کد خبر 197236
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۴

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 45 تن از اراذل و اوباش بنام شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سردار حسین ساجدی نیا در حاشیه یازدهمین مرحله از اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی که در میدان تجریش برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه به شهروندان قول داده بودیم که طرح برخورد با اراذل و اوباش را در شمال پایتخت نیز اجرا کنیم طی 24 ساعت گذشته ماموران یگان‌های تخصصی پلیس پایتخت 45 تن از اراذل و اوباش بنام شمال پایتخت و 75 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

رییس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر تداوم اجرای چنین عملیاتی در روزهای آتی اظهار کرد: تا پیش از پایان سال جاری یک مرحله دیگر از طرح برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت اجتماعی برگزار خواهد شد.

ساجدی‌نیا با هشدار به متخلفان و مجرمان اظهار کرد: پلیس همچنین در آینده برخوردی قاطع با اراذل و اوباش به ویژه کیف قاپان در سطح شهر خواهد داشت.

دستگیری بیش از 1500 اوباشگر در پایتخت
وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل خوبی با دستگاه قضایی برای برخورد با اراذل و اوباش وجود دارد خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 1557 تن از اراذل و اوباش در سطح پایتخت دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس پایتخت با اشاره به ضرورت تعامل شهروندان با پلیس اظهار کرد: بیش از نیمی از اراذل و اوباش دستگیر شده در طرح‌های مختلف از طریق تماس شهروندان با سامانه 110 و یا ارتباط با مراکز انتظامی بوده است.

به گفته ساجدی‌نیا علاوه بر طرح‌هایی که در سطح پایتخت اجرا شده است، ماموران یگان‌های تخصصی پلیس نیز به طور روزانه در حوزه‌های عملیاتی خود با مخلان نظم و امنیت اجتماعی برخورد می‌کنند.

در اجرای یازدهمین مرحله از طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی، اراذل و اوباشی که دارای سوابق متعدد در امر باجگیری، زورگیری، خفت‌گیری، مزاحمت برای نوامیس و ... بودند، دستگیر شدند که از میان آنان می‌توان به اسامی نظیر «حامد ملخ»، «شهرام آبگوشت»، «مهدی لشه»، «حسین انتر»، «ممد پلشت»، «مهدی پاپتی»، «حمید خاکبرسر»، «امیر گامبالو»، «کاظم فردین»، «احسان دراگو»، «ممد خوشگله»، «سعید خارجی»، «حشمت سگارو»،‌ «مهدی خرخره» و «کاظم دوشلوار» اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات کشف شده عمده حوزه فعالیت اوباش دستگیر شده در مناطق شمالی پایتخت به ویژه ولنجک، تجریش و دربند بوده است. در میان دستگیر شدگان تعدادی نوجوان 16 تا 20 ساله نیز دیده می‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس