کد خبر 198086
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۳

فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری 40 تن از اراذل و اوباش خرم‌آباد در جریان عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار کاظم علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و نیز درخواست‌های مکرر شهروندان ساکن محله اسدآبادی شهرستان خرم‌آباد طرح برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان خطرناک در این محله به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در این عملیات پلیس‌های تخصصی استان و دستگاه قضایی همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشتند اظهارکرد: 40 تن از اوباش محله اسدآبادی که برخی از آنان به وسیله نرده‌های فلزی اقدام به ایجاد مانع و پناهگاه برای خود کرده بودند، دستگیر شدند.

به گفته علیزاده تعدادی از اوباشگران نیز با نصب دوربین مداربسته در سطح معابر محله تردد افراد را در نظر داشتند که همین موضوع کار عوامل انتظامی را سخت‌تر می‌کرد.

وی در رابطه با اتهامات و جرایم اراذل و اوباش دستگیر شده در این طرح نیز گفت: این افراد که از آنان تعدادی سلاح‌گرم، شمشیر و سلاح‌سرد نامتعارف، سی‌دی‌های مبتذل به همراه مقادیری موادمخدر و ... کشف شده، دارای جرایمی نظیر آزار و اذیت، قدرت‌نمایی با سلاح‌سرد، شرارت، سرقت، زورگیری و ... هستند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه‌داد:‌ از متهمان دستگیرشده همچنین هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شده که تاریخ سرقت یکی از آنان مربوط به چند روز گذشته در شهر کرج است.

علیزاده یکی از مشکلات محله اسدآبادی را ساخت هندسی و ایجاد نقاط حاشیه‌ای در این شهر اعلام‌کرد و گفت: پلیس باید برخورد ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس