کد خبر 201835
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶

سارا پیلین نامزد معاون ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه در انتخابات سال 2008، باراک اوباما رئیس جمهور این کشور را فردی دروغگو نامید و از حزب جمهوریخواه خواست از ارزش های محافظه کارانه دفاع کند.

به گزارش مشرق، تسنیم به نقل از رویترز نوشت: پیلین، فرماندار پیشین آلاسکا در سخنانی در کنفرانس «عمل سیاسی محافظه کارانه» نزدیک واشنگتن گفت: «باراک اوباما وعده تشکیل شفاف ترین دولت را داد. اما دروغ گفت.»

این اولین بار نیست که یک چهره جمهوریخواه صریحا اوباما را به دروغگویی متهم می کند. پیش از این نیز یکی از اعضای جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در سال 2009 هنگامی که اوباما سرگرم سخنرانی در کنگره بود با فریاد وی را به دروغگویی درباره مساله بهداشت و مهاجران غیرقانونی متهم کرد.
سخنان پیلین با ابراز احساسات شدید حاضرین در کنفرانس مواجه شد. بیشتر حاضرین را نمایندگان جمهوری خواه و فعالان محافظه کار تشکیل می دادند. پیلین به برنامه اوباما برای کنترل تسلیحات در آمریکا اشاره کرد و گفت:« اوباما باید قبل از هر کس از خودش شروع کند.»
وی از جمهوریخواهان خواست به اصول محافظه کارانه پایبند باشد و از پیروزی اوباما بر میت رامنی در انتخابات 2012 درس بگیرند.
وی گفت:«ما اینجا نیامده ایم فقط حرف بزنیم. ما نیامده ایم اصول خود را در مقابل دروازه دولت کنار بگذاریم. این یک بازی است که ما هرگز برنده آن نخواهیم بود. ما آمده ایم اینجا تا  آمریکا را احیا کنیم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس