کد خبر 199235
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵

کریستوفر نولان کارگردان سه گانه بتمنی «شوالیه تاریکی» که گفته بود قسمت تازه‌ای از این فیلم را نمی‌سازد، دوباره به دنیای مرد خفاشی برمی‌گردد.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از فارس، این فیلم‌ساز محبوب منتقدان قصد دارد در یک همکاری تازه با کمپانی برادران وارنر، در تولید «لیگ عدالت» همکاری کند.

«لیگ عدالت» یکی از قصه‌های معروف ابرقهرمانانه و کمیک استریپی شرکت انتشاراتی دی سی کامیکز است. این شرکت در تولید نسخه سینمایی این قصه هم مشارکت خواهد داشت.

کمپانی برادران وارنر چند ماه است که بحث تولید مشترک نسخه سینمایی «لیگ عدالت» را با همکاری شرکت دی سی کامیکز اعلام کرده است.

تازه‌ترین خبر در رابطه با این پروژه، همکاری کریستوفر نولان به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان آن است و احتمال دارد، کار نگارش فیلم‌نامه آن را انجام دهد.

این قصه کمیک استریپی هم مثل قصه «آونجرز / انتقام‌گیران» (که تبدیل به یک فیلم سینمایی شد و تابستان گذشته با فروشی 600 میلیون دلاری، لقب پرفروش‌ترین فیلم سال 2012 سینمای آمریکا را گرفت) گروهی از ابرقهرمانان فناناپذیر کمیک استریپی دی سی کامیکز را دور هم جمع می‌کند.

به این ترتیب، کریستین بل که تابستان گذشته و پس از اکران عمومی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» لباس بتمن را از تن درآورد، دوباره در «لیگ عدالت‌» آن را به تن خواهد کرد و در نقش بتمن/ مرد خفاشی بازی می‌کند.

هنری کاویل هم در مقام سوپرمن را تابستان سال جاری میلادی، به روی پرده سینماهای کشورهای مختلف جهان می‌فرستد.

برخی اخبار تأیید نشده حکایت از آن می‌کند که کمپانی برادران وارنر تولید «لیگ عدالت» را در صورتی به شکلی جدی دنبال خواهد کرد که «مرد آهنین» در جدول گیشه نمایش سینماها با فروش و موفقیت بالایی روبرو شود.

اما حالا که کریستوفر نولان هم با پروژه «لیگ عدالت» همکاری دارد، کمپانی برادران وارنر می‌تواند بر روی موفقیت بالای مالی و انتقادی آن حساب کند.

گفته می‌شود این فیلم هم مثل «آونجرز» با هزینه کلان 250 تا 300 میلیون دلاری تولید خواهد شد. به دلیل هزینه‌های کلان تولید «لیگ عدالت» است که کمپانی برادران وارنر نسبت به ساخت آن نگران است و تردید دارد.

هنوز کارگردانی برای «لیگ عدالت» انتخاب نشده است. ولی احتمال زیادی وجود دارد زک اشنایدر امر ساخت آن را برعهده بگیرد. این اکشن ماجراجویانه و ابرقهرمانانه برای تابستان سال  2015 آماده نمایش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    0 0
    در قسمت قبلی که بتمن خودش رو بازنشسته کرد و کاراکترش رو به اون پلیس جوان واگذار کرد.فکر کنم در قسمت جدید جوزف گوردون Joseph Gordon-Levitt نقش بتمن رو بازی کنه
  • عطا ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
    0 0
    فکر می کردم بن افلک نقش بتمن رو تو این فیلم بازی کنه ولی عالی شد که کریستیان بیل این نقش رو بازی می کنه اون بهترین بتمن سینماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس