کد خبر 186237
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵

یک سایت وابستە بە دفتر سیاسی حزب اتحادیە میهنی کردستان اعلام کرد، رئیس‌جمهور عراق با انتشار پیامی ویدئویی از حمایت تمامی مقامات کشورهای مختلف و مردم عراق در زمان بیماری خود ، تشکر خواهد کرد.

بە گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری کرد زبان "چاودیر"  وابستە بە دفتر سیاسی حزب اتحادیە میهنی کردستان با انتشار خبری اعلام کرد: جلال طالبانی" رئیس جمهور عراق هفتە آیندە در یک نطق تلویزیونی  ، از همە شخصیت های سیاسی داخلی عراق و مقامات بلند پایە کشورهای خارجی و همە مردم عراق کە در زمان بیماری وی را همیاری کردەاند ، تشکر خواهد کرد.
 
بە گزارش این سایت کرد زبان ، طالبانی هم اکنون سلامت کامل خود را بازیافتە است و بە راحتی می‌تواند با دیگران صحبت کند ، از این رو  وی هفتە آیندە در نطقی تلویزیونی از همە افرادی کە وی را حمایت کردەاند تشکر و قدردانی خواهد کرد.
 
پیگیری برای تائید این خبر از سوی مقامات رسمی حزب اتحادیە میهنی کردستان و رئیس دفتر ریاست جمهوری عراق تا لحظه تنظیم این خبر بی نتیجە بود.
 
یک مقام سیاسی در دفتر ریاست جمهوری عراق بە خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: این دفتر در آیندەای نزدیک در این بارە بیانیەای منتشر خواهد کرد.
 
رئیس جمهور عراق چندی پیش ، پس از دیدار با برخی مقامات عراقی از جمله نخست وزیر در راستای تلاش برای حل اختلافات سیاسی بغداد - اربیل سکته کرد و به بیمارستان "مدینه الطب" بغداد منتقل شد.
 
وی هم اکنون برای تکمیل درمان به بیمارستانی در آلمان منتقل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس