کد خبر 208320
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
 مشرق - یکی از اعضای نجات یافته از عرفان حلقه طی نامه ای یکی از علل مهم گرایش افراد مذهبی به عرفان حلقه را فعالیت های تبلیغی اسماعیل منصوری لاریجانی برای این فرقه دانسته است در ادامه متن کامل نامه ایشان ارائه می گردد.
 
 به نام خداوند مهربان
 با سلام
 اینجانب به عنوان یکی از اعضای سابق فرقه عرفان حلقه باید خدمت شما عرض کنم که بسیاری از افراد ، بخصوص قشر مذهبی ، با اعتماد به آقای دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی (مجری و کارشناس مذهبی صدا و سیما) جذب این فرقه انحرافی شده اند و اکنون نیز می شوند. بنده در سال 1387 در یکی از جلسات که در خیابان گاندی ، کوچه پالیزوانی برگزار می شد ، شاهد بودم که آقای منصوری لاریجانی آمدند و پشت تریبون قرار گرفتند و ضمن تعریف و تمجید از آقای محمد علی طاهری (بنیانگذار فرقه) ، اتصال به حلقه های شبکه شعور کیهانی را نجات بخش خواندند و از همه دعوت نمودند که در این راه ثابت قدم باشند و به سنگ اندازی ها توجه نکنند.


 
در فرقه عرفان حلقه، بر خلاف نامش، آنچه در آن وجود ندارد عرفان و معرفت الله است. در این فرقه، قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هیچ جایگاهی ندارند و به شکلی موذیانه نفی می شوند.
 
رضا عمادی الله یاری  
 18/1/1392

***اشاره:منصوری لاریجانی مدتی جذب عرفان حلقه بوده و مقدمه ای نیز برای برخی از کتب محمد علی طاهری نگاشته اما پس از چندی از این فرقه ابراز برائت جسته و بیانیه ای را منتشر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس