کد خبر 21206
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳

قائم مقام وزير آموزش و پرورش گفت : مسئولاني که مفاسد اقتصادي دارند به 70 ميليون نفر مديون هستند.

به گزارش مشرق به نقل از ايلنا، جلال رحيمي که در مراسم توديع و معارفه مديرکل آموزش و پرورش استان يزد و در سالن تربيت معلم شهيد پاکنژاد سخنراني مي کرد، سلام گرم وزير آموزش و پرورش را به فرهنگيان يزد که هميشه پيشتاز بوده اند ابلاغ کرد.
وي گفت : معلمين هميشه صورت خود را با سيلي سرخ نگه مي دارند و عشقشان بچه ها، کلاس و تخته سياه است. رحيمي افزود : همه ما بايد از معلمان که با همه مشکلات مي سوزند و مي سازند ولي عشق به پول را در دل راه نداده اند الگو بگيريم. اين مقام مسئول تصريح کرد : مسئولاني که مفاسد اقتصادي دارند و مشکل دار هستند بايد از معلمان الگو بگيرند و بدانند که به 70 ميليون نفر و شهداء مديون اند.
او در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اجراي قانون هدفمندکردن يارانه ها گفت : برخي از اول آيه ياس خواندند ولي ما خوش بين هستيم.
رحيمي بيان داشت : شايد صحيح باشد که اين قانون در اجراء با قصور و مشکلاتي همراه است ولي بايد از دولتمردان مقتدر که جسارت اجراي آن را داشتند تشکر کرد. وي گفت : اين طرح آينده درخشاني براي اقشار متوسط به پايين جامعه خواهد داشت.
قائم مقام وزير آموزش و پرورش در ادامه و با اشاره به پيروزي کشورمان در دوران جنگ تحميلي گفت : در آن مقطع 191 کشور و همه دنيا در طرف قرار داشتند و ما در طرف ديگر. او افزود : تنها جنگي که در آن يک سانتيمتر از خاک کشورمان هم به دست دشمن نيفتاد، همين دوران هشت ساله دفاع مقدس بود.
وي همچنين از نتايج يک نظرسنجي در شهر تهران خبر داد و گفت : 5/96 درصد والدين از معلمان دوران ابتدايي فرزندان خود رضايت دارند. رحيمي گفت : قطعا اين ميزان در استان يزد 100 درصد خواهد بود.
جلال رحيمي در ادامه گفت : در زماني، پرجمعيت ترين کشور قوي ترين کشور بحساب مي آمد در حاليکه امروزه قوي ترين کشور کشوري است که مردماني توانا، دانا داشته باشد و صاحب تکنولوژي باشد.
او گفت: همين سخن را فردوسي حکيم ساليان پيش در شاهنامه آورده است و آن " توانا بود هرکه دانا بود" است.
وي همچنين از واريز 5 ميليون تومان به حساب بازنشستگان فرهنگي تا پيش از عيد خبر داد.
قائم مقام وزير آموزش و پرورش در پايان گفت : در دولت نهم و دهم به اندازه تمام دولت هاي قبل و بعد از انقلاب سالن ورزشي ساخته شده که بايد بطور شايسته از اين ظرفيت بهره گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس