گروه سیاسی مشرق _ همه ساله مراسم «جشن نوروز» و رویکرد دولت به این جشن حاشیه ساز بوده با این حال، این بار دولتمردان « مراسم استقبال از نوروز» را نیز برپا کردند.

مراسمي که ظهر امروز در محل سالن اجلاس و با حضور رئیس‌جمهور و اسفنديار رحيم مشايي و حميد بقايي برگزار شد.

در اين مراسم با حضور اين سه نفر و همچنين اسدالله عباسی سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمع دیگری از دولتمردان از تمبر یادبود نوروز 92 رونمایی شد.

در بخشی از این مراسم، احمدی‌نژاد پس از اعطای نشان به مشایی دست وی را بالا برد و سپس مشایی از تمبر نوروز رونمایی کرد. رئیس جمهور از اسفندیار رحیم مشایی در این مراسم به عنوان مردی بهاری،بهاری، بهاری نام برد.

مشایی نیز در توصیف «بهار» گفت: زیباترین توصیفی که از امام زمان دیده ام «بهار» است.



به گزارش فارس، همچنين رئیس‌جمهور در مراسم ملی استقبال از نوروز از تمبر هوگو چاوز رئیس‌جمهور ونزوئلا رونمایی کرد.

 احمدي​نژاد همچنين نشان فرهنگ را به اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دبیرخانه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد اهدا کرد. اعطای اين نشان در جلسه چهارشنبه هفته گذشته هیئت دولت تصویب شده بود.

در مراسم اهدای نشان فرهنگ به اسفند‌یار رحیم مشایی علاوه بر رئیس‌جمهور، سیدحسن موسوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و حمید بقایی رئیس نهاد ریاست جمهوری و معاون اجرایی رئیس‌جمهور نيز حضور داشتند.

بر اساس همین گزارش، مشایی در این مراسم در سخنانی خود را لایق دریافت این نشان ندانست و گفت: نیمی از مزایای مادی این نشان را به پیشکسوتان فرهنگ و هنر تقدیم می کنم که با بیماری های سخت مواجه هستند تا در درمانگاه ریاست جمهوری هزینه درمان آنها شود.

مشایی افزود: نیمی از آن را به گل های نو رسیده ای که وقت پژمرده شدنشان نرسیده اما پژمرده هستند یعنی به کودکان سرطانی تقدیم می کنم.

اسفندیار مشایی:
ایرانیان همان قوم وعده داده شده خداوند هستند/ امام ما «بهار» است

اسفند‌یار رحیم مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در مراسم ملی استقبال از نوروز با اشاره به اینکه ملت ایران همواره در طول تاریخ نوروز را به عنوان یک میراث معنوی پاس داشته است گفت: نوروز در سطح ملی و در ایران بزرگ و انقلابی به ثبت رسیده و جلوه تمام خوبی‌ها و نیکی‌هایی است که مردمان ایران آن را به ثمر رساندند.

مشاور رییس جمهوری مهر و محبت را مهم ترین و بالاترین صفت ایرانیان عنوان کرد و افزود: این دولت از ابتدای شکل گیری بنای خود را بر مهر گذاشت زیرا در سایه سار مهر می توان هر فضیلتی را داشت.



  • ملت ایران از دیرباز به عظمت و شکوه انسانی اندیشیده، موحد بوده و همواره قدرشناس جایگاه انسان بود.
  • ملت ایران مجموعه‌ای از ارزش‌های الهی است ، ملت ایران با دستانی پر از تاریخ آمده و با نگاهی روشن به آینده‌ای مستحکم نگاه می‌کند.
  • ملت ایران همواره به روشن بودن آینده بشریت اطمینان دارد و این نگاه روشن به آینده مورد تاکید و اذعان جامعه بین‌المللی است،معتقدم ملت ایران همواره بهترین پاسدار تمدن و فرهنگ ایران بوده است.
  • تعامل ما با اسلام یک تعامل زیبا است. ما از اسلام درسهای بسیاری آموختیم و مزد این آموختن را با جلوه کردن ظرفیت‌های اسلام به تمام ملت های جهان گرفته ایم،البته این مسئله به معنای یک قدرشناسی کامل نبوده است و تنها یک تعامل و همفکری بوده است.
  •  این آیه خداوند که خدا وعده داده قوم صالحی را  در زمین جایگزین خواهد کرد که هم آنها از خدا راضی هستند و هم خدا از آنها راضی خواهد بود و نقل است که پیامبر گرامی اسلام دست خود را هنگام خواندن این آیه بر شانه سلمان نهاده است، مردم ایران همان وعده الهی هستند و مقصود ملت سلمان است.
  •  ایرانیان تلاش عظیمی را برای شکوفایی اسلام از خود نشان دادند که شرح آن مثنوی 70 من است.
  •  پرونده ثبت جهانی نوروز پیش از حضور ما در سازمان میراث فرهنگی در جریان بوده است و 10 کشور به قافله‌سالاری ایران اسلامی این اثر را به ثبت جهانی رسانده است.
  •  ملت ایران همواره در عرصه‌های مختلف فضل خود را نشان داده‌اند و فلسفه و عرفان حوزه‌ای بوده است که همواره پهلوانان آن ایرانیان بوده‌اند.
  • زیباترین توصیفی که من از امام زمان (عج) دیده ام تعبیر بهار انسان‌ها بوده است، دنیا بداند که اگر ما امام خود را به دنیا معرفی می‌کنیم امام ما بهار است و این تعبیر تمام انسان‌ها و تمام طبقات را در بر می‌گیرد.
  •  انسان شایسته این است که مهر و محبت را به اطرافیان خود عرضه کند، به نظر من مهمترین صفت برای انسان مهر و محبت است، با مهر است که انسان فداکار می‌شود، با مهر است که انسان خدمتگزار می شود، من نمی‌توانم بپذیرم کسی ادعای دیانت بکند و مدعی پایبندی به ارزش‌های اسلام باشد اما توجهی به مهرورزی نداشته باشد، چنین دینی قابل قبول نیست. کسانی معتقدان واقعی هستند که عشق به ملت و مردم در آنها موج می‌زند.
  • به نظر من ما باید خود را در درون پیدا کنیم، آینده درخشانی که همه منتظر هستند به زودی فرا خواهد رسید و سراسر جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.
  •  این مواهب مادی به هیچ عنوان متعلق به من نیست که بخواهم آن را به کسی اهدا کنم اما 50 درصد از آن را برای درمان پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر در اختیار درمانگاه نهاد ریاست جمهوری قرار می‌دهم و 50 درصد دیگر آن را برای درمان کودکان سرطانی اهدا خواهم کرد.

محمود احمدی نژاد:
تقدیر از مشایی از افتخارات من است/مشایی مردی است بهاری، بهاری و بهاری!

محمود احمدی نژاد امروز در مراسم ملی استقبال از بهار که در سالن اجلاس سران برگزار شد با اشاره به اینکه بهار انسان زمانی است که در آن دوران خبری از غم و غصه نباشد اظهار داشت: در چنین زمانی انسان دیگر مورد ظلم و تحقیر قرار نگرفته و در جایگاه حقیقی خود قرار می گیرد.

وی افزود: همه پیامبران آمده‌اند تا بهار انسانیت را به انسانها یادآوری کنند، ماموریت انسان حرکت از زمستان و رسیدن به بهار است و ملت ایران در طول تاریخ به دنبال بهار بوده است.



رئیس جمهور با اشاره به اینکه ملتی که حقیقت بهار را شناخت و برای نخستین بار به منظور دستیبابی به آن حرکت کرد ایرانیان بودند گفت: در ابتدای هر بهار نوروز قرار دارد که ایرانیان آن را جشن می‌گیرند؛ چند هزار سال است که ملت ایران در آرزوی بهار در سطحی بالاتر با بهار و بهاریان تجدید میثاق می‌کند.

احمدی نژاد ادامه داد: نوروز جشن همدلی ،‌بازگشت به حقیقت انسان و عشق و توحید است؛ اگر ملت ایران پیام زرتشت را گرفت و به پای آن جانفشانی کرد به دلیل آرزوی ملت ایران برای رسیدن به بهار بود.

وی تصریح کرد: زمانی که ملت ایران با آغوش باز اسلام و پیامبر و پیام پیامبر را انتخاب کرد به خاطر عشق ملت ایران به بهار بود چرا که حقیقت بهار را در پیام پیامبر دید و آن را انتخاب کرد. امروز هم ملت ایران دنبال بهار است .

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای تاریخ پاک، مومن، مهربان و عاشق بهار بوده است گفت: ملتی که چندهزار سال به عشق بهار زیسته است ملتی هنرمند است و هنر در ذات ایرانیان است.

* مشایی دلی دارد مانند آیینه پاک و زلال
احمدی نژاد  اظهار داشت: بنده از تمام کسانی که با ایمان به خدا و عشق به بهار زندگی می‌کنند تشکر می‌کنم؛ در این مراسم از یک فرزند برومند ایران تجلیل شد که برای من سخن گفتن از مشایی سخت است اما باید شهادت بدهم این مرد دلی دارد مانند آیینه پاک و زلال، و قلبی مهربان و ایمانی به استواری دماوند و سبلان.

* اشنایی با مشایی عنایت خداوند در حق من
رئیس جمهور با اشاره به اینکه بنده مشایی را از 28 سال قبل می‌شناسم گفت: این آشنایی جز عنایات خداوند متعال نسبت به بنده بود. چرا که مشایی مدیری است با تدبیر و مسلط،‌مرد اخلاق ،‌هنر و عشق با تلاش استثنایی‌اش

*‌ مشایی فردی صاحب اندیشه و نظریه در حوزه مدیریت جهانی است
وی ادامه داد: خیلی افراد به جهانی شدن نوروز کمک کردند اما تلاش استثنایی و نقش مشایی بود که منجر به ثبت جهانی نوروز شد؛‌هر فردی که با ایشان ملاقات کنند شیفته اخلاق و رفتار وی می‌شود چرا که صاحب اندیشه و نظری است بخصوص در مسایل بنیادین و اساسی جهان رابطه انسان با خدا و مدیریت جهانی است.

* این جزو افتخارات زندگی من است که از مشایی تقدیر کرده‌ام
احمدی نژاد گفت: بر خود وظیفه دیدم به نمایندگی از ملت ایران از مشایی بعنوان یکی از فرزندان شایسته ملت تقدیر کنم؛ البته من برای نصب مدال فرهنگ و هنر از ایشان اجازه گرفته ام و این را جزو افتخارات زندگی خود می‌دانم که علی رغم تمام هیاهویی بی بنیان خداوند متعال این توفیق را به من داد به نمایندگی از ملت ایران از یک فرزند بروند کشور تقدیر کنم.

وی در پایان گفت: اگر بخواهم مشایی  را در یک کلمه معرفی کنم باید بگویم که او مردی است بهاری، بهاری و بهاری .

*** حاشیه‌های این مراسم به شرح زیر است؛

- احمدی‌نژاد پس از اعطای نشان به مشایی دست وی را بالا برد و سپس مشایی از تمبر نوروز رونمایی کرد و یادداشتی را روی آن نوشت.

- داریوش ارجمند در این مراسم در کنار حدود 20 نفر از بازیگران تلویزیون و سینمای ایران حضور داشت که با قرار گرفتن به روی سن، گفت: هرگز ایران را نمی‌توانستم یکجا ببینم اما در این مراسم این اتفاق افتاد، نقطه وصل ما دین ما و ایران ما است؛ به تخت جمشید همانقدر می‌بالم که به مسجد شیخ‌لطف‌الله می‌بالم، ایران بدون اسلام در ذهن من غیر قابل تصور است.

- صابر خراسانی، شاعر نیز در این مراسم شعرخوانی کرد که مضمون یکی از اشعار آن مربوط به ایران بود و مصرعی از آن را که خواند مکرراً مورد تشویق احمدی‌نژاد و مشایی با کلمه «احسنت» مواجه شد، مصرعی از شعر صابر به این ترتیب است: «غبار سرزمینم را به دنیایی نخواهم داد»

- در این مراسم ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بجای سخنرانی تنها به تبریک سال نو به زبان زابلی اکتفا کرد.

- در طول سخنرانی اسفندیار رحیم مشایی به روی سن، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور نیز در کنار او ایستاده بود؛ مشایی در سخنرانی خود گفت: بنده شایسته چنین نشانی نیستم و این نشان را از نظر معنوی باید تقدیم ملت ایران کنم، 50 درصد از مزایای مادی آن را به پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر برای هزینه‌های درمان و 50 درصد دیگر را به گل‌های نو رسیده‌ای که وقت پژمرده‌شدن آن‌ها نرسیده بود اما الان پژمرده‌اند یعنی کودکان سرطانی تقدیم می‌کنم، در آستانه بهار دعا می‌کنم که در فصل رویش، این‌ها ریزش نکنند.

- احمدی نژاد در سخنرانی خود اعلام کرد برای من سخن گفتن از جناب‌آقای مهندس مشایی سخت است اما باید شهادت بدهیم این مرد، دلی دارد مانند آئینه، پاک و زلال، قلبی دارد مهربان، عاشق همه انسانها و ایمانی دارد به استواری دماوند، الوند، دنا و سبلان.

- احمدی نژاد در ادامه سخنان خود آشنایی با مشایی را جزء عنایات اصلی خداوند دانست و گفت: من ندیده‌ام کسی با ایشان بدون اراده قبلی ملاقات کند و شیفته اخلاق، منش و بزرگی ایشان نشود، ایشان صاحب اندیشه‌ است، صاحب نظریه است، در زمینه‌های گوناگون بخصوص در مسائل بنیادین جهان، رابطه انسان با خدا و مدیریت جهانی.

- رئیس جمهور گفت: بنده برای نصب مدال از ایشان اجازه گرفتم و این را جزء افتخاراتم می‌دانم که علیرغم تمام هیاهوهای بی بنیان خدا این توفیق را داد که از فرزند برومند  ملت تجلیل کنم.

- احمدی نژاد در پایان سخنانش مشایی را این‌چنین عنوان کرد: مشایی مردی است بهاری بهاری بهاری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 152
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • حسن ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    "....مشایی در این مراسم در سخنانی خود را لایق دریافت این نشان ندانست...." اینبار را خدا وکیلی راست گفته است!!!!؟؟؟ و البته بقیه اش.............
  • امید 17ساله ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 2
    انحراف و انحراف و انحراف و همچنان انحراف ادامه دارد! یه حسی بهم میگه فتنه ی بهار خیلی زودتر از فتنه ی قبلی نابود میشه به امید خدا!
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    2 0
    درود خداوند و رسولش و تمامی انس و جن بر مهندس کبیر اسفندیار رحیم مشایی
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    امام علی(ع):مواظب افکارت باش که گفتارت می شود. بهار=ظهور
  • kazem ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    1 0
    شاید ایشون بتونه مردمو از گرونی نجات بده.
  • یک نصیحت به مشرق ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مشرق چرا انقدر اخبار مشایی رو داری پوشش میدی؟ چرا خواسته یا نواخواسته باعث مطرح کردن مشایی میشی؟ مشایی یه جمله ی معروف داره که میگه : بد خبری ، بهتر از بی خبری.یعنی اگه آدم تو رسانه ها اخبار بد روهم داشته باشه بهتر از اینکه اخباری نداشته باشه .به عنوان یک برادر کوچکتر ازت درخواست می کنم که به مشایی کمتر بپرداز و مطرحش نکن. مچکر. ببخشید.التماس دعا
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    خودخوهی و کبر منشاء همه بدبختی ها و انحرافات است. خودخواهی پیچیده ای از این جنس که در میان این همه انسانهای والا و استوانه های تقوا در طول هزار و اندی سال گذشته، بنده و مرادم انسانهای بسیار ویژه ای هستیم که هم فهم عمیق و نوینی از مهدویت و امر مهدوی داریم و هم ارتباط ویژه ای با آن دردانه هستی داریم، کار این بنده خدا را به اینجا رسانده است و همین علو متکبرانه را هم می خواهند به کل ملت تعمیم دهند که ملت ایران هم بین همه انسانها یک تافته جدا بافته است و ... جالب اینجا است که اتفاقا فهم و برداشت بسیار قشری و سطحی این دو نفر از مقوله های بسیار عمیقی چون فرهنگ و دین در بسیاری موارد کاملا مشهود است و با راسخون در علم که تاویل قرآن و دین را باید از آنان آموخت، فاصله ای کهکشانی دارند. متاسفانه عاقبت این خودخواهی پیچیده هم به تقابل با همین ملت خواهد انجامید، آنجا که ادامه صدارت آنها را نخواهند و اینان هم مصرانه در پی تحمیل خود بر مردم بر خواهند آمد. والعاقبة للمتقین تلک الدار الآخرة نجعلها للذین لا یریدون علوا فی الارض و لا فسادا
  • ایمان ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    از سپاهیان و بسیجیان عزیز میخواهم جلوی جریان انحرافی بایستند و این جریان را از بین ببرند
  • امید ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    پناه بر خدا...
  • شقایق ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    چه زمانی ملت ایران این نمایندگی را به احمدی نژاد دادند که از مشایی تجلیل کند؟
  • آشنا ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مگر فتنه قبلی نابود شده؟ اگر شده پس این همه داد و نعره در باره فتنه چیست ؟ شما نوجوانی بعد حس ات جواب نمیدهد حس خورده میشی
  • جلیل ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    راستی اگر انتخابات توی فصل پاییز بود اون وقت مشایی مردی بود پاییزی پاییزی پاییزی؟
  • زنده باد بهار ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مشایی لایق این نشان بود چشم حسودان بی بصیرت کور
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    کلا در توهمی شما
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    شما نماینده ایرانی؟
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    چرا فقط نظرات ضد مشایی چاپ میشه؟ می خواهید روحیتون خراب نشه؟
  • شریفیان ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مگر احمدی نژاد بادی گارد مشایی بوده در زمان سخنرانی کنارش ایستاده ببخشید متوجه شدم بعنوان یک مرید در کنار مریدش ایستاده بود. عجب از قدرت کهمدیر جهان ودهها تخصص دیگه به آدم میده
  • سينا ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    ولي امام ما سيد علي خامنه اي نايب امام زمان است
  • ضایطی ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    روزگارت سیاه ای دنیا ای خناس وسوسه گر ای زیباروی سیه سیرت روزگارت سیاه ای قدرت ای قدرت ای قدرت
  • شقایق ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    دنیا مرگت باد که باز هم بازی کردی وبازهم بازی کردی اکما پیروز بازی کثیف تو مریدان وبسیجان مخلص روح الله در رکاب قائدنا الخامنه ایی هستند.
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    یه حسی بهت نمیگه 17 سالته هنوز تجربت کمه؟ من بهت میگم
  • بسطام ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    خدایا امام را به منتهای پاداش واجر الهی برسان که با تشکیل ارتش 20 میلیونی چه روزهایی را که پیش بینی کرد. ما جان برکفنان بسیجی آماده اجرای فرمان سیدنا الامام الخامنه ایی هستیم واز تارهای عنکبوت هراسی نداریم از موساد وبازیهایش از سیا وبازیهایش هم هراسی نداریم. یا زهرا (س)
  • بنده خدا ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    زنده باد مشایی
  • شراره ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    خب درست گفته ایشان میتونه بره در خونه شون مراسم بگیره وابراز محبت کنه ؟مگر کار درستی کرده که ناشناس بی نام ونشان سوال انحرافی میکنه که شما نماینه ایرانی ؟ منه هستم دوستام هم هستن کار غلط غلطه خصوصا که وقتی بیخود باشه ،بی موقع باشه،مثل اینکه یکی داره غرق میشه(مشکلات خاص معیشتی واشتغال جوانها ومردم ) ومسئول استخر پای استخر مراسم دوست دارم برای رفیق 28 ساله اش بذاره / من یه آدم معمولی هستم وسیاست هم حالیم نیست ولی اینروزها احمدی نژاد کارهای عجیبی میکند؟؟؟؟؟
  • مست جام الست یعنی ولایت ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    اینجا روسیه نیست که مشایی بشود مدودف {در این انتخابات شاید بعضیها مدعی نیابت از اما م مهدی عج شوند و یا بالاتر مدعی امام مهدی عج بودن بکنند}
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    سلام بر تو ای بهار انسانها . سخن حقی که استفاده باطل از آن میکنند
  • امیر ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مشایی ؛ زرششششششک
  • وحید ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    زنده باد بهار مرگ بر مشرق یا بعبارتی المشرق
  • ایمان ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    اسم انتخابات 92 میاد یاد این بیت میافتم شب تاریک و بیم موجو گردابی چنین حایل کجا دانند حال ما سبکباران ساحلها
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    فقط میتونم بگم خاک تو اون سرت ناشناس با اون درود فرستادنت
  • امین ابان 52 شرکت ستاره ایران ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    بنظرم اگه آقای مهندس مشایی ناراحت نشن دکتر احمدی نژاد آن بزرگوار را از مادرش بهتر شناختن.او صفتهای بزرگان را دارد.در واقع او یک انسان کامل واستسنایی ست.خدا نگهدارش باشد
  • حیدر ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    خدایا! به داد همه ما برس فلسطین و سوریه و عراق اشغال صهیونیزم ایران دیگه حوصله فتنه بهاری نداره
  • ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مرید در کنار مرید؟؟
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    این جریان تخیلی وجود خارجی نداره چی رو از بین ببرن؟
  • امین ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    عامل گرونی دقیقا ........ هستند.
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مرد خدل مشایی
  • رضا ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    ازینهمه تخریبو تهمت و هتک حرمت چی گیرتون میاد؟ خداوکیلی این تیتر مغرضانه که کلمات رییس جمهورو مشایی را پشت سر هم ردیف کردید چه ربطی به متن گفتار اندو داشت چرا با سیاست ماکیاولی میخواید بهرطریق ممکن رقیب را از صحنه در کنید حتی اگرهم هدف رقبای رییس جمهور رای نیاوردن طیف حامی او باشد این راهش نیست مردم نسبت به این همه تهمت و افترا واکنش معکوس نشان میدهند مردم فهمیند و میبینند
  • مهدی ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    بی سواد درج نه چاپ
  • mehdi ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    فقط لبیک یا خامنه ای. لعنت بر اونا که که فکر مردم کشورشون نیستند لعنت بر فتنه گر
  • امید 17ساله ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    این فتنه زودتر نابود میشه چون مردم چشم و گوششون باز شده!
  • جوال دوز ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    سنش کمه اما عقلش از امثال شمایی که نظر میدید بیشتره.
  • ابوالفضل ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    کسی که افکار و رفتارش زمستانی و یخی است چطور میتونه بهاری باشه؟ناشناس حرف مفت نزن مهندس کبیر!!!!
  • جوال دوز ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    درود خدا بر پیامبر و آل طیبین و طاهرینش و لعنت خدا بر دشمنان منافق امام مسلمین و زعیم مسلمین. خداوند شر این دشمنان که تیشه به ریشه اعتقادات ناب اسلامی با نام اسلام میزنند را از سر جامعه شیعی کم و به خودشون باز گرداند.
  • جوال دوز ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    درسته که مطرح کردن این آقا درست نیست اما افشا گری این آقا در راستای بصیرت دهی خواهد بود. نمی شود بصیرت دهی کرد اما نامی از دشمن نبرد. لاجرم مجبور به نام بردن هستیم اگر چه مطرح شود. نمونه بارز قرآن است که با مطرح کردن نام شیطان بصیرت خلق رو نسبت به مکاید شیطان فزونی می بخشد. ان الشیطان لکم عدوا فاتخذوه عدوا ( شیطان برای شما دشمن است پس او را دشمن بگیرید ).
  • متعجب ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    نشان فرهنگ؟؟؟ یعنی کس دیگه ای تو این مملکت لایق این نشان نبود که به ایشون دادن این همه هنرمند و ایران دوست و... هستند اونوقت نشان فرهنگ رو به یک آدم تماما سیاسی اعطا میکنن؟ واقعا که ..........
  • جوال دوز ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مدل مدل پوتینیه. آقای احمدی نژاد اینجا روسیه نیست و شما پوتین نیستی. این کشور صاحبی دارد که آن صاحب را نایبی است بر حق که کلامش فصل الخطاب و مردمش گوش به فرمان کلام نایب صاحب کشورند.
  • جوال دوز ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    اگر منظورت همین استسنایی هست که نوشتی و منظورت این استثنایی نیست آره تو راست میگی عزیزم.
  • جوال دوز ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    اتفاقا خدایا ما سرمون درد میکنه برای همین فتنه بهاری چرا که کار ماست نشاندن دشمن سرجا پس چه باک از دوباره نشاندنش سر جا. حالا میخواد از نوع مهندس و معمارش باشه که ۸۸ توش اوستا شدیم یا از نوع دکترش که بعد از ۴ سال تو اون دکترا رو گرفتیم.
  • مصطفی ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    بهار مشایی همان زمستان قبل از انقلاب است. اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    خوش باشید
  • محمود ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    چقدر خودشونو تحویل میگیرن اینا بابا.نشد رفیق یه رییس جمهوری.رییس مجلسی چیزی بشیم.شانسم نداریما خداییش.
  • ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    عالی بود
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    قربون توی با بصیرت البته تا بصیرت رو چی تعریف کنی
  • درویشی ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    طلایی که عیار نداره ارزش هم نداره چون ناب نیست این تفکرات مثل کف روی آب میمونه چرا که از اسلام ناب محمدی گرفته نشده . انقلاب درخصوص این نوع از هجمه نیز واکسینه شد بعد ازجریان سازندگی واصلاحات . خدایا پناه می بریم به تو از شر شیطان .
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    کوفت کوفت کوفت درد درد درد
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مگه نظری طرفدار مشایی هم هست؟؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    فتنه قبلی هنوز ادامه داره بچه جون
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    خدا را شکر که مخالفین ما را از بی ادبها قرار داده
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    شما پستت دقبقا چیه عزیزم ؟؟؟
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    دلتونو به این + و _ ها خوش نکنید . فردای انتخابات میبینیم همدیگه رو .
  • رضا ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    شهید آوینی:ای شهید دستی برآور و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را از منجلاب خاک و گِل بیرون کش آیا خواهد رسید روزی که بلبلی دیگر در وصف ما سرود شهادت به سراید. سکوت و صبر راهی است که رهبر انقلاب فرمودن بنده فعلا نصیحت میکنم . . . ما در مقام نصیحت نیستیم اما میتوانیم صبر کنیم و به نصیحت ها گوش بدهیم و زود قضاوت نکنیم نه درود بر کسی بفرستیم و نه لعنت بر کسی بفرستیم نه تایید کنیم نه انکار سکوت و صبر به نظر بنده حقیر راه خوبی است
  • احمدی ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مشایی این حزب اللهی ها را به جان هم می اندازد این همان فتنه ای است که بدتر از 88 است آن روز طرف را می دانستیم چه کسی است اینجا نه فقط همین بس است که فتنه از دل حزب اللهی ها بیرون می اید
  • داود ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    اشتباهی منفی دادم
  • رضوان ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    تعامل با اسلام!!!!!!!! اسلام تمام وجود ماست ، اعتقاد و مبنای همه شئون ماست. وای بر شما که از اسلام ارزنی نفهمیدید...
  • سرباز ولایت ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    خدا همه رو عاقبت به خیر کند..... دیدید قدرت چه میکند......... ما فقط پیرو ولایت هستیم فدائیان رهبریم .مرگ برجریان انحرافی....
  • ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    خوش به حال کور ها چون مشایی رو نمی بینن!
  • mahmood ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    مشرق معلومه تا هم فیها خالدونت می سوزه
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    فتنه نابود نشد! به لطف خداوند و با حمایت قاطع مردم از انقلاب و رهبری، فتنه بی اثر شد
  • محمدرضا ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    کذب الوقاتون، کذب الوقاتون، کذب الوقاتون
  • اسماعیل ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    زنده باد تشیع زنده باد ولایت
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
    0 0
    جن و خوب اومدی چون هم کیش بهاریان
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    با رفیقش پاشه بیاد قم!!!
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    عامل گرانی منجی گرانی نمیشود
  • رضا ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    احسنت
  • رضا ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    درود جن کافیه
  • سعيدرضا ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    دوستان عزيز........... توجه كنيد............ تا رهبري مثل امام خامنه اي سايه اش بر سر ماست امثال اين بهار!!!!!!!! و تابستان و زمستان و پايير كاري از دستشون بر نمياد ........ اينها فقط با دست و پا زدن بيشتر در منجلاب خود فرو مي روند. نگران نباشد....... دعا كنيد به جان رهبرتون................ اللهم عجل لوليك و وحفظ قائدنا
  • رضا ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    وجود داره نمیبینی فتنه بهارو؟ نمیبینی انحرافو؟
  • رضا ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    نه بابا؟ بعد چقدر میگیری یارانه؟
  • ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    مشایی کارش درسته. جانم فدای مشایی
  • رضا ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    اينا انسان کامل را نستجيربالله با بقال سركوچشون اشتباه گرفتن!
  • محمود ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    تورو خدا کسی می فهمه آقای مشایی اصلا چی میگه طرف حرف بلد نیست بزنه می خواد ریئس جمهور بشه فقط لج کرده وگرنه می دونه مشایی اصلا تعطیله
  • سید اکبر کولر ساز ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    میگن خبر نهاد ریاست‌ جمهوری هم آجیل نخریده است اخه نهاد که عید تعطیله آجیل برای چی میخواست
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    مسئولان به هوش باشند مشروطه وفراماسونری تکرار میشود
  • جمعي ازكانونهاي فرهنگي هنري تهران ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    آقاي احمدي نژادلطف كردندوازطرف خودشان اين مدال رابه آقاي مشائي دادند.؟ ملت ايران راسهيم نكنندونفرمايندازطرف ملت ايران اين مدال رابه ايشان دادند ماوقتي نشان ومدالي رابه كسي ميدهيم كه موجبات رضايت حق تعالي ، امام زمان ارواحناله الفدا ومقام عظماي ولايت رافراهم آورد؟ نه اينكه موجبات ارضاءنَفس فردخاصي باشد...
  • مصطفی 20 ساله ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    به خاطر تذکر و یادآوری فتنه 88 هست که فتنه 92 حتی شروع هم نمیشه دم جوونای با غیرت ایرانی گرم ، نه به خاطر این که خودمم جوونم ، به خاطر اینکه همه نارنجک به کمر بسته ( هم جنگ نرم و هم جنگ با امریکا ) منتظر دستور رهبرن
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    این سخن احمدی نژاد درتوصیف مشایی که گفته است: «مشایی مدیری است با تدبیر و مسلط،‌مرد اخلاق ،‌هنر و عشق با تلاش استثنایی‌اش و....»
  • مسیردوست ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    رئیس جمهور گفت: بنده برای نصب مدال از ایشان اجازه گرفتم و این را جزء افتخاراتم می‌دانم که علیرغم تمام هیاهوهای بی بنیان خدا این توفیق را داد که از فرزند برومند ملت تجلیل کنم. آقای احمدی نژاد به عنوان کوچکترین عضو خانواده ایران بهتون پیشنهاد می کنم یه سرهم به سایر فرزندان برومند ملت هم بزنید به اونهایی که دیروز فرزند بودند و اما الان از پدر هم پدربزرگ تر شده اند، جانیاز شیمیایی که یکسال در انتظار پیوند کبد بود ولی آخرش هم نوبت بهش نرسید آخه از ما بهترون هایی مثل اون عزیز بازیگرمون بودند که سر یک هفته یه کبد تروتمیز بهش رسید، آخه تا وقتی این فرزندان برومند ملت هستند دیگه کسی کاری با پیرمردها نداره!!
  • اقای مربوطه ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    دستت درد نکنه بعد از مدتها کلی خندیدیم.... هم عکسش سوزه بود هم مطلب
  • مهدی ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    چرا مشرق نظر همه رو نمیذاره .نظرها رو گلچین میکنه. به نظر من مشایی یم فراماسونر با رتبه 33 است .همه ی علما میگن مشایی تو صحبتاش مشکوکه.حراش با اسلام و ائمه همخانی نداره ....
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    خدل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بنده خدا ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    با سلام /یک مطلبی را می نویسم امید است که بر آن تامل کنید/بیشتر دختران وخانواده عروس قبل از ازدواج فدایی داماد هستند وتمام معایب او را حسن می گویند/ولی پس از ازدواج دشمن خونی داماد می شوند وحتی مزیت های اورا هم منفی تلقی می کنند...
  • نام آشنا ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    خواهشا به جای اینکه دهنت رو باز کردی و عربده میکشی از اون همه سلولهای مغذی که آکبند گزاشتی توی کله ات استفاده کن... فقط درود مختص اماممون خامنه ای و امام اصلی و علی الابدمون حجت ابن الحسن العسکری هست نه انسانهایی بی ارزش و کم فهم و بی بصیرت و مخالف نظام و فقه و اسلام و مردم و دوست دشمن
  • قائم ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    مشایی:شیخ احمد احسائی نسخه 2 این برادرمون یک دفعه بیاد خودش رو امام زمان معرفی کنه همه رو خلاص کنه چه کاری این همه همایش. امام رضا(ع):شیعه و از ما نیست کسی که مسئولیتی را بپذیزد و در انجام آن کوتاهی کند.
  • قاسم ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    امام خمینی(ره): ولی فقیه وصی رسول اکرم (ص) و در زمان غیبت امام مسلمین است. پس پیرو رهبر و گوشمان به دهان ولی فقیه باشد تا راه را گم نکنیم. و بصیرت و فرقان و توانائی تشخیص حق از باطل، «تقوا» است. پیامبر اکرم(ص): ادب نیکو زیور خرد است.
  • قاسم ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    سخن گهر بار مولا بر روی چشممان ولی منظورت از بهار=ظهور چیه؟! کذب الوقاتون در غیاب امام زمان(عج) ولی فقیه، امام مسلمین است پس گوشمان به دهان ولی فقیه باشد نه این افراد بهاری که کمترین سواد دینی ندارد و نظراتشان غیرکارشناسانه و غیر متخصصانه است.
  • قاسم ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    يكي اؤ عوامل گرانی غفلت از بازار و بازرگانی است به جای رسیدگی به مردم طرف میاداز طرف ملت به رفیق خودش مشائی نشان میده! مردم به فکر نون شبشان هستند نه به فکر نشان دادن به فلانی!!!!
  • قاسم ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    ملت و مرىم ايران خردمند و دانا و هوشیارند هر انسان عاقلی که حرفهای بی بنیان مشائی رو که گوش میده خنده اش میگیره چطور شما فکر می کنید این شخص طرفدار داره که نظراتشون منتشر بشه؟!!! یک مقدار بیاندیشدید قطعا اندیشه و خرد شما به یاری تان خواهد شتافت. مخلص شما هموطن
  • قاسم ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    مهدی جون! ادب نیکو زیور خرد است. ( پیغمبر اکرم ص)
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    الهم عجل عواقب امورنا خیرا خدایا پناه میبرم به تو از فتنه های آخر الزمان از گوساله های سامری ..
  • امیر ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    تو تاریخ ثابت شده هرکس از ولایت فاصله گرفت عاقبت به خیر نشد متاسفانه ....
  • ساسان ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    از وقتی مشرق درباره آقا مشایی بیشتر نوشت مرا شیفته خودش کرده
  • سعید ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    خداوند همه ی مارا به راه راست هدایت فرماید واین کبر و غرور و پیروی از هواهای نفسانی انسان را به هلاکت می کشاند تا جایی که از یک انسان ضعیف تا حد معصومین تجلیل می شود.
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    "امام ما بهار است." تعبیری اسات زیبا که ظاهراً در احادیث هم هست. اما از این ترس دارم که با سوء استفاده از این تعابیر امام (عج) در آینده به صورت یک مفهوم به جامعه ارائه شود و "شخصیت حقیقی" که: 1- انسانی است زنده 2- دارای پدر و مادر معین 3- در بین مردم زندگی عادی دارد 4- از نسل پیامبر(ص) و از فرزندان امام حسین (ع) است. 5- و ... دیگر مشخصات یک "انسان حقیقی" مورد تردید قرار گرفته و بابیت جدید شکل بگیرد. پناه می بریم به خدا از فتنه شیطان یا مهدی ادرکنی
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    با هم محشور شید
  • محمدعلی ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    کی 12مرداد 92 میشه؟ چه صبری داره آقا
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    وقتی که خصم منتظر یک بهانه است آیاجدال وجنگ در این روزها رواست این رهبر عزیزدلش خون شده ایخدا حتما دوباره گفته که عمار من کجاست؟ امواج فتنه میرسد از هر طرف ولی کشتینوح را چه غم ازورطه یبلاست این انقلاب کشتی اولاد احمد است این پور حیدر است که بر عرشه ناخداست
  • ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    همزمان دستهایی در داخل وخارج ازکشور با دامن زدن به فتنه اقتصادی قصد ایجاد نارضایتی در میان مردم و بهره گیری ازآن در راستای انتخابات آینده را دارند .ولی مردم بصیر با صبر انقلابی کام دشمنان را تلخ خواهند نمود
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    بعد از34 سال هنوز در صحنه پیکاریم بصیرت لازم است وبه دشمن شناسی محتاجیم تا نا اهلان و نا محرمان بر امور انقلاب حاکم نشوند
  • انسان ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    تو دیگه چقدر احمقی که مشایی رو قبول داری اون پسره 17 ساله هزار بار عقلش از تو بیشتره برو و در توهماتت باش
  • انسان ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    زنده باد رهبر عزیزمون آیت الله خامنه ای
  • انسان ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    ما تابع و مطیع ولی فقیه هستیم مطیع رهبریم والسلام
  • ناشناس ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    زنده باد مشایی بهاری بهاری بهاری.
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    مشایی خودش همیشه خبرساز میشه داداش
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    امیدوارم شمادوست عزیزیکباربه سخنان ایشون گوش بدی بعدبگی ایشون حرف زدن بلد نیست
  • سرباز رهبر ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    جانم فدای رهبر همه مطیع و گوش به فرمان رهبریم و مشایی زمین می خوره انشالله همه باید فقط به حرف رهبر گوش کنیم باید جلو جریان انحرافی را با یاری خدا بگیریم برای احمق هایی که طرفدار مشایی هستند متاسفم و امیدوارم به راه راست هدایت بشن
  • سرباز ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    وای تو چقدر احمقی که بر اسکولی همچون مشایی درود می فرستی برو کشکتو بساب خیلی از مرحله پرتی بیچاره خدا هیچ وقت به مشایی درود نمی فرسته ...
  • دانش آموز مسلمان ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    ما به احمدی نژاد رای دادیم چون ولایت مدار بود- ما از مشایی متنفریم مشایی آرزوی ریاست رو به .. میبره-
  • قانون اساسی ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    وقتی قانون اساسی را درست اجرا نکنیم از این هم بدتر خواهد شد
  • سپهر ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    قبلا نوشتم مشرق منتشر نکرد دوباره مینویسم: برادرانی که هنوز از احمدی نژاد حمایت میکنید.....
  • سمندون ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    خدا نگهدار
  • صالح ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    خدا نگهدارد سید و سالارمان امام خامنه ای را که اگر نعوذبالله نبود خدا می داند چه می کردند این نامردمان
  • سعید امامی ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
    0 0
    ما زنده ایم
  • ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    لطفا بیانات رهبری را هم فراموش نکنید: «بنده با اينجور كارها مخالفم... آن كسانى كه اين كارها را ميكنند، اگر واقعاً حزب‌اللّهى و مؤمنند، خب نكنند. مى‌بينيد كه تشخيص ما اين است كه اين كارها به ضرر كشور است، اين كارها به نفع نيست. با احساساتشان راه بيفتند اينجا، آنجا، عليه اين شعار بدهند، عليه آن شعار بدهند؛ اين شعاردادن‌ها كارى از پيش نميبرد. اين خشمها را، اين احساسات را براى جاى لازم نگه داريد... اگر چنانچه به اين حرفها اعتنائى ندارند، آنها كه خب حسابشان جداست؛ اما آن كسانى كه به اين حرفها اعتناء دارند و مقيدند كه برخلاف موازين شرع حركت نكنند، بايد مراقبت كنند، از اين كارها نكنند...»
  • استفاده ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    امیدوارم آقای مشایی با ایمانی کامل و نمازی دقیق و هوشی سرشار و روانی سالم و مغزی بی عیب و طراوتی ماندگار و بهاری جاودان پا به عرصه ی انتخابات گذارد و شکست سختی را تجربه نماید. هواداران ایشان بسیار زیادند و من می ترسم که بشود.
  • سعید امامی ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آشنا.. یعنی میخای بگی فتنه بهار پیروز میشه؟! خیلی رو دارید بخدا..
  • ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    بنده مشایی مینوشتی فقط منحرف بودی اما الان منافق هم هستی
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    همه رو باهم قاطی نکن فقط اصلاحات و بهاریون مشکل دارن
  • حامد ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    بااين كه مخلف مشايي هستم ولي در سخنوري بهترين فرد درايران است با حرف هايش مخ همه را ميزند
  • حامد ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    در كشوري كه سايه افراد كوچك بزرگ شود انجا غروب نزديك است
  • مسافر ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    کور باد چشم دشمنان آقاجان ما
  • دوست ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    به امید خزان بهار
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    تکیه انحراف بر عقایدمردم...امام زمان عج.... و نقاط ضعف بزرگی همچون اقتصادوفقر است.آگاه باشید.
  • سعیدجون ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    "زنده باد بحار"
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    ماهم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • جواد ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    خدایا انشالله این فتنه بهار برایشان جنهمی شود که در آن بسوزند
  • ناشناس ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    بشمار
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    من مطمئنم که مشایی لایق این نشان بود چرا دارین از حقیقت ....
  • ایرانی غییوور ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    تو ایران بحث سیاسی به سن و سال نیست چون همه شعور سیاسی بالا دارن حالا تو هر سنی که باشه،آفرین به امید و افراد امسال امید زنده با ایران اسلامی و مردمان ولایت مدار اون نه افرادی امسال مشایی که حسابی بوی بووووق می دن
  • علی ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    فتنه ها مثل دانه های تسبیح یکی یکی خواهند آمد فقط بصیرت انسانهاست که چگونه ازمیان هوای بشدت غباری عبورکندوخودرا باسلامت به مقصد برساند
  • ایرانی غییوور ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    آخی چیکارش دارین بچه رو ،طرفداره دیگه این همه حرف شنیده داره گریش می گیره آخییییییی
  • ایرانی غییوور ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    راحت باش خودتو خالی کن فضای مجازی جای این کاراست دیگه
  • ایرانی غییوور ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    خیلی باحالی جوال دوز جوابای خوبی میدی باریک الله
  • ایرانی غییوور ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    0 0
    مردم خیلی فهمیدن و خیلی هم خوب می بینند چه این تیترهای مغرضانه باشه یا نباشه ،چون هم خوب دیدن و هم خوب شنیدن حسابی بصیرت پیدا کردن و سخن حق از ناحقو خوب تشخیص میدن شما خودشو ناراحت نکن
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    مواظب باشید جاده در دست اقدام است
  • ناشناس ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    0 0
    راسته كه ميگن مشايي مرتاضه؟؟؟؟!
  • ناشناس 2 ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
    0 0
    ول کنید این حرفا را یه فکری به حال گرونی کنید به خدا مردم در عذابند خیلیا هستند که شاید شبا گشنه می خوابند من و خانواده ام که دیگه با غذای خوب خداحافظی کردیم شما را نمی دونم
  • فدایی رهبر ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
    0 0
    بخشید اشتباهی منفی دادم.
  • بهزاد ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
    0 0
    سلام وقتی امام عاشقان غایب است اطاعت از خامنه ای واجب است
  • ناشناس ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
    0 0
    خیلی براتون متاسفم مگه مشایی کیه که اینقدر بش بها میدید اصلا تا الان کجا بوده؟؟؟؟ اصلا به خدا وپیغمبر خدا وامامان اعتقاد داره؟؟؟؟
  • مجتبی ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
    0 0
    احمدی نژاد رستگار میشد اگر مشایی نبود...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس