کد خبر 20714
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۸

محمد خادملو، که از ناحيه ريه در سال هاي جنگ شيميايي شده است چندي پيش وقتي آوازه فعاليت هاي طلبه سيرجاني را در شهر خود شنيد، پس از بررسي فعاليت هاي اين روحاني، با آنکه براساس نظر پزشکان بايد براي مداوا در بيمارستان بستري مي شد، از ترکمن صحرا به شهرري سفر کرد و با حضور در حرم حضرت عبدالعظيم(ع) به خيمه عدالتخواهي رفت و به طلبه سيرجاني پيوست.
به گزارش مشرق، ري آنلاين نوشت:  وي به دليل شرايط جسماني اش روزانه مجبور به استفاده از چندين دارو براي سرپا ماندن است به قول خودش دز دارو را بالا برده تا بتواند در کنار طلبه سيرجاني بماند، اما به گفته اطرافيان وي، اين روزها تنگي نفس و هواي آلوده تهران شرايط را براي اين جانباز شيميايي بسيار سخت کرده و تنگي نفس اجازه زندگي آرام را به خادملو نمي دهد.
خادملو در مورد علت پيوستن خود به طلبه سيرجاني گفت: حمايت از حرکت عدالتخواهانه طلبه سيرجاني و داشتن مطالباتي مانند مطالبات آقاي جهانشاهي (طلبه سيرجاني) از دلايل اصلي پيوستن به خيمه عدالتخواهي بوده است.
وي با بيان اين که حضور در کنار طلبه سيرجاني و حمايت از وي را مقدم بر بستري شدن در بيمارستان مي دانم، افزود: در آن زمان رزمندگان اسلام بخاطر فقر و نداري به جبهه نرفتند بلکه تکليفي بود که اسلام بر عهده تمام جوانان مسلمان گذاشته بود اکنون نيز جبهه جنگ ديگري است که حضور و مبارزه در آن بر هر مسلماني واجب است.
اين فعال فرهنگي استان گلستان بيان داشت: از طريق اخبار خبرگزاري ها و سايت ها با فعاليت هاي طلبه سيرجاني آشنا شدم و بسيار خوشحالم که يک روحاني بيرق مبارزه با بي عدالتي و مفاسد اقتصادي را در دست گرفته است زيرا در طول تاريخ هميشه اين قشر روحانيت بوده که مبارزه با منکر را وظيفه خود دانسته و پيشگام مردم حرکت کرده است.
وي ادامه داد: هميشه آرزو داشتم در جايي به صورت گمنام و در راه خدا جان بسپارم و بدنم را بدون هويت دفن کنند.
موسس نمايشگاه دائمي جبهه و جنگ در بندر ترکمن يکي از دلايل اصلي اقدام طلبه سيرجاني را تقوا و اخلاص دانست و اظهار داشت: پس از آشنايي با آقاي جهانشاهي، از تقوا و خلوص نيت وي در نزد خود بسيار شرمنده شدم چرا که ايشان در بسياري از مواقع مشغول عبادت بوده و براي حل مشکل از خدا کمک مي گيرد.سيد علي طاهري، عضو کميسيون فرهنگي مجلس به محض اطلاع از بستري شدن يکي از همراهان طلبه سيرجاني در بيمارستان، طي تماسي به دلجويي و احوالپرسي از وي پرداخت.
گفتني است 27 آذر ماه اين جانباز بر اثر شدت تنگي نفس و عفونت ريه، دچار خونريزي ريه شد و اکنون در بيمارستان فيروزآبادي شهرري بستري است.
وي تصريح کرد: در راه مبارزه با ظلم حتي يک لحظه هم کوتاه نخواهم آمد و بزرگترين افتخارم اين است که در راه ولايت و رهبري و حفظ جمهوري اسلامي ايران جان خود و خانواده ام را فدا کنم.وي با بيان اين که براي حفظ آبروي نظام اسلامي بايد از جان خود نيز گذشت، تصريح کرد: با آن که براساس تشخيص پزشکان براي مداوا بايد در بيمارستان بستري شوم اما ترجيح مي دهم در خيمه عدالتخواهي مانده و در اين راه شهيد شوم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس