کد خبر 208644
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، خودکفایی سپاه در پیشرفت‌های علمی و اقتدار بلامنازع این نیرو در جغرافیای خلیج فارس را تشریح کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، علی رزمجو  ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت روز تاسیس سپاه اظهار داشت: امروز سپاه به مرحله خودکفایی و پیشرفت‌های علمی، فناوری و تجهیزات و آموزش‌های لازم برای انجام ماموریت رسیده است.

وی افزود: سپاه مظهر دفاع مکتبی مبتنی بر ارزش‌های الهی بوده و این دفاع به نقطه اوج خود رسیده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: سپاه خیزهای بلندی در عرصه‌های علوم اسلامی و انسانی در دانشگاه و در مراکز علمی و دانشکده‌های مربوط به خود برداشته است.

رزمجو با بیان اینکه توانمندی‌های بسیار بالایی از نظر علمی و فناوری داریم، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با استقرار در جزایر و سواحل کل خلیج فارس از تنگه هرمز و اروند اقتدار قابل توجه و بی‌نظیری خلق کرده است.

وی گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با داشتن نیروهای انسانی با تجربه متعهد و متخصص و آموزش دیده و سازماندهی شده در کنار تجهیزات مدرن و پیچیده‌ دارای آمادگی بسیار بالایی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با وجود تجهیزات مدرنی همچون انواع شناورهای هجومی موشک انداز، اژدرافکن، مین ریز و یگان‌های پروازی تفنگدار و سامانه‌های پهباد و انواع موشک‌های ساحل به دریا با بردهای مختلف و داشتن سیستم‌های شنودی، دارای آمادگی بسیار بالایی است.

رزمجو افزود: منطقه دوم از اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی در جغرافیای استان بوشهر برخوردار است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: منطقه دوم نیروی دریایی دارای تجهیزات و نیروی انسانی است که دقت و سرعت عمل بسیار بالایی در دفاع از خلیج فارس دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس