبر داد و افزود:‌تمامی ثبت‌نام‌ها در حداقل زمان انجام شد که 5 نفر از ثبت‌نام‌ها از چهره‌های مطرح و 70 نفر دیگر از چهره‌های غیرمطرح بودند.

نجار با بیان اینکه از نامزدهای محترم تقاضا داریم که روند ثبت‌نام خود را به روز آخر موکول نکنند، اظهار داشت: ضمن اینکه از تمامی نامزدها به دلیل همکاری در روند ثبت‌نام تشکر می‌کنم و از همه نامزدها و هوادارانشان خواهش می‌کنم که در برابر قانون التزام داشته باشند و از انجام هرگونه کاری که شائبه تبلیغات زودرس را به ذهن متبادل می‌کند پرهیز کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات در انتخابات ثبت نام کرد 9:15

محمود مظفر، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با حضور در ستاد انتخابات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

مظفر پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: من پزشک هستم ولی حتی اگر پزشکان هم به من رای ندهند قابل احترام است.

وی درباره حضور هاشمی در کابینه خود افزود: هاشمی رفسنجانی در کابینه من جایی ندارد!




ثبت‌نام اولین زن در انتخابات ریاست جمهوری 9:30

اولین زن داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری هم برای ثبت‌نام وارد وزارت کشور شد. راضیه امیدوار لیسانس اقتصاد، به همراه همسرش به ستاد مرکزی انتخابات کشور آمد.

وی که 46 سال سن داشت خدمت به مردم و تلاش برای بهبود اوضاع کشور را از جمله اهداف خود برای کاندیداتوری اعلام کرد.



امیدوار پس از انجام مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا خود را رجل سیاسی مذهبی می‌دانید، ‌گفت که به سؤالات سیاسی پاسخ نمی‌دهم.

این فرد همچنین در پاسخ به این سؤال که چگونه بیان می‌کنید به سؤالات سیاسی پاسخ نمی‌دهد اما برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمده‌اید، گفت: حرفی در این باره ندارم.


کاندیدایی که با خواب نما شدن آمد 10:00

امان‌الله محمدی، فرد دیگری است که برای ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور حاضر شد.

وی گفت: برای کاندیدا شدن استخاره‌ای کردم که جواب داد. علاوه بر آن خوابی دیدم که به من توصیه شد کاندیدا شوم و حتما رای می‌آورم.


حسن سبحانی کاندیدای مستقل این دوره از انتخابات ثبت نام کرد 10:40


حسن سبحانی هم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری، وارد وزارت کشور شد.

از سوابق وی می توان به معاون دفتر وزارتی و روابط عمومی وزارت ارشاد اسلامی در سالهای 59 و 60، نماینده مردم دامغان در ادوار پنجم و ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی از سال 75 تا 87 و مدیر گروه اقتصاد اسلامی، پولی و مالی دانشگاه تهران نام برد.
سبحانی دولت خود را "قانون" و گفتمانش را اصول و مبانی قانون اساسی و شعار انتخاباتی خود را "اقتصاد بدون ربا همراه با قانون‌گرائی، حق جوئی و اخلاق مداری" معرفی کرده است.

رضا طاهری یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد چون احساس تکلیف کرده‌ام به صحنه آمده‌ام.

طاهری خود را دارای شغل آزاد معرفی کرد و اعلام کرد که برنامه‌هایی برای بهبود اوضاع کشور دارد.



رای‌گیری الکترونیکی نداریم 11:30

امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا نرم‌افزاری برای انجام کلیه فرآیندهای انتخاباتی به صورت رایانه‌ای طراحی شده است، گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری 23 فرآیند و در انتخابات شوراهای شهر و روستا 26 فرآیند وجود دارد که این فرآیندها به 3 دسته کلان تقسیم می‌شود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات وزارت کشور در مورد تعداد شعبه‌هایی که فرآیند رای‌گیری الکترونیکی در آنها صورت می‌گیرد، گفت: تنها در حدود 1000 شعبه فرآیند رای‌گیری الکترونیکی در انتخابات شورای شهر وجود خواهد داشت و در شهرستان‌ها نیز رای‌گیری الکترونیکی را نخواهیم داشت.


برنامه های داوطلبان ناشناس برای انتخابات 11:40

*همچنین امروز رضا طاهری یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد چون احساس تکلیف کرده‌ام به صحنه آمده‌ام.

طاهری خود را دارای شغل آزاد معرفی کرد و اعلام کرد که برنامه‌هایی برای بهبود اوضاع کشور دارد.

*روح‌الله اسلامی دیگر نامزدی بود که امروز برای ثبت‌نام در محل انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت. وی ایجاد شغل و اقتصاد اسلامی را از جمله برنامه‌های خود عنوان کرد و تاکید کرد: در دولت وی قدرت در دست مردم است.

اسلامی همچنین از علاقه خود به افکار ماکیاول و مارتین‌لوتر خبر داد و گفت که اگر رئیس جمهور شوم قدرت را خوشگل می‌کنم.

*فردی به نام حسین منظم ، هم داوطلب شد. وی می‌گوید: از احمدی نژاد در کابینه ام بهره می‌گیرم و با شعار "پژوهش و تحقیقات آمده ام"


* از نکات قابل توجه در این دوره ثبت نام سیستم نوبت‌دهی است که نامزدها در ابتدا با گرفتن شماره و بر اساس نوبت به بخش‌های مختلف ستاد انتخابات مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را طی می‌کنند. این سیستم برای تسهیل در امر روند ثبت نام نامزها در ستاد انتخابات ریاست جمهوری قرار داده شده است.


دومین زن هم به برای ثبت نام آمد 11:45

دومین زن داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری هم برای ثبت‌نام وارد وزارت کشور شد. ثریا ملک زاده 52 ساله پس از ثبت‌نام به عنوان داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من فوق لیسانس بهداشت دارم و مدرک دکتری را از مالزی گرفتم و آمده ام که بگویم زنان هم حضور فعال دارند.

وی وعده داد که اگر رئیس جمهور شود در کابینه‌اش  "فیفتی فیفتی" استفاده خواهد کرد و اعضای کابینه‌ او 50 درصد زن و 50 درصد مرد خواهند بود.



ثبت نام معلول جسمی برای ریاست جمهوری 11:55

ستار غفاری جوان 29 ساله ای است که از تبریز برای ثبت نام با اتوبوس به تهران آمده و معلول جسمی است.

وی می‌گوید: با شعار "خونی تازه در رگ های ایران" به میدان آمدم. احساس کردم ایران به من نیاز دارد.

غفاری که رشته نرم افزار در دانشگاه خوانده است، تاکید کرد: من سیاستمدار مطرحی هستم که خیلی وقت است پشت پرده مانده‌ام و می‌خواهم خودم را مطرح کردم.

وی در  عین حال خود را جوانترین کاندید و متولد 1364 دانست در خصوص اینکه چه کسی را به عنوان کاندیدای قوی می‌داند گفت: که بهترین سیاستمداران کمتر حرف می‌زنند و کمتر گاف می‌دهند. من رجل سیاسی هستم و اشراف کاملی بر مشکلات کشور دارم.


کاندیدایی که خواست نامش فاش نشود 12:30

کاندیدای دیگری که نامش را معرفی نکرد گفت، بیکار هستم و آمده‌ام معضلات را حل کنم و هیچ سمتی هم به آقای هاشمی و اسفندر رحیم‌مشایی نخواهم داد هر چند که راه هاشمی را از مشایی را جدا می‌دانم.


۱۱۲ نفر مجموع داوطلبین انتخابات یازدهم 13:20

حسنعلی نوری مدیرکل انتخابات وزارت کشور درجمع خبرنگاران گفت: در دومین روز ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا ساعت 13 امروز 37 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: در مجموع تا کنون 112 نفر با حضور در ستاد انتخابات کشور نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعلام کرده‌اند.

نوری در ادامه گفت: برخی از اقلیت های مذهبی و 2 خانم در این انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.


کاندیداها می‌توانند برای تبلیغات از استادیوم‌هااستفاده کنند 13:45

سید صولت مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران افزود: :کاندیداها می‌توانند علاوه بر تبلیغات در رسانه ملی از استادیوم‌های ورزشی نیز استفاده کنند.

وی در خصوص تمهیدات فراهم شده برای رای‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری در خارج از کشور نیز گفت: وزارت کشور با وزارت امورخارجه همکاری‌های لازم را در این زمینه داشته است و در فرصت مقرر انجام خواهد شد.


جوان‌ترین داوطلب ریاست جمهوری 13:55

سجاد اکبری متولد 1370 و دارای مدرک کاردانی امداد و سوانح هم به وزارت کشور آمد. سجاد در پاسخ به خبرنگاران برای سخن گفتن در ابتدا گفت که آمادگی ندارم البته وی دقایقی بعد لب به سخن گشود و اظهار داشت: خیلی وقت است که قصد رئیس جمهور شدن دارم و به این موضوع فکر می‌کنم.



وی افزود: البته من قانون اساسی را حفظ نیستم و قصد دارم که بعدا آن را مطالعه کنم.

اکبری در پاسخ به سوال دیگری اظهار داشت: من در حد نیستم که بخواهم احمدی‌نژاد را نقد و بررسی کنم ولی در کل خوب عمل کرده است.


بازدید خجسته از ستاد انتخابات کشور 14:25

امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور بازدید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت‌های این ستاد و نحوه ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت.


به نفع هاشمی و مشایی کنار می‌روم 14:45

فردی به نام "استاد آمی سماء" بود که با ورود به محل ثبت‌نام سوژه عکاسان و خبرنگاران شده بود.

وی که خود را شاعر فرهنگی و استاد ادبیات معرفی کرد، معتقد بود که اگر آقایان هاشمی رفسنجانی و مشایی کاندیدای انتخابات شوند و او نیز تایید صلاحیت شود، قطعاً به نفع مشایی و یا هاشمی کنار می‌کشد. وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش معتقد بود که در ایران سیاستمدار نداریم بلکه سیاست‌باز داریم.

سماء همچنین بحث ارتباط با آمریکا را بی‌‌اهمیت خواند و گفت: مباحث مهمتر از رابطه با آمریکا داریم.


وظیفه برخورد با تبلیغات زودهنگام بر عهده قوه قضائیه است 16:40

حسنعلی نوری مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با سوالی در خصوص نحوه برخورد با تبلیغات زودهنگام انتخاباتی گفت: در رابطه با تخلفات تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برای ما به عنوان مجری وظیفه خاصی تعیین نشده است.


مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور در خصوص اقداماتی که شائبه تبلیغاتی بودن متوجه آنهاست اظهار داشت: برخورد با این قبیل اقدامات از وظایف قوه قضائیه است که این دستگاه با تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی این موضوع را پیگیری می‌کند.

نوری همچنین اعلام کرد که امروز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تمام می‌شود.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور همچنین خاطرنشان کرد که پرونده‌های مربوط به نامزدهایی که دیروز ثبت‌نام کردند به شورای نگهبان ارسال شده است.


کشتی‌گیر فرنگی‌کار هم ثبت نام کرد 17:15

فردی که نامش مستعد و تخصصش کارشناس محیط‌زیست بود، گفت برای عمران و آبادانی کشور آمده‌ام و معتقدم اگر من رئیس‌جمهور نشوم قالیباف شایسته احراز پست ریاست‌جمهوری است.

وی همچنین محسن رضایی را گزینه بد، هاشمی را گزینه خوب، ولایتی را گزینه "بد نیست" حدادعادل را گزینه ضعیف و خاتمی را گزینه تقریبا خوب برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد. مستعد که کشتی‌گیر فرنگی‌کار بود گفت کشور را به مانند یک مربی ورزشی اداره خواهم کرد.


ثبت نام یک کشاورز در انتخابات 17:30

مصطفی چراغی که خود را از اردبیل به تهران رسانده بود تا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند گفت شغلش کشاورزی است.

وی در گفت و گوی کوتاه با خبرنگاران با بیان اینکه تقریبا ده یا یازده بچه دارد، افزود: مهمترین برنامه من توجه به بخش کشاورزی است و تا زمانی که کشاورزی نباشد ورزش هم نداریم.

چراغی سابقه ثبت نام در دوره های نهم و دهم  ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد.


ثبت نام 144 نفر در دو روز اول 18:00

حسنعلی نوری مدیرکل انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: در طی دو روز اول 144 نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند/ 69 نفر از این افراد در روز دوم ثبت نام کرده اند.


ستاد انتخابات کشور در روزهای آینده انتظار حضور چهره های برجسته ای را می کشد و خبرنگاران خود را برای روزهای آینده که به احتمال قوی موعد ثبت نام کاندیداهای سرشناس خواهد بود، آماده می کنند.


**** تصاویر  ثبت نام کنندگان برای انتخابات ریاست جمهوری ****













نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 104
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 4
  • حمید ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    اللهم اشفع کل مریض!
  • وحید ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    واقعا مسخره است . مملکت ما دیوانه زیاد دارد
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    الكيه!!! دروغ ميگه!!!!
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    هر ننه قمری ...........
  • راز مستضعفین ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    راست میگه چرا فکر میکنید فقط آدم های ... و مشهور باید کاندیدا بشن
  • ایرانی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    یه عده فکر می کنن ریاست جمهوری شوخیه یا شاید فیلم هندی زیاد می بینن!!!!
  • مهدی ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    یکی بیاد جلوی این اسگول بازی رو بگیره
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    ممکنه باشه
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    کامنت هایتان را خواندم همگی فقط شعارگو هستید.. چرا فکر میکنید فقط آدم های مشهور که دستی در قدرت دارند باید کاندیدا شوند؟
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    من نمی دونم اینا به چه امیدی اومدن کاندید شدن چجوری کسی که تا حالا مسئولیتی نداشته انتظار داره تایید صلاحیت هم بشه
  • جلال ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    جای غضنفر خالی است
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    این هابهترن
  • salar ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    شرایط ثبت نام تغییر بدن یعنی چی همه میان ثبت نام میکنن یه عده هم دوست دارن سوژه خبرنگارا بشن و مردم بهشون بخندن
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 2
    ۸ سال پیش یکی از همین شوخی ها شوخی شوخی جدی شد !
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    خداییش همه چیزمون تو این مملکت مایه خنده و مسخره بازیه.
  • مهران ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    اتفاقا من این رو به فال نیک میگیرم. شاداب بودن انتخابات یعنی همین. از صحبت های طنز آلود همین عزیزان نکات جالبی دستگیر میشود. در ضمن اینها هموطن ما هستن و نباید بهشون توهین کرد.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    فقط کافیه نفری 300 هزارتومن هزینه ثبت نام بگیرن. اونوقت 90 درصد این افراد خودبخود جمع میشن.
  • شفق ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    تورو خدا آبرومون رفت. جلوی ابن مجانین رو بگیرین.. انگار ریاست جمهوری خاله بازیه خل وچل ها...
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    چقدر مسخره وای به حاال کشور بااین کاندیدا ها خخخخخخ
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    خدا شاهده بهترین تعبیر را کردی آفرین!
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 1
    مردم ایران با کسی شوخی ندارن
  • ناشناس ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    داداش داریم حال میکنیما . همه چیز این مملکت یه طرف این چن روز یه طرف .
  • عصبی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ای بابا!!!!!!! شما هنوز از قانون هیچی نمیدانید و میخواهید پرزیدنت شوید؟؟!؟؟!؟!؟!؟؟! یکی از قانونهاش فوق لیسانسه! یکی از قانونهاش بالی 45 ساله! یکی از قانونهاش زیر 75 ساله! اول برید قانون را بخوانید بعد به فکر بدبخت تر کردن مردم بیچاره باشید!!
  • محسن ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    به نظر من این نحوه ثبت نام آزاد مصداق بزرگ آزادی معقول در جمهوری اسلامی است زیرا هرکس خودش فکر میکند واقعا لیاقت رییس جمهور شدن دارد بتواند آزادانه ثبت نام کند .ومعقول بودن این نحوه ثبت نام هم به این است که وزارت کشور طبق قانون فقط وظیفه ثبت نام افراد رادارد خوب ممکن است فردی صلاحیت های زیادی داشته ولی معروف نباشد چه اشکالی دارد ثبت نام بکنند ... وتایید صلاحیت ها وظیفه شورای محترم نگهبان است که طبق قانون صلاحیت هارا احراز میکنند .
  • مسعود فروتن ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    این یه سرگرمیه که فقط چهار سال یکبار ملت رو سرگرم میکنه و باعث تغییر روحیه میشه
  • محمدیان ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    اینقدر شان این جایگاه رفیع پائین آمده که هرکس بخود اجازه میدهد که مردم عزیز این سرزمین فرهیختگان را به سخره بگیرد خدا وکیلی در کشورهای غربی که بعضا از حضرات سنگ آنرا به سینه میزنند اجازه این مسخره بازیها رامیدهند مگر نه اینکه قانون مترقی اساسی کشور نحوه پذیرش وحضور را اعلام کرده پس چرا سهل انگاری میکنیدومردم را ببازی گرفته اید البته اگر مسولان اینقر در جشن تکلیف شرکت نمی کردند این وضع پیش نمیآمد بابا آزادی با این هرج ومرج فرق دارد
  • ایمان ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    خب فک کنم الان فقط جای من خالیه! نن برم ثبت نام! D:
  • سید حسن ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    واقعا دیگه شورشو در ا وردن
  • محمد ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    فقط مونده خورزوخان بیاد شرکت بکنه
  • محسن ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    1 0
    احمدی نژاد کاری کرده که همه بگن یک رئیس جمهورن، چرا ما نشیم!!!!!؟
  • علي ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ايناچي فكرميكنن خداييش!؟!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شیوا ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    واقعا متاسفم برای قوانین متحجر کشورم.از خجالت اب شدم وقتی دیدم خانمی برای ریاست جمهوری ثبت نام کرده در حالی که اطلاعاتش انقدر کمه که نمیدونه این پست بالاترین پست اجرایی و سییییاسسسییی کشوره.به عنوان یه خانم ایرانی از تمام مردم ایران عذر میخواهم
  • محمدصادق ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    این مسخره بازی ها دیگه یعنی چه؟؟!! آدمو سگ بگیره، جو نگیره!
  • امير احمد اكبري اسبق از تبريز ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    مدارك چي لازم داره منم پاشم بيام تهران هم فرصتي بشه نمايشگاه كتاب برم هم ساختمان وزارت كشور رو ببينم
  • ناشناس ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ببخشید ثبت نام مجانی مگر هست نمی دانستم باور کنید دیدیم از بچه گرفته تا ... ببخشید یه ضرب المثل قدیمی میگه شله که سرده شد بازی بچه خرده ها میشه.
  • بابا پنجعلی ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    نقی! ناهههار هم میدن
  • باباپنجعلی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ثبت نام نکردمه!!
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    اتفاقاً حُسن كار در اين است كه تمام شهروندان حق دارند ثبت نام كنند اين مايه مباهات نظام جمهوري اسلامي است البته خوب بود اعلام مي كردند هر كانديدا بايد مبلغ يك ميليون تومان به حساب يك كار خير واريز كنند و با در دست داشتن فيش به محل ثبت نام مراجعه نمايند در هر حال خوبيهاي فراواني داريم
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    چراهمه متوهمن!!!!!!!!
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    خیلی بامزه س چقدرخندیدم دلم هم براشون سوخت
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ماشاءالله, چه اعتماد بنفسی بعضیا دارن !!!
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    چه ربطی داشت؟؟؟همیشه باید کاسه وکوزه ها را سر یکنفر بشکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    تقصیر اینا نیست.وقتی میبینن اونایی که تا بحال روی کار بودن کار خاصی نکردن و به خاطر مشکلاتی هم که ایجاد کردن کسی بازخواستشون نکرده و برعکس تا آخر عمر تامین شدن،خب میگن مگه ما چی کم داریم.ماهم بازی...
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    «رويكرد نرمش» در سياست خارجي، مي تواند زمينه ساز تكميل حاميان «رويكرد سازش» در عرصه بين الملل را فراهم كرده و به تضعيف «جريان مقاومت» در عرصه سياست خارجي بيانجامد، چنانكه اين روزها ديگر سخن حاميان «رويكرد سازش» مسئله تنش زدايي منفعلانه سال هاي گذشته نبوده بلكه از سازش با اسرائيل سخن به ميان مي آورند.
  • سيد مجيد حسيني ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه - توجه و اينجاست كه نقش شوراي نگهبان مشخص مي شود.
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ناقلا وضعت خوبه ها! نمایشگاه کتاب مال پولدارهاست!
  • روح الله ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    اللهم اشف کل مریض اشفع، یعنی شفاعت کن... اشف ، یعنی شفا بده...
  • ایمان ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بچه 18ساله اومده میگه میخوام رئیس جمهور بشم چه جسااااااااااااااااااااااارتا یه ذره فکر نکرده آخه تو دهنت بوی شیر میده رفته از دانشگاه علمی کاربردی کاردانی پودمانی گرفته اومده... خخخخخخخخخخخ بعضیا واقعا جو گیرن اینا که هیچی خیلی از این رجال سیاسی هم که اومدن ثبت نام کردن لیقت ریاست جمهوری ندارن چه بره به یه معلول و یه ادمی که حتی آدب معاشرت بلد نیست و با دمپایی اومده و یه بچه 18 ساله و یه گانگستر از قدیم با اون سیبیلها مشرق دمت گرم سوژه زیاد بگیر بخندیم...
  • ايراني اميدوار ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    كمك... يك نفر به داد ما برسه!!!!!!! واقعا اعتمادبه نفس بعضيا اي والله داره..,
  • مهدی ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    آره! راست میگی آقا محسن! از بس که احمدی نژاد خاکی و ساده زیسته که این طوری شده.باید مثل بعضی ها یه طوری رفتار میکرد که نتونه کسی بهش بگه بالای چشمت ابروست...
  • ناشناس ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    احمق
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    تقصیر اینا نیست.وقتی میبینن اونایی که تا بحال روی کار بودن کار خاصی نکردن و به خاطر مشکلاتی هم که ایجاد کردن کسی بازخواستشون نکرده و برعکس تا آخر عمر تامین شدن،خب میگن مگه ما چی کم داریم.ماهم بازی...
  • فروزان ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بهانه ای است واسه خرج بودجه داغ نکن
  • امیرعباس ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    راهی را که دست جانباز رهبرم نشان میدهد باید پای جانباز سعید جلیلی بپیماید................. ان شا الله
  • یازهرا ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    فوری فوری : حامیان دکتر سعید جلیلی در سراسر کشور با ارسال کلمه «یا علی» به شماره پیامک 30001782666666 ، طومار پیامکی دعوت از دکتر جلیلی را امضا می کنند.
  • رضا ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    وقتی تو مملکت چهار تا حزب درست و حسابی وجو نداره همینه دیگه . اوج پارادوکس در قانون رو به آسونی میشه هر 4 سال یک بار دید
  • مری جین ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بذار مردم بخندن و شاد باشن!...جالب بود به خصوص اون که میخواست به نفع هاشمی و مشایی کنار بکشه!! هاهاها
  • مری ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    به هر حال مملکت رو نباید دست هر کسی داد...به خصوص در این وضع بد اقتصادی کشور!
  • مری ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    فقط خواستن جلو دوربین معروف بشن!
  • مری ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    آره پول ازشون میگرفتن انقدر شلوغ نمیشد!
  • مری ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    والا...
  • 1367 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    رای ما محسن رضایی و دیگر هیچ...
  • بابا پنجعلی ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    ااالللللکککییییییییییییییییییییییییییییییییی ؟
  • ارسطو ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ (با صدای ارسطو)
  • ناشناس ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    قرار نیست که ما خواستیم اب بخوریم غربیها راضی باشند صلاح خویش خسروان دانند
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    مگه قرار نشد قانون ثبت نام ریاست جمهوری رو عوض کنن. این دوره هم باید مسخره و مضحکه غربی ها بشیم؟؟؟
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    خوب اگه زیر 75 باشه که هاشمی 79 ساله باید رد صلاحیت بشه
  • زهرا ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بیچاره اقای احمدی نژاد دیواری کوتاه تر از اون پیدا نکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    مردم خجسته دلی داریما
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    نگاه کردن کتابها مجانیه !
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    22 ساله اش بود بچه ام ! چرا سنش رو کم کردی ؟
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    فقط قالیباف
  • حسين ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    چي ميگه؟؟؟؟
  • فروزان ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
    0 0
    بذا رای بیارن.واسمون سنگ تموم میذارن$$$
  • فروزان ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    اومده.فقط ازش نتونستن عکس بگیرن:)
  • فروزان ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    امدادونجات هم که اومده!!!!!!!نگران بحران نباشید
  • ناشناس ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    واقعا ما ایرانیا فقط واسه مسخره کردن ایو اون مردیم
  • حسن جباری ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    آقا من هم رفتم که ثبت نام کنم فقط یکی به ما قانون دقیق این کاندیدا شدن رو بگه
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    تکرار نشه
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    واي چه زحمتي كشيديد بابت اينهمه توجه
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    جان؟؟؟!!
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    مسخره بازی
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    چرا خودتون رو به اون راه می زنین رویکرد سازش و نرمش الان شعار خیلیها شده
  • سعید ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    آقا عجب شیر تو شیری شده این کاندیداتوریا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • داوود ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    یا ابوالفضل
  • سینا ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    رضایی دلاور پیرو خط رهبر
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    بابا توهین نکنید.حالا اومدن ثبت نام احراز صلاحیت آن ها با شورای نگهبانه،قرار نیست که همشون از شورای نگهبان تاییدیه بگیرند که.
  • ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    امام علی(علیه السلام)اگه می خواهید مشورت کنید اول با جوانان مشورت کنید چون ذهنشان بازتره و تیز بین ترنو بقیه ی روایت. و همین طور پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم)نیز خیلی از کارهای مهم رو به جوانان میدادن،یه نمونش اسامه که در 19سالگی رئیس سپاه اسلامش کردند در مقابل رومیان.یکم روشنفکر باشدی.فقط یکم.
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    خیلی قشنگ بود,عالی بود ممنون جناب.انشاالله.
  • امیر ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    محسن خان یه سوال داشتم، احتمالا فامیلیتون هاشمی نیس
  • جلال ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    همینهایی که مسخره به نظر می یان شاید خیلی بهتر بتونن اداره کنن.
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    فقط لنکرانی
  • ناشناس ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    خدا رحمت كند نيما يوشيج را كه گفت : يك نفر در اب دارد مي سپارد جان.....كجاي كاريد
  • مسعود ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    فیلمش کی درمیاد
  • امید من ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    سلام. ما برای ریاست جمهوری به یه نابغه نیاز داریم. نابغه در زمینه اقتصاد یا مهندسی. البته باید متعهد باشه، یعنی اگه نسبت به اسلام متعهد نیست حداقل نسبت به ایران و مردم ایران متعهد باشه.
  • امید من ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    توجه توجه توجه(البته نه به اندازه دوستان) ما در حال جنگیم!!! پالایشگاه پتروناس و یا شرکت خودروسازی پژو در فرانسه به خاطر تحریم ایران تولیدشون متوقف شده، منظور اینکه اینها حاضرن خودشون ضرر کنن و دچار رکود بشن اما ایران رو زمین بزنن!!! دشمنی تا چه حد!!! رئیس جمهور ما باید از لحاظ سیاست خارجی وا پس ندهد و پر قدرت عمل کند و از لحاظ داخلی به سمت تولید ملی و اقتصاد مقاومتی حرکت کند. ان شا الله
  • ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    اگر در محدوده قانون باشند ، ایراد بیخودی چرا؟ در کدام ترازو گذاشتند که یکی سنگین تر و دیگری سبک تره ؟ چرا همیشه کم داشته باشیم؟
  • نادر ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    0 0
    منم اومدم راه را باز کنید
  • حوا ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    اگه تمام دنیا رو به من بدن رییس جمهور نمی شم که داءم ترس جونمو داشته باشم آزادی نداشته باشم شبا خواب سد وکارخونه وووووووووووووووووکارهای فراوان مملکتی راداشته باشم
  • میم سین ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۰
    0 0
    راهکار خوبیه برای شناسایی و جمع آوری دیوانگان از سطح جامعه.
  • محبوبه ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    سلام خيلي ممنون خيلي خنديدم تا حالا نمي دونستم اين مملكت اين همه اسكول داره
  • ناشناس ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۱
    0 0
    خب دیگه مزه نریز ...خندیدیم .
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
    0 0
    به این میگن مردم همیشه در صحنه !
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
    0 0
    خیلی باحال بود کلی خندیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس