رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بواسطه صحبت هايي که با افراد اغتشاشگر و فعال در دوره فتنه پس از انتخابات صورت گرفت بالغ بر 4000 نفر از چنين افرادي به اشتباه خود پي برده و به آغوش جامعه بازگشتند.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج مستضعفين، سردار محمدرضا نقدي در نشست هم انديشي و تعامل با نمادها و چهره هاي مؤثر فرهنگي استان مازندران ضمن بيان اين مطلب، گفت: بواسطه وقوع انقلاب اسلامي در کشورمان و فعاليت هايي که توسط مردم و دولتمردان انقلابي بويژه سخنان بنيانگذار انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب، موجب شده انتقال و گسترش اسلام در جهان از سرعت بسيار بالايي برخوردار شود اما علي رغم همه اين پيشرفت ها رسانه هاي ما فقط درصدي را موفق به انعکاس مي شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تأکيد بر اينکه سرعت انتقال اسلام از جامعه اي به جامعه ديگر همان قدرت بازدارندگي است، افزود: البته اين پيشرفت به اندازه اصالت و قدرت فرهنگي اسلام نيست و اين اشکالي است که متوجه مجريان است زيرا زماني که رسانه ها به شکل فعلي وجود نداشتند گسترش اسلام را همه بخوبي درک مي کردند و متوجه آن مي شدند ولي امروز با وجود ابزارهاي رسانه اي پيشرفته اي که در اختيار داريم ، اين سرعت کم است.

وي ادامه داد: از سوي ديگر بايد اين نکته را هم در نظر بگيريم که دشمن نيز بي کار ننشسته و با استفاده از ابزارهاي پيشرفته اي که در اختيار دارد فعاليت گسترده اي را براي جلوگيري نفوذ اسلام در جوامع مختلف انجام ميدهد که در اين رابطه مي توان به توليد يکصد فيلم سينمايي در سال، در اختيار داشتن شبکه هاي متعدد راديويي، تلويزيوني و ماهواره اي، به کارگيري شبکه هاي انساني در جوامع به منظور توليد شايعه و ايجاد عمليات رواني در راستاي اهداف سلطه، اشاره کرد.

وي با اشاره به اينکه يکي از مشکلات بي کاري در جامعه ما ريشه اش در مصرف کالاهاي خارجي است، بيان داشت تا وقتي 40 ميليارد واردات کالاي خارجي داريم نمي توانيم مشکل بي کاري رادر جامعه حل کنيم. در واقع درصد زيادي از رفع مشکل بي کاري به موضوع فرهنگ اشتغال وابسته است يعني هنگامي که فرهنگ اشتغال در کشور به همين منوال فعلي باشد نبايد انتظار داشته باشيم درصد اشتغال در کشور افزايش يابد.

وي سپس يادآور شد: همان طور که در دوران دفاع مقدس لشکر 25 کربلا خط شکن بود، در عرصه فرهنگي جامعه کنوني نيز با توجه به سوابق و ظرفيت هاي موجود در استان انتظار مي رود در اين عرصه نيز خط شکن باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس