کد خبر 188283
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳

طي يک نظرسنجي که از سوي سايت "کارتون نت ورک سنتر" برگزار شد، وبسايت ايران کارتون به عنوان بهترين سايت کاريکاتور دنيا معرفي شده است.

به گزارش مشرق به نقل از موج، مسعود شجاعي طباطبايي، رييس خانه کاريکاتور ايران گفت: وبسايت ايران کارتون براي سومين بار به عنوان بهترين سايت دنيا در حوزه کاريکاتور انتخاب شده است.

وي افزود: سايت "کارتون نت ورک سنتر" در سال 2012 در يک نظر سنجي که از کاريکاتوريست هاي دنيا انجام داد، ايران کارتون را به عنوان بهترين سايت معرفي کرد. سايت "سيريا كارتون"س نيز، در فاصله سال هاي 2007 و 2009 ، دوبار نظرسنجي انجام داده است، كه در هر دو نظرسنجي،‌ سايت ايران كارتون رتبه نخست را از آن خود كرده بود.

رييس خانه کاريکاتور گفت: وبسايت ايران کارتون به طور متوسط روزانه حدود 35 هزار مخاطب دارد و در هر لحظه حدود 150 تا 250 نفر به صورت آنلاين از خدمات سايت بهره مي برند.

وي دلايل علاقه مندي هنرمندان کاريکاتوريست را به روز بودن سايت عنوان کرد و گفت: اين سايت روزانه 2 يا 3 مرتبه به روز مي شود و هر روز کارتون جديدي بر روي سايت بارگذاري مي شود.

اين کاريکاتوريست در ادامه گفت: بيش از صد سايت مرجع تخصصي کاريکاتور در دنيا وجود دارد. به روز بودن سايت ايران كارتون و ارائه آخرين اطلاعات واخبار، معرفي هنرمندان مطرح داخلي و خارجي، اعلام مسابقات مطرح جهاني در زمينه كاريكاتور و نمايش کتاب بهترين کاريکاتوريست ها به دو زبان فارسي وانگليسي از جمله ويژگي‌هاي اين سايت است.

خانه کاريکاتور با هدف شناسايي، مهارت آموزي و سازماندهي کاريکاتور و (پويانمايي) درايران و پشتيباني و حمايت از کاريکاتوريست‌ها و علاقه‌مندان کاريکاتور و معرفي آثار آن‌ها در ايران و جهان فعاليت خود را در سال 1375 آغاز کرد و به سرعت تبديل به مرکز اصلي کاريکاتور ايران شده است.

از جمله فعاليت‌هاي خانه کاريکاتور برگزاري کلاس‌هاي آموزش کاريکاتور و نمايشگاه‌هاي کاريکاتور، گردآوري‌، حفظ و نمايش آثار جهاني کاريکاتور و انجام پروژه‌هاي لازم در زمينه کاريکاتور، برگزاري دوره‌هاي تخصصي آموزشي در تمامي مقاطع سني (کودک و نوجوان و بزرگسالان‌)، برپايي جلسه‌ها و همايش‌ها و سخنراني‌هاي مرتبط با موضوع چاپ و نشر آثار کاريکاتور اعم از مجله‌، کتاب‌، کارت و ... برگزاري مسابقات کاريکاتور در سطوح مختلف کشوري و جهاني و معرفي هنرمندان کاريکاتوريستي که به نحوي در مسابقه‌هاي بين‌المللي مقام کسب مي‌کنند و همچنين ارائه اطلاعات وگزارش‌هايي از فعاليت‌هاي خانه کاريکاتور است. اين مرکز همچنين دبيرخانه دائمي نمايشگاه دوسالانه کاريکاتور تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • lolh ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۷
    0 0
    متشکرم چند تا کالیکاتور لابلای سطرها داشته باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس