کد خبر 198726
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹

سرمربی فولام عملکرد هافبک ایرانی تیمش مقابل ساندرلند را تمجید کرد و گفت که دژاگه بازیکن شگفت‌انگیزی است.

به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه فولام، مارتین یول سرمربی تیم فولام عملکرد اشکان دژاگه برابر ساندرلند در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس را ستود و گفت که اشکان در تساوی 2 بر 2 خارج از خانه این تیم بسیار تاثیرگذار بوده است.

هافبک 26 ساله فولام روی هر دو گل  این تیم تاثیرگذار بود. اشکان دژاگه که از ابتدای این بازی در ترکیب تیم حضور داشت در دقیقه 15 نفوذی به محوطه جریمه حریف داشت و کریگ گاردنر، مدافع ساندرلند داخل محوطه جریمه روی او خطا کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. دیمیتار برباتوف پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه 16 اولین گل بازی را وارد دروازه میزبان کرد. دومین گل فولام را هم ساشا ریتر روی پاس اشکان دژاگه که توپ را از میانه میدان با خود حمل کرده بود در دقیقه 34 وارد دروازه ساندرلند کرد. هر چند کریگ گاردنر (37 پنالتی) و استفان سزگنون (70) برای ساندرلند گلزنی کردند و بازی را به تساوی کشاندند.

به گزارش تسنیم، مارتین یول، درگفت‌و‌گو با سایت باشگاه فولام در خصوص هافبک جنگنده تیم ملی کشورمان گفت: دژاگه بازیکن شگفت‌انگیزی است. تنها چیزی که از وی انتظار دارم این است که پایش به گلزنی هم باز شود و پاس گل‌های بیشتری نیز بدهد. او در حال حاضر روند رو به رشدی در پیش گرفته است.

سرمربی آلمانی گربه‌های سیاه‌ افزود: دژاگه همیشه در ولفسبورگ بازیکن خوبی بوده و همیشه نشان داده بازیکن مستعدی است. تنها چیزی که نیاز دارد تا تکمیل شود این است که باید کمی بیشتر موقعیت‌سازی کند. دژاگه شوت‌زن قهاری است ولی نمی‌دانم چرا زیاد شوت نمی‌زند.

وی تصریح کرد: اشکان بازیکنی است که قادر است موقعیت‌های گل بسیاری خلق کند و با این روند حتی می‌توانیم از وجود او سه یا چهار سال دیگر بهره ببریم. همیشه سعی کردم این موضوع را به وی تلقین کنم که می‌تواند در فوتبال انگلیس پیشرفت کند و خود او نیز همین را می‌خواهد.

هافبک تیم ملی ایران یکی از سه بازیکنی است که در تابستان گذشته از بوندس‌لیگای آلمان به این تیم در لیگ برتر ملحق شده‌اند و در روند این تیم تاثیرگذار بوده‌اند.

سرمربی 57 ساله فولام خاطرنشان کرد: این سه بازیکن را من از آلمان به لیگ برتر آوردم. رقم قراداد اشکان پائین است، ساشا ریتر نیز از آن کمتر و رقم قرارداد ملادن پتریچ از این دو کمتر است. اگر بخواهید بازیکنی مثل ادین دژکو را در بوندس‌لیگا خریداری کنید باید 25 میلیون پوند کنار بگذارید ولی ما این کار را نکردیم و با خریدهای ارزان‌تر نتیجه بهتری گرفتیم. با این وجود می‌بینید که این بازیکنان هنوز هم خوب بازی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس