کد خبر 202803
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۸

نماینده رییس جمهوری در ستاد راهیان نورگفت:30 یادمان شهدا در جنوب ،غرب و شمال غرب کشور میزبان کاروان های راهیان نور و مسافرین نوروزی می باشند.

به گزارش ویژه نامه نوروزی مشرق،ˈسیدجمال علی الحسینیˈ گفت: تعداد بازدید کنندگان کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی از 300 هزار نفر قبل از دولت نهم به چهار میلیون نفر رسیده است .

وی افزود:خدمات دولت نهم و دهم در امور زیربنایی در یادمان های دفاع مقدس و نیز از نظر فرهنگی و ارائه خدمات درمانی و امدادی به راهیان نور چشمگیر است.

نماینده ریاست جمهوری در ستاد راهیان نور در گفتگو با ایرنا افزود: در طول سال های اخیر در دولت نهم و دهم خدمات مطلوبی از سوی مقامات محلی و دستگاههای ذیربط دربخش درمانی ، خدماتی ، امدادی و پلیس راهور به کاروان های راهیان نور ارایه شده که جای تشکر دارد.

وی حضور چشمگیر مردم در کاروان های راهیان نور را تبلور قداست این فرهنگ به ویژه در نزد نسل جوان قلمداد کرد و گفت:برای انتقال فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان ، بهترین راه گسترش کاروان های راهیان نور می باشد.

نماینده ریاست جمهوری درستاد راهیان نور ابرازامیدواری کرد امسال با هماهنگی دستگاههای اجرایی و همکاری متولیان و با توجه به استقبال گسترده مردم بتوان کاروان های بیشتری برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام کرد.

علی الحسینی خطاب به مجریان کاروان های راهیان نور بررعایت نکات ایمنی برای حفظ سلامت مردم توصیه کرد.

وی از سفر اقشار مختلف مردم با خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت :با تدابیر اتخاذ شده امسال تا زائران بیشتری از طریق خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس عزیمت خواهند کرد که دراین راستا خدمات امدادی و خودرویی پیش بینی شده است.

وی افزود:در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش کاروان های راهیان نور، این کاروان ها علاوه بر استان خوزستان به هفت استان دیگر کشور و نیز خلیج فارس را اعزام می شوند.

علی الحسینی از تلاش های مسوولان اجرایی استان های کردستان ، ایلام ، ارومیه،کرمانشاه و به ویژه استان خوزستان در خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور قدردانی کرد.

به مناسبت سی و یکمین سالروز عملیات غرور آفرین فتح المبین ، آیین دعای ندبه با حضور خیل مشتاقان کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی در منطقه عملیاتی فتح المبین برگزار شد.

این مراسم که به طورمستقیم از شبکه اول سیما پخش شد ،پس از اقامه نماز جماعت صبح در کنار معراج هشت شهید گمنام یادمان شهدای فتح المبین برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام ماندگاری از اساتید حوزه علمیه سخنرانی کرد و سپس دعای روح بخش ندبه توسط ˈمرتضی طاهریˈ مداح و ذاکر اباعبدالله الحسین (ع) قرائت شد.

این مراسم به مناسبت سی و یکمین سالروز عملیات غرور آفرین فتح المبین به همت هئیت رزمندگان اسلام و سپاه ناحیه شوش برگزار شد.

عملیات فتح المبین در ساعت سی دقیقه بامداد روز دوشنبه دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۱ با رمز یا زهرا (س) در جبهه جنوب در منطقه غرب شوش و دزفول آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس