کد خبر 200753
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۲

منابع محلي در پاکستان اعلام کردند بر اثر انفجار بمب در شهر نوشهره واقع در شمال غرب اين کشور دست کم هفت نفر از جمله سه کودک زخمي شدند.

به گزارش مشرق، باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري شين هوا نوشت: بنا بر اعلام اين منابع ، انفجار حدود ساعت ده بامداد سه شنبه به وقت محلي و نزديک خانه افتخار حسين وزير اطلاع رساني استان خيبر پختونخوا روي داد.پليس اعلام کرد مواد منفجره در لوله فاضلاب در امتداد خيابان کار گذاشته بود و از طريق کنترل از راه دور منفجر شد.

بر اثر اين انفجار هفت تن از جمله سه کودک و يک مامور وظيفه پليس نزديک خانه افتخار حسين زخمي شدند. پليس و نيروهاي امدادي بلافاصله پس از وقوع انفجار در محل حاضر شدند و مجروحان را به بيمارستاني در پيشاور مرکز ايالت خيبر پختونخوا انتقال دادند.

به گفته منابع محلي اين انفجار احتمالا با هدف تهديد افتخار حسين صورت گرفته است که عصر امروز در ميان مردم در شهر پابي واقع در حدفاصل نوشهره و پيشاور سخنراني خواهد کرد.  تاکنون هيچ گروه يا سازماني مسئوليت اين انفجار را بر عهده نگرفته است. افتخار حسين از رهبران ارشد حزب حاکم عوامي ملي پاکستان و منتقد سرسخت طالبان اين کشور بشمار مي رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس