جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف بویژه عرصه های دفاعی گفت: جمهوری اسلامی امروز توان پاسخ به هر قدرتی را دارد.

به گزارش مشرق به نقل از ایرنا، سردار ˈحسین سلامیˈ عصر پنجشنبه در آیین گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد شهادت ˈحاج حسین خرازیˈ فرمانده لشکر14 امام حسین (ع) در گلستان شهدای اصفهان افزود: این شهید بزرگوار به عنوان تندیس مردانگی و غیرت با یک دست به مقتدای خویش ابوالفضل العباس (ع) اقتدا کرد و تصویری انسانی و نوین از اصحاب عاشورایی به نسل امروز هدیه کرد.

وی اضافه کرد: پیروزی های بزرگ شهید خرازی دشمن را به لرزه می انداخت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس پهلوانانی هستند که هر ملتی آرزوی داشتن آنها را دارد، گفت: آنان با ایمان به خدا، آگاهانه و شجاعانه در هشت سال جنگ تحمیلی که طولانی ترین جنگ قرن بیستم بود، در برابر دنیای کفر ایستادند.

وی افزود: در تمامی جنگ ها توازن قوا برقرار بوده است و قدرتهای بزرگ به دو قسمت تقسیم می شدند ولی تنها جنگی که تمام دنیا یک طرف و ملتی تازه به پاخواسته و با دست خالی در طرف دیگر قرار داشت، دفاع مقدس ما بود.

سردار سلامی اظهار کرد: مردم ایران هیچگاه بر سلاح تکیه نکردند بلکه ایمان تکیه گاهشان بود و به همین دلیل بزرگترین قدرت ها در نگاه آنها ناچیز بود و این درسی بود که ملت ایران از امام (ره) گرفته بودند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس معیار اطمینان بخشی برای زور آزمایی میدانی با تمام قدرت و توان استکبار بود و پایانی جز شکست دشمن را به دنبال نداشت.

وی گفت: اگر در این جنگ شکست می خوردیم دوباره استکبار بر ما مسلط می شد و منابع ما را مانند گذشته به غارت می برد و امروز خبری از نماز، حجاب، روزه، استقلال، خودکفایی و آزادگی در کشور نبود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ملت ما در دفاع مقدس ثابت کرد شکست ناپذیر است و تحریم، تهدید، ارعاب، جنگ اقتصادی و امثال آن خللی در اراده مستحکم آنها بوجود نمی آورد.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از شکست نظامی، جنگهای روانی، فرهنگی و اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد، گفت: ایران با همه ترفندها و نقشه ها و ترور دانشمندان روز به روز به دستاوردهای بزرگ علمی دست یافت.

سردار سلامی همچنین به تحریم اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن با مشاهده پیشرفت های ایران روز به روز تحریم ها و فشارهای خود را بیشتر کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با وجود فشار مستکبران برکشورمان، اکنون گرفتاریهای خودشان روز به روز بیشتر می شود به گونه ای که آمریکا امروز جزو بدهکارترین کشورهاست و همچنین فقر و بیکاری در کشورهای اروپایی بیداد می کند.

وی با اشاره به مذاکرات اخیر گروه 1+5 با ایران گفت: این مذاکرات نمادی از آرایش قدرت جهان استکبار در برابر ملت ایران است که در یک طرف دنیای کفر و در طرف دیگر ملتی با ایمان قرار دارد و دشمن باردیگر طعم شکست را خواهد چشید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بحران آفرینی در سوریه اشاره کرد و افزود: در این بحران ها غیر از قتل عام مردم بیگناه چیزی عائد مستکبران نشد و در نهایت با میلیاردها دلار هزینه مجبور شدند در برابر مدیریت انقلاب اسلامی سرتعظیم فرود آورند.

وی با بیان اینکه دشمن توان رویارویی نظامی با ایران را ندارد، گفت: اگر 30سال پیش با ایمان و دست خالی در برابر دشمن می ایستادیم امروز با ایمانی کامل تر و دستانی مسلح توان پاسخ به هر قدرتی را داریم.

سردار سلامی با بیان اینکه تمدن اسلامی در حال شکل گیری و تمدن غرب در حال فروپاشی است، تاکید کرد: مردم ایران از تاریخ فهیمده اند که رمز موفقیت نظام اسلامی تنها نگذاشتن ولی امر مسلمین است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس