کد خبر 202442
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۸

دبیر ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان گفت: شهرستان گرگان آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی را دارد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، از روابط عمومی و امور فرهنگی ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: برای اسکان مسافران نوروزی هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش استان به عمل آمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ادامه داد: تیم ویژه بررسی فعالیت‌های اداره‌ها از اول تا بیستم اسفندماه 1391 فعال شد و در بازرسی‌های به عمل آمده، موارد قابل پیگیری برای رفع نواقص ابلاغ شد.

وی اذعان داشت: ستاد دایمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی دو ستاد فرعی در قرق و جلین را نیز دایر کرده است تا هرچه بیشتر به خدمات‌دهی به مسافران بپردازد.

جنگل گرگان

روستای تاریخی زیارت گرگان

روستای تاریخی زیارت گرگان

نهارخوران گرگان

روستای تاریخی زیارت گرگان

پارک جنگلی النگدره گرگان

المان بسیج گرگان دومین برج بزرگ ایران

المان بسیج گرگان دومین برج بزرگ ایران

المان بسیج گرگان دومین برج بزرگ ایران

عباسی ابراز داشت: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره‌ها مقرر شد مدیران و یا نمایندگان آنها برای پیگیری وظایف و رفع مشکلات در این ستاد حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: به منظور آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی و رفع هرگونه مشکل بازدید دسته جمعی با حضور مدیران شهرداری، بهداشت، برق، آبفا، انتظامی، منابع طبیعی و سایر اداره‌ها از اماکن و تفرجگاه‌های گرگان انجام شد.

عباسی ادامه داد: ترمینال‌های این شهر با تجهیز ناوگان مورد نیاز آماده جابجایی مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه 48 واحد نانوایی در تعطیلات نوروز در این شهرستان کشیک هستند، گفت: در جلسه‌ای با متصدیان این واحدها، هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع به مسافران نوروزی به عمل آمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان یادآور شد: گرگان آب و هوای معتدل و اقلیم بسیار گوناگون و متنوع دارد. کوه، جنگل و چمنزار، جلگه و دشت، بیابان و شوره‌زار، دریا و خلیج، رودخانه، تالاب و زمین کشاورزی را شامل شده و بنابر سرشماری 1390 حدود 350 هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس