کد خبر 191116
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴

ترس خانواده‌های یهودی از طرد شدگی و آزار و اذیت از سوی خاخام‌ها موجب شده است که تجاوز جنسی به کودکان در کنیسه‌ها پنهان بماند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، یکی از خاخام‌های انگلیس در کانال 4 تلویزیون این کشور فاش کرد: خانواده‌های ارتدوکس یهودی انگلیسی به دلیل ترس از آزار و اذیت مقامات و خاخام‌های یهودی، از افشای کودک آزاری در مکان‌هایی مانند کنیسه‌ها، خودداری می‌کنند. 

این خاخام که اجازه نداده نامش فاش شود، ضمن ابراز تأسف از این مسئله، اذعان کرد: اخیراً یکی از خانواده‌های جوان، به دلیل اینکه کودک آزاری فرزند خود در یک کنیسه را به پلیس گزارش داده بود، از سوی مقامات جامعه یهودیان طرد و با برچسب‌هایی مانند «خبر چین» و «جاسوس» مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

وی افزود: پس از آنکه این خانواده تجاوز جنسی به کودک خود را به پلیس گزارش دادند، خاخام افرایم پادوا به عنوان یکی از رؤسای جامعه یهودیان ارتدوکس به آنها گفت که چطور به خود جرأت داده‌اند که این مسئله را به پلیس گزارش دهند

این کانال همچنین ویدیویی را از خاخام مذکور پخش کرد که در آن مردی را تهدید می‌کرده که کودک آزاری فرزند خود در یک کنیسه را به مقامات فاش نکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس