کد خبر 210910
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۲

رئیس فدراسیون قایقرانی از سمت خود استعفاء کرد.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان خرداد ماه سال گذشته پس از برکناری احمد دنیا مالی ریاست فدراسیون قایقرانی را بر عهده گرفت.

پس از روی کار آمدن وی مسئولان جهانی فدراسیون قایقرانی که همچنان دنیا مالی را رئیس قایقرانی ایران می‌دانستند نامه‌های تعلیق به ایران سرازیر کردند تا ملی‌پوشان ایران نتوانند در میادین رسمی حضور داشته باشند.

پس از گذشت حدود یک سال اسبقیان تصمیم به استعفاء گرفت تا شاید مشکل تعلیق حل شود.

بر این اساس خسرو ابراهیمی که پیش از این نیز ریاست کمیته کانوپولو را بر عهده داشت امروز بر کرسی ریاست فدراسیون قایقرانی نشست.

ابراهیمی: خودم را قابل این پست نمی‌دانم/ احتمال همکاری با مسئولان مستعفی فدراسیون وجود دارد

به گزارش فارس، خسرو ابراهیمی پس از انتخابش به عنوان سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی گفت: به اسبقیان مسئولیت جدیدی را پیشنهاد کردند من هم ساعاتی پیش شنیده‌ام که وی می‌خواهد جای دیگری کار کند، وزیر ورزش صلاح دانست من را در این جایگاه بگذارد اما من خودم را قابل این پست نمی‌دانم.

وی ادامه داد: از همه افراد فارغ از هر تفکری به ویژه قلم‌سیاه و همینطور از زحمات دنیامالی تشکر می‌کنم از اسبقیان هم که در دوره‌ای پرتلاطم هدایت این فدراسیون را داشت تشکر می‌کنم.

سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سؤال که در زمان انتخابات که اسبقیان رئیس شد صحبت از نامزدی شما هم بود پس چرا کنار کشیدید، تصریح کرد: من نامزد شدم اما فکر کردم بهتر است همه به اسبقیان کمک کنند. هدف ما میز و صندلی نیست و مهم نیست که در کدام قسمت از گردونه باشیم. مهم پیشرفت در این رشته است. آن موقع در آخرین لحظات به نفع اسبقیان استعفاء کردم. البته ما امروز او را در کنار خودمان داریم.

ابراهیمی در پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین برنامه‌تان برای رفع تعلیق چیست و شنیده می‌شود دنیامالی پس از انتخابات ریاست‌ جمهوری به جایگاهش بازمی‌گردد، عنوان کرد: این سؤال نیاز به زمان دارد تا بررسی ویژه کنیم برای دنیامالی احترام قائلم، 8 سال با او کار کردم و روحیاتش را می‌دانم، دلش نمی‌خواهد ورزش آسیب ببیند، بارها در جلسات هیئت رئیسه گفت: باید همه برای افتخارآفرینی ایران تلاش کنیم.

وی همیشه حمایت کرده مطمئن هستم که دلش نمی‌خواهد جوان‌های قایقران آسیب ببینند.

وی در پایان در پاسخ به سؤال فارس، مبنی بر اینکه آیا تغییر و تحولاتی خواهید داشت و از افرادی که استعفاء کرده‌اند، استفاده می‌کنید خاطرنشان کرد: بله این امکان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس