کد خبر 186474
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۲

همكار نشريات زنجيره اي در دوره اصلاحات معتقد است: رژيم پهلوي از يك اپوزيسيون آبرومند برخوردار بود اما جمهوري اسلامي با اپوزيسيوني مضحك و كاريكاتورگونه طرف است.

به گزارش مشرق، کیهان نوشت: داريوش سجادي (مدير يكي از شبكه هاي ماهواره اي تعطيل شده) در وبلاگ خود، اظهارات چند هفته پيش وزير خارجه رژيم بحرين را مورد توجه قرار داد كه گفته بود بايد مانند سوريه، كنفرانس دوستانه مردم ايران را با كمك گروه هاي مخالف برگزار كنيم.

 
سجادي مي نويسد: بعد از برگزاري آخرين دور از كنفرانس هاي ادواري مسمي به «دوستان مردم سوريه» در تونس با مشاركت و هدايت و سرمايه گذاري عربستان و قطر و بحرين و تركيه و به منظور ايجاد هماهنگي بين نيروهاي وحشي سلفي و تروريست «حامي ايجاد دمكراسي در سوريه از طريق كشتار درماني»! اظهارات «شيخ خالدبن حمد آل خليفه» وزير خارجه بحرين در حاشيه اين اجلاس اسباب انبساط خاطر شد! ايشان بعد از رتق و فتق امور دمكراسي در سوريه(!!!) و لابد و ايضاً در كشور متبوعه شان با اشاره به ايران ابراز لحيه فرموده اند.

 
گاه آن رسيده كه شاهد كنفرانس «دوستان مردم ايران» باشيم(!) تصورش خالي از لطف نيست كه شاهد كنفرانسي به منظور حمايت از ايجاد دمكراسي در ايران(!) باشيم كه در آن رياست اجلاس با امير بحرين و پادشاه عربستان «دمكراتيك تر» (!) باشد در حالي كه نيش اش تا بنا گوش باز است براي اظهارات سخنرانان اپوزيسيون ايراني كف مي زند و اشرفي پخش مي كند.

 
وي مي افزايد: تصورش را بكنيد آنگاه محسن سازگارا و عليرضا نوري زاده و رضا پهلوي و پرويز ثابتي و مجتبي واحدي و محسن مخملباف و شيرين عبادي و فاطمه حقيقت جو و نيك آهنگ كوثر و اردشير اميرارجمند و عطاالله مهاجراني و مسعود رجوي و مسعود بهنود و ضيا آتاباي و شهرام همايون و «هخا» و ابراهيم نبوي و گوگوش و شاهين نجفي و محسن نامجو و شنبه زاده(!) و «من وتو» و «صداي آمريكا» و راديو فردا و بقيه «تجار اپوزيسيون» در رقابتي نفس گير براي كسب اشرفي بيشتر به منظور «لابد» تلاش بيشتر براي سرنگوني جمهوري اسلامي و استقرار دموكراسي مطمح نظر آقاشون «ملك عبدالله» با يكديگر به منظور كسب نظر لطف بيشتر اميران دمكرات خليج فارس به رقابت بپردازند.

سجادي نوشت: رژيم پهلوي هر ايرادي داشت اما برخوردار از يك مزيت هم بود و آن برخورداري اش از اپوزيسيوني «آبرومند و صاحب صلاحيت» نظير (امام) خميني و ديگران بود كه جملگي سرشان به تنشان مي ارزيد اما اكنون جمهوري اسلامي برخوردار از اپوزيسيوني چنين مضحك و كاريكاتورگونه است كه يك طرفش امير بحرين و ملك عبدالله و آل خليفه و باراك اوباما و نتانياهو و آن طرفش مسعود رجوي و رضا پهلوي و سازگارا و نوري زاده و عبادي و... بقيه تجار مسما به اپوزيسيون است! اين اسباب شرمندگي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس