کد خبر 210981
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

جانشین فرماندهی کل ارتش با بیان اینکه برای ارتش جمهوری اسلامی ایران فرقی نمی کند دشمن کیست، از آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه تهدیدات خارجی خبر داد و تاکید کرد : آموزش جنگ های نامنظم یکی از قدرتمندترین عرصه های آموزشی دانشکده های افسری است.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، امیر عبدالرحیم موسوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر طرح تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا در خصوص حمایت آمریکا از اسرائیل برای حمله به ایران و فضای روانی ایجاد شده در این خصوص گفت:تا آنجا که به من مربوط می شود برای من فرقی نمی کند که دشمن کیست. هر دشمنی با هر قدرت ظاهری در عرصه حضور داشته باشد بنده به عنوان جانشین کل فرمانده ارتش مسئولیت دارم که از حدود و آرمان های این کشور تا آخرین قطره دفاع کنم.

وی افزود: اینکه سیاسیون در خارج از کشور چه حرف هایی برای گفتن دارند به من ربطی ندارد من مرد توپ و تانکم و تا آخرین قطره خون خود از مرزهای این کشور دفاع خواهم کرد.

موسوی در بخش دیگری از صحبت های خود آموزش جنگ های نامنظم را یکی از قدرتمندترین عرصه آموزشی دانشکده های افسری برشمرد و گفت: علی رغم توجه به مسائل معرفتی، آموزشی، تربیتی دانشجویان دانشکده های افسری آموزش جنگ های نامنظم ما قدمتی به اندازه مراکز آموزشی جنگ های منظم دارد به طوری که بسیاری از شهدای بزرگوار هشت سال دفاع مقدس مربوط به جنگ های نامنظم هستند به ویژه حالا که چند سالی است صحبت از جنگ های ناهمتراز شده این رویه شکل قدرتمندتری به خود گرفته و حتی خیلی از آموزش های منظم یک سیاست و انعطافی به طرف جنگ های ناهمتراز پیدا کرده که این مقوله نیز در کنار آموزش تخصصی جنگ های نامنظم قرار می گیرد.

وی در معرفی جنگ افزارهای جدید ارتش نیز گفت: اصرار ما در حوزه معرفی جنگ افزارها در این است که وزارت دفاع این جنگ افزارهای جدید را معرفی کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سرباز وطن ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
    0 0
    وی افزود: اینکه سیاسیون در خارج از کشور چه حرف هایی برای گفتن دارند به من ربطی ندارد من مرد توپ و تانکم و تا آخرین قطره خون خود از مرزهای این کشور دفاع خواهم کرد. سر بلند باشی امیر ما هم با شما همراهیم و تا آخرین قطره خون از دین و کشور و نظاممان دفاع می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس