کد خبر 193057
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است لنگ برای زورخانه است و همه پرسپولیسی‌ها لُنگی هستند!

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمد رویانیان که در مراسم گلریزان فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی حضور یافته بود، گفت: مراسم خوبی بود و امیدوارم در فوتبال هم شاهد چنین برنامه‌هایی باشیم.

وی درباره شرایط تیم پرسپولیس و اینکه به نظر می رسد با کسب یازدهمین تساوی فصل پرسپولیس به روزهای تیره گذشته بر می گردد عنوان کرد: هم از بازیکنان توقع دارم و هم از کادر فنی. تحول خوبی در پرسپولیس ایجاد شده است اما کافی نیست و باید این تیم به جایگاه خودش بازگردد.

رویانیان تصریح کرد: مساوی دیگر به درد پرسپولیس نمی‌خورد و امیدواریم از این به بعد روی نوار پیروزی حرکت کنیم و اگر کسی توقف کند با توجه به اینکه توقف ممنوع است جریمه خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره نگرانی هواداران این تیم در خصوص جایگاه پرسپولیس در جدول رده‌بندی تیم گفت: کمیته فنی را مامور کردم و به پروین هم گفتم تا هر چه سریعتر عملکرد بازیکنان را در نیم فصل دوم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. ملاک ما برای ادامه همکاری با آنها عملکرد فنی بازیکنان بر اساس ارزیابی کمیته فنی خواهد بود.

وی درباره شایعات نیز در خصوص حضور سرمربی خارجی در پرسپولیس گفت: چنین چیزی درست نیست و با گل‌محمدی ادامه خواهیم داد.

به گزارش فارس،رویانیان پس از سخنرانی به هنگام جمع‌آوری پول وقتی لنگ را مقابل او قرار دادند، گفت: ما همه لنگی هستیم. لنگ برای زورخانه است. پرسپولیسی ها همه لنگی هستند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس