کد خبر 203389
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶

سخنگوي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور از ثبت نخستين وقف در سال 92 خبرداد و افزود: نيت واقف در اين وقف جديد در نوع خود مثال زدني است.

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق، حسن ربيعي گفت: همزمان با لحظه تحویل سال حاج امراله کمکی یک باب ساختمان در شهر لردگان واقع در استان چهار محال و بختیاری به ارزش 100 ميليون تومان را وقف دفاع فکری و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران كرد.

وی با ارائه آخرين گزارش از طرح آرامش بهاري در امامزاده هاي كشور گفت: از 29 اسفند تا پايان تعطيلات نوروزي حدود 2200 امامزاده كشور ميزبان مسافران نوروزي هستند. یکی از برنامه هایی که تا کنون با استقبال خوب مردم ، زائران، مسافران نوروزی روبرو شده خیمه های معرفت است که امسال این برنامه های فرهنگی در 267 بقعه متبرکه همراه با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی، تبلیغی و مشاوره ای پذیرای عموم مردم، علاقمندان و به ویژه جوانان و نوجوانان بوده است.

همچنین 659 مبلغ به صورت تخصصی و 300 مبلغ نيز از حوزه علميه قم در قالب طرح آرامش بهاری به نقاط مختلف كشور اعزام شده اند و هزار و 31 مبلغ بومی و 592 روحانی مستقر نيز آماده پاسخگويی به سئوالات هموطنان در قالب طرح آرامش بهاری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس