کد خبر 202220
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۸

فرماندار کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن به عید نوروز، از آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان برای ارائه بهترین خدمات به مهمانان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، محسن زرین ماه گفت: کرمانشاه جزو مهمان پذیرترین شهرهای ایران محسوب می شود و همه ساله جمعیت زیادی از مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی بویژه در ایام نوروز این شهر را برای بازدید انتخاب می کنند.

وی افزود: از دیرباز کرمانشاهیان به مهمان نواز بودن شهره خاص و عام بوده اند و صفات پهلوانی و جوانمردی که در وجود مردم این شهر و استان است باعث شده تا مسافران و گردشگران با رغبت فراوان کرمانشاه را برای مسافرت انتخاب کنند.

زرین ماه با بیان اینکه در طول ایام تعطیلات نوروزی، کرمانشاه باید باز هم مهمان نوازی خود را به منصه ظهور برساند،ادامه داد: در این مدت همه اعم از مردم و مسوولین باید دست به دست هم بدهند تا با پذیرایی و استقبال شایسته از مهمانان و مسافران نوروزی، آبروی استان حفظ شود.

فرماندار کرمانشاه گفت :در ایام تعطیلات نوروزی هیچ اداره ای در شهرستان تعطیل نخواهد بود و تمامی آن ها باید تا پیش از سال تحویل شیفت های نوروزی خود را مشخص کنند.

زرین ماه همچنین از دستگاه های اجرایی و بویژه دستگاه های خدمت رسان کرمانشاه خواست تا در ایام تعطیلات نوروز تمام توان خود را برای خدمت رسانی به مردم و مهمانان نوروزی به کار گیرند.

وی در ادامه با مهم و سنگین برشمردن نقش شهرداری و نیروی انتظامی کرمانشاه در ایام نوروز، از آن ها خواست تا در این ایام نسبت به نظافت، پاکسازی و زیبا سازی شهری و همچنین حفظ امنیت مهمانان، اهتمام لازم را به خرج داده و لحظات خوبی را برای مسافران نوروزی به ارمغان بیاورند.

وی گفت: در ایام ایام نوروز 92، شهرستان کرمانشاه یک هزار و 220 کلاس درس در قالب 118 مدرسه را برای مسافران نوروزی با امکانات اولیه آماده کرده است.

وی همچنین از انتخاب پنج محل اسکان برای مسافران نوروزی واقع در بوستان های شرقی، کوهستان، شاهد، کمربندی غربی و میدان آزادگان خبر داد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس