کد خبر 199780
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۲

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ازهوشمندسازی بیش از یک هزار و 500 مدرسه شهر تهران در سال تحصیلی 92-91 خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، سید علی یزدی‌خواه گفت: تا کنون بیش از یکهزار و 500 مدرسه شهر تهران از مجموع 14 هزار و 800 مدرسه، هوشمند سازی شده است و تا دو سال آینده تمامی مدارس شهر تهران هوشمند سازی می شود.

وی درباره نحوه هوشمندسازی مدارس و ارائه تعریفی از مدارس هوشمند، افزود: در مدارس هوشمند، سیستم های رایانه ای، پرده هوشمند، ویدئو پروژکتور راه اندازی شده است، ضمن آنکه محتوای کتب نیز به صورت الکترونیکی در اختیار دانش آموز و معلم قرار می گیرد تا معلم به صورت الکترونیکی آموزش های لازم و موثر را به دانش آموز دهد.

به گفته یزدی خواه، آموزش الکترونیکی به دانش آموزان موجب  یادگیری پایدار و جذاب دانش آموز می شود و این موضوع قطعاً کمک شایانی به رشد علمی دانش آموزان می کند.

دبیرستانهای تهران تک نوبته شد

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین درباره تک نوبته شدن مدارس شهر تهران نیز توضیح داد: تا سال گذشته 6 دبیرستان تهران دو نوبته بود که با برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال تحصیلی جدید تمامی دبیرستانها تک نوبته شده است و در حال حاضر هیچ دبیرستانی به صورت دو شیفت فعالیت نمی  کند.

وی ادامه داد:همچنین 50 درصد مدارس راهنمایی و دبستان نیز برای سال تحصیلی جدید تک نوبته شده، اما برای تک نوبته شدن مدارس شهر تهران در همه مقاطع نیازمند توسعه فضاهای آموزشی هستیم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس