کد خبر 202800
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان از برپایی نمایشگاه «زندگینامه امیرکبیر» در اتاق شاه‌نشین باغ فین تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس، حسین یزدان‌مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی ایستگاه راهنمای صوتی گردشگران در باغ فین این شهرستان اظهار داشت: در این ایستگاه گردشگران و میهمانان نوروزی با دریافت تلفن همراه در مجموعه باغ فین با درج کد هر قسمت از این بنای تاریخی می‌توانند، اطلاعات جامع و کامل آن را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور رفاه و آسایش حال گردشگران و معرفی ابنیه تاریخی کاشان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی کاشان، همچنین از برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در باغ فین خبر داد و گفت: برگزاری نماز جماعت با استقبال گسترده گردشگران و میهمانان نوروزی روبرو شده است.

یزدان‌مهر به برپائی نمایشگاه «زندگی‌نامه امیرکبیر» در اتاق شاه‌نشین این باغ تاریخی نیز اشاره و عنوان کرد: در این نمایشگاه که تا پایان تعطیلات نوروز سال جاری ادامه دارد، بیش از 20 تابلو نقاشی و دست‌نوشته از زندگی‌نامه و تصاویر خانوادگی ناصرالدین شاه و امیرکبیر به نمایش گذاشته شده است.

این مسئول، هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی و شناساندن جامع و کامل ابعاد زندگی امیرکبیر به گردشگران و  میهمانان نوروزی به ویژه کودکان و نوجوانان و یادآوری خاطرات گذشته به نسل جدید ذکر کرد.

وی در پایان یادآور شد: در این نمایشگاه که با حضور راهنمایان گردشگری فعال است، میهمانان نوروزی می‌توانند، اطلاعات کامل زیباترین باغ تاریخی ایران زمین را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس