به گزارش مشرق، مهمترین عناوین اقتصادی شنبه 30دی به شرح زیر است:

درآمد زیر700هزار تومان معاف از مالیات

با تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم، درآمد ماهانه ۷۰۰هزارتومان یا سالانه تا ۸.۴میلیون تومان از مالیات معاف می‌شود.

افزایش 100‌ درصدی قیمت گوشی‌

بنابر اعلام رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی و لوازم جانبی طی ماه‌های اخیر و به دنبال نوسانات ارزی قیمت انواع گوشی‌های تلفن همراه افزایش 50 تا 100‌ درصدی داشته است.

لیست خودروهای بدون سهمیه بنزین

با وجود تثبیت قیمت و سهمیه بنزین بهمن ماه خودروها، حذف بنزین 100 تومانی، کاهش سهمیه بنزین آزاد، حذف بنزین 400 تومانی خودروهای لوکس 3 سناریوی چراغ خاموش بنزینی دولت در سالجاری است و به‌زودی سهمیه بنزین 400 تومانی برخی از موتورسیکلت‌ها هم حذف خواهد شد.

عکس/ صفحه اول روزنامه های اقتصادی




ممنوعیت فروش امتیاز موسسات اعتباری

بانک مرکزی از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز یا مجوز موسسات اعتباری خبر داد.

رانت 500 میلیون دلاری در جیب دلالان

یک استاد دانشگاه در تحلیل معایب عدم انتزاع وظایف کشاورزی از وزارت صنعت، گفت: واردات برنج با ارز مرجع رانت 500 میلیون دلاری را نصیب دلالان کرد که مدیریت متمرکر می‌توانست این سود را به تولید بدهد.

توقف فروش مازراتی و لامبورگینی در ایران

دو شرکت خودروسازی ایتالیایی مازراتی و لامبورگینی در حالی از توقف فروش محصولات خود در ایران خبر دادند که آمارها نشان می‌دهد سهم این دو برند در بازار خودروهای وارداتی ایران طی 9 ماه گذشته تقریبا در حد صفر بوده است.

هزینه‌هاي برگزاری یک عروسی؟+جدول

هزینه‌هاي برگزاری جشن عروسی، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌هاي جوانان دم بخت، خصوصا آقایان است.

کوپن الکترونیک غذا به جای یارانه

معاون سابق برنا‌مه‌ریزی وزارت نفت یکی از مدافعان سرسخت اجرای هدفمندی یارانه است اما محتاط‌تر از قبل از اجرای فاز دوم دفاع می‌کند و معتقد است به جای یارانه نقدی باید کوپن

کد ملی شماره حساب بانکی می شود

بانک مرکزی از ماه های گذشته در حال بررسی طرح ایجاد حساب بانکی واحد با کد ملی است تا از این طریق حساب های بانکی افراد را تجمیع و عملیات بانکی را ارتقاء دهد.

زمان واریز سهمیه بنزین بهمن ماه

سهمیه بنزین یارانه‌ای بهمن‌ماه بدون تغییر در حجم و قیمت ساعت 24 امشب در کارت‌های سوخت است.

ليست نهايي اقلام وارداتي و صادراتي

ايجاد تعادل در بازار كالاها با وجود نوسان شديد نرخ ارزهاي معتبر در ايران و همچنين كمبود و كاهش عرضه‌ ارز، اقدام اصلي دولت در چند ماه گذشته بوده است. مسوولان سازمان تجارت ايران پس از بررسي تجربه چند ماه گذشته محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي صادرات و واردات را نهايي كرده‌اند.

انتقاد از نحوه تنظیم بازار دولت

اگر برنامه دولت در جهت اجرای بندهای دیگر طرح تحول اقتصادی باشد، مجلس نیز از آن حمایت می‌کند، اما اگر قرار باشد دولت گام دوم هدفمندی را اجرا کند، از دید مجلس شرایط فراهم نیست.

مخالفت جدی مجلس با بنزین 2200 تومانی

همزمان با رسانه‌ای شدن یکی از سناریوهای قیمت حامل‌های انرژی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها،یک عضو کمیسیون اقتصادی با تأکید بر مخالفت مجلس با نرخ‌های پیشنهادی گفت: اجازه افزایش قیمت‌ها را نمی‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس